Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

de "teek" ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Medische vraagbaak Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Trekrules

BerichtGeplaatst: Di Jul 29, 2008 8:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bestaat al een tijdje de Tick Twister,maar wel erg handig en heel snel.Zeker de beste manier om teken te verwijderen en ik heb een setje(grote en kleine) die ik al meer dan 1 jaar thuis heb liggen en meestal gebruik ik hem voor de huis kat Smile
Timmos

BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 10:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

paar vraagjes.

Heb klein bultje in me knieholte met een heel klein zwart kopje
zat wat te krabben en kopje is eraf.

Wel jeukt het en is het een beetje opgezweld. maar dat zijn geen verschijnselen voor een teek?

Anders contact huisarts?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mrtnrider

BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 10:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Timmos schreef:
paar vraagjes.

Heb klein bultje in me knieholte met een heel klein zwart kopje
zat wat te krabben en kopje is eraf.

Wel jeukt het en is het een beetje opgezweld. maar dat zijn geen verschijnselen voor een teek?

Anders contact huisarts?

Ja, dat lijkt me een teek, als de kop eraf is dan leeft hij gewoon door in je huid. Dus ik zou morgen vroeg meteen even langs de huisarts gaan.
Grtz.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
aappii

BerichtGeplaatst: Di Feb 10, 2009 6:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ook een keer een teek gehad na avontuurtje in de duinen. ik had er 1 bij mn ooglid... en zij had er 1 bij dr oksel Angel... gewoon met een pincet eruit getrokken. en gelukkig niets aan over gehouden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
r083rt

BerichtGeplaatst: Do Apr 16, 2009 10:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt ook een apparte spray tegen teken waarmee je je benen kan inspuiten. Als ik na me werk thuis ben zal ik de naam even opzoeken. Kom best vaak in de bossen met biken en klim trips en nog nooit een teek gehad. (Zal het toch wel werken denk ik ).

Edit: Wat google al die doet tegewoordig. http://www.bever.nl/beschermen-en-verzorgen/persoonlijke-hygiene/1926.picksan-teken-stop-spray
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Medische vraagbaak Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: