Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

tandem dh ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Auteur Bericht
t-bo

BerichtGeplaatst: Vr Mei 30, 2003 11:42 am    Onderwerp: tandem dh Reageer met quote

hahaha zalig

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Xircuit

BerichtGeplaatst: Vr Mei 30, 2003 7:06 pm    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

[color=Green]Zeer tot extreem bruut!
[/color]
:P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
SoloNijN

BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2003 9:41 am    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

cker bruutt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Sven

BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2003 3:48 pm    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

Eerder extreem leip....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Zand er over

BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2003 6:40 pm    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

zie die voor vork, het is een beetje een wazige foto maar die staat niet zo recht als je het mij vraagt...
formule 1 hebben ze ook een 2 zits racewagen. kan je met echte coureurs mee rijden.. toch zou ik dat liever doen, dan dat ik bij Bender achterop ga zitten...
Naar boven
HoPe

BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2003 7:16 pm    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

In de laatste Dirt heb ik gelezen dat de achterste man van het Cortina team als blind-zijnde naar benden sjeest! Surprised
Naar boven
Sven

BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2003 8:36 pm    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

zand_er_over schreef:

zie die voor vork, het is een beetje een wazige foto maar die staat niet zo recht als je het mij vraagt...
formule 1 hebben ze ook een 2 zits racewagen. kan je met echte coureurs mee rijden.. toch zou ik dat liever doen, dan dat ik bij Bender achterop ga zitten...

Daar heb je gleijk in, maar of het zo fijn is om in zo"n F1 2zitter te zitten, vraag ik me ook af. Het blijkt namelijk dat je nekspieren daar zon klap krijgen, dat je daar lange tijd last van kunt hebben....
Naar boven
Wytze

BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2003 10:47 pm    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

zand_er_over schreef:

is gezichtsbedrog, komt door die plaat waar je race-nummer op staat
Naar boven
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Ma Jun 02, 2003 11:20 am    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

ik rijd racetandem, ik rijd MTB, en ik rijd sinds Bergrace Arnhem Tandem ATB... maar DIT WIL IK OOK!!!!!

Ik wil daarom bij de UCI gaan voorstellen om DH tandem officeel als Paralympische Sport (met een slechtziende achterop dus) te erkennen, dan mag ik volgend jaar vast en zeker als piloot mee naar de Paralympics in Athene, hahaha.
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jun 23, 2003 10:12 pm    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

Its from a maxxis cup spain race

Hier nog veel Dh Tandems :

http://tandems.free.fr/mountain/matos/matos.html Cool
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2003 9:15 am    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

Lefty schreef:
Hier nog veel Dh Tandems :

http://tandems.free.fr/mountain/matos/matos.html Cool

Van het weekend o.m. met de webmaster van die site gefietst.
Die Fransen kunnen ook met alleen voorgeveerde tandems een stuk harder omlaag dan wij.
Afdalingen die Hollanders in de Fietschallenge "zeer technisch" noemen (ja, ik weet het, de opmerking kwam niet van dit forum) zitten bij hun in de groene ("beginner" parcoursen) en worden bijgetrapt.
Hoewel we naar Nederlandse begrippen goed dalen voelden we ons daar absolute beginners.

Hadden een geweldig weekend met 22 MTB-tandems. Voor foto"s zie:
www.cmieuxa2.com dan "vos photos" en "rassemblement Courpierre".
Wij staan op foto 104.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
TheDick

BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2003 3:35 pm    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

Zo slecht dalen wij Ollanders ook weer nie af he, getuige de ruime top 20 noteringen...................

Maareh on topic, dit is wel HEEL dapper op zo"ne tandem.....

E
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2003 4:33 pm    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

Maar Pino vertel eens ..hoe is dat dan achter op zo"n tandem... wordt je daar bijna niet van afgegooid als je op hoge snelheid door een kuil gaart ofzo.. vandaar de vering natuurlijk.Maar ben gewoon benieuwd hoe dat nou is ;D ... vind het wel heel gaaf dat jij dat doet hoor.
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2003 7:29 pm    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

Lefty schreef:

Maar Pino vertel eens ..hoe is dat dan achter op zo"n tandem... wordt je daar bijna niet van afgegooid als je op hoge snelheid door een kuil gaart ofzo.. vandaar de vering natuurlijk.Maar ben gewoon benieuwd hoe dat nou is ;D ... vind het wel heel gaaf dat jij dat doet hoor.

Clipless pedalen zijn wel noodzakelijk. Heftige kuilen en bobbels probeer je ook aan te kondigen, maar dat gaat niet altijd evebn goed. Ik heb grote bewondering voor degenen die achterop zitten. Daarbij vergeleken is dat sturen niet zo lastig. Het motto is teamwork en veel geven en nemen.
Naar boven
jojo

BerichtGeplaatst: Di Jul 08, 2003 10:42 am    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

Ziet er zeer cool uit, lijkt me echter wel moeilijk om van een drop af te jumpen, naar mijn idee duik je dan wel gelijk naar voren.
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jul 11, 2003 8:41 am    Onderwerp: Re:tandem dh Reageer met quote

Inderdaad, in DIRT stonden die mannen met hun tandem dh, en de kerel achterop is wel degelijk blind!

RESPECT!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Pagina 1 van 1

Ga naar: