Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

tandem wheelie? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Auteur Bericht
Koby

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2003 2:16 am    Onderwerp: tandem wheelie? Reageer met quote

wel nu, is het eigenlijk mogelijk om met een tandem met wel degelijk 2 rijders op een wheelie te zetten? is ier iemand van hier die daarin geslaagd is? het zou in ieder geval een mooi voorbeeld van coordinatie zijn Smile
koby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2003 5:59 pm    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

Kan niet ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Abuse that Sl*t

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2003 7:15 pm    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

[off topic]
een hele tijd terug was er volgens mij van magura gustav M wel een foto dat ze met een tandem een stoppie op het voorwiel maken.... ;D tandem wheelie lijkt me ook onmogelijk
[off topic]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
DiTemp

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2003 7:51 pm    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

[color=Orange]niets is onmogelijk. [/color]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Azonic-xc-er

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2003 8:20 pm    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

lijkt me eigenlijk ook wel vrijwel onmogelijk,
Naar boven
M-J

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2003 8:38 pm    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

[color=Blue]in new world disorder 2 geloof ik. Doet 1 gozer met een tandem een stoppie met achter op een opblaaspop Very happy
Maar volgens mij kan een wheely niet echt, omdat het zwaarste punt veelste ver naar voren ligt
[/color]
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2003 8:42 pm    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

Misschien als je 8erop gaat zitten met een pony in je rugzak. ;D

Dude
Naar boven
DiTemp

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2003 8:43 pm    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

[color=Orange]Nou kijk als ik met me vliegergewicht voorop ga en Ruben achter is dat al opgelost. [/color]
Naar boven
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2003 11:04 pm    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

Met een BMX tandem (zeg nou niet dat dat niet bestaat) is het al makkelijker, een kleiner wiel maakt dat het zwaartepunt minder vertikaal opgetild hoeft te worden om de benodigde hoek te halen. Het zwaartepunt (ongeveer de stoker handlebar?) scharniert om een lager draaipunt heen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2003 7:15 am    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

DiTemp schreef:

[color=Orange]Nou kijk als ik met me vliegergewicht voorop ga en Ruben achter is dat al opgelost. [/color]

Klinkt als een proberen!
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2003 10:20 am    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

Cloxxki schreef:

Met een BMX tandem (zeg nou niet dat dat niet bestaat) is het al makkelijker, een kleiner wiel maakt dat het zwaartepunt minder vertikaal opgetild hoeft te worden om de benodigde hoek te halen. Het zwaartepunt (ongeveer de stoker handlebar?) scharniert om een lager draaipunt heen.

Yep, en nu in de praktijk Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Zane!

BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2003 10:36 am    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

ik denk andere ruben ;D

zane
Naar boven
FREAKaZOID

BerichtGeplaatst: Ma Jun 09, 2003 11:23 am    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

Wie dat kan krijgt van mij een ijsje ;D ;D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pino

BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2003 8:56 pm    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

Een nose wheelie moet lukken, het achterwiel kan ik wel van de grond krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
jojo

BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2003 9:03 pm    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

NWD 2 reed er iemand op het voorwiel ja. achterwiel luikt mij dat dat niet wil. denk ook dat je dan veel te snel opzij valt.
Naar boven
flippie flink

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2003 11:36 am    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

bobby root jah, stoppies terwijl hij in chicago naar beneden rijdt volgens mij
Naar boven
Azonic-xc-er

BerichtGeplaatst: Vr Jun 20, 2003 8:45 pm    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

en is ie al gelukt ondertussen?
Naar boven
surfstad

BerichtGeplaatst: Zo Jun 22, 2003 2:10 am    Onderwerp: Re:tandem wheelie? Reageer met quote

flippie schreef:

bobby root jah, stoppies terwijl hij in chicago naar beneden rijdt volgens mij

haha ja man, dat heeft bobby root van ons geleerd. het is trouwens san fransisco.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Pagina 1 van 1

Ga naar: