Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Auteur Bericht
Pino

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 24, 2003 3:03 pm    Onderwerp: Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Op 18 mei bestaat in Arnhem de mogelijkheid om tijdens de 90 minuten-wedstrijd met tandems te starten.

Bij voldoende deelname wordt een aparte start geregeld!

Alle belangstellenden bij mij melden!

Pino
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
DiTemp

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 24, 2003 5:35 pm    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

[color=Orange]Als jij een tandem voor me regelt. Rijd ik eerst Tandem dan NSK dan SS NK. [/color]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
rob-ert

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 24, 2003 8:30 pm    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

enigste atb tandem die ik ken is dat ding van cannondale.
Laat eens wat meer zien is wel geing :P ;D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pino

BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2003 8:31 am    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Urban Monkey schreef:

Zie:
http://www.cmieuxa2.com
http://tandems.free.fr/
http://tandem-fahren.de/Mitglieder/Christoph_Timm/Cycling.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Wytze

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 26, 2003 8:31 pm    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Hé das apart Very happy
Naar boven
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 28, 2003 5:43 pm    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Urban Monkey schreef:

Stevens heeft er 1. Hoe het rijd weet ik niet. Wil het wel"s proberen.. zal m"n lbs "s vragen.

En Santos heeft er ook 1:

laatste is volgens mij geen echte MTBer

grtz Rinse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
legion

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 28, 2003 10:48 pm    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Das toch niet "de vork" voor een tandem niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2003 11:19 am    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Super initiatief, Pino regeert!!!!!

Als het ff kan doe ik mee. Wellicht rijd ik met een Duiste tandemmaat van me, hebben we een internationaal startveld!

Of ik probeer van Jan Mulder een fiets te lenen ofzo en rij met Luuk?!.

Maar ff een vraagje: Als ik rijd, rijd ik dus waarschijnlijk met een blinde/slechtziende achterop. Dat kan dus nog wel eens problemen opleveren met loopstukken. Wordt hier rekening mee gehouden?

Groeten, Lars "tandemen is meer dan alleen-fietsen" Vogelenzang
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2003 11:24 am    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Leuk als je meedoet!
Normaliter zit er 1 klein stukje omhoog dat iets lastiger is, maar voor lopen zal dat geen probleem geven.

In Frankrijk waren we met een team onderweg met een volkomen blinde. Die liep zekerder over de keienvelden dan ik (en ik was nuchter).
Naar boven
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2003 9:19 pm    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Ja, "k hoop dat ik dan een stoker + fiets kan regelen, dan ben ik erbij. Ben al een paar lijntjes aan het uitzetten, als ik meer weet hoor je het direct!

Een aparte start valk voor of na de 90 minuten start lijkt mij trouwens wel verstandig, zit je niet in het gedrang op de 1e single track/trap (blijven we op die 1e "dip" niet hangen?) enzo. Vergeet immers niet dat wij wel gewend zijn om tussen de solo"s te rijden, maar zij niet tussen de tandems...

groeten, Lars.
Naar boven
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Ma Apr 14, 2003 11:16 am    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

jaaaaa 18 mei ben ik erbij!

ik rijd met Rudoplh Hennig uit Monheim, Duitsland. Een internationale tandemaliantie, als zodanig. Zal me ook ff bij ome Hans melden enzo. Kicku.....

Groeten, Lars.
Naar boven
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Ma Mei 19, 2003 11:35 am    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Bergrace tandem: Volgen jaar weer, met nog meer deelnemers?!

Alst aan mij ligt wel: SUPERGAAF! Heb behoorlijk wat tandem ervaring op een racetandem, maar dit was de eerste keer heftig op de dubbelemetdikkebanden. Moeilijk sturen, ff wenne, maar echt tof!

Volgend jaar met verbeterde fietse ne betere benen zeker weer!

Groeten, Lars
Naar boven
DiTemp

BerichtGeplaatst: Ma Mei 19, 2003 11:57 am    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Jullie gingen snelllllllllllllllllllllllllllll
Naar boven
Cloxxki

BerichtGeplaatst: Ma Mei 19, 2003 1:51 pm    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Waar zie ik jullie uitslagen, vooral ten opzichte van solo"s?
Kwamen jullie zonder steppen door de tent?
En ging dat goed op het stenen bruggetje vlak na de tent?

Tandems offroad, radical!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pino

BerichtGeplaatst: Ma Mei 19, 2003 3:28 pm    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Cloxxki schreef:

Waar zie ik jullie uitslagen, vooral ten opzichte van solo"s?
Kwamen jullie zonder steppen door de tent?
En ging dat goed op het stenen bruggetje vlak na de tent?

Tandems offroad, radical!

Op de één of andere manier staan we geen van allen in de uitslag,
De eersten waren Pepijn Heemskerk en Coen Geuzendam die erg hard gingen en waarschijnlijk aardig in het middenveld van de solo"s zijn geeindigd.
Zelf zijn we naar schatting rond de 100-ste plek geeindigd.
Uvo van Erp met Carina zaten daar een plekje of 5 a 10 achter.
De Las Cuevas moest helaas opgeven met lichamelijk ongemak.

Tent was leuk sturen maar niet lastig. De trap omhoog moesten we ook lopen.
De trap omlaag moeten anderen maar over vertellen, zelf moest ik vooral om wat solos heen slalommen die in de weg reden.
Lastig was het stalen chicanetje waar we een voet aan de grond moesten zetten om te manoevreren.
Welk stenen bruggetje ? ;D
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2003 7:22 am    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Voor de cijferbelamgstellenden een paar cijfertjes gesampled van de Polar.
Rondes in 23:35, 23:55, 23:40 en 23:54

Snelheden op "de" trap:
1ste keer: 9.3/11.7/22.4/23.9/20.0/16.6/24.4/30.4
2de keer: 21.8/21.4/32.0/31.4/28.3/24.1/28.6/28.6
3de keer: 16.9/21.6/25.1/34.4/34.4/24.4/33.8/33.8
4de keer: 17.7/24.5/30.6/20.1/23.8/33.6

Misschien kunnen JJ en Fred daar hun cijfertjes tegenover zetten?
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2003 7:48 am    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Hoe lees ik dit:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pino

BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2003 7:58 am    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

JJ schreef:

Hoe lees ik dit:

De eerste keer de trap af was de snelheid bovenaan 9.3 km/uur, 5 secondes later 11.7, daarna 22.4, dan 20.0, dan 16.6, dan 24.4, dan 30.4.
En toen ging de snelheid weer omlaag wegens de klim.
Cijfers vanaf het scherm genoteerd door telkens 5 secondes verder te kijken.
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2003 8:21 am    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

Wat ik nog van het begin van die trap weet is dat mijn ogen de stuiter frequentie niet aan konden en ik dus absoluut niet meer scherp kon kijken...
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2003 8:32 am    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

JJ schreef:

Wat ik nog van het begin van die trap weet is dat mijn ogen de stuiter frequentie niet aan konden en ik dus absoluut niet meer scherp kon kijken...

Die masochisten ook met een hun starre sjaken...
Dus jij hebt de rit niet geregistreerd?

Onderweg heb ik trouwens ook niet gekeken.
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2003 12:18 pm    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

[quote]En Santos heeft er ook 1:

laatste is volgens mij geen echte MTBer

grtz Rinse
[/quote]

De Santos-tandem is wel degelijk bedoeld als ATB-tandem.

Mvg,
Marten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
dubbelop

BerichtGeplaatst: Wo Jun 25, 2003 12:25 pm    Onderwerp: Re:Eerste Nederlandse MTB tandem wedstrijd Reageer met quote

legion schreef:

Das toch niet "de vork" voor een tandem niet?

Klopt, de voorvork op de foto is niet de juiste. In de productiefiets komt een Marzocchi (Z1, geloof ik) met officieel "tandempakket" erin. Verder zie je op de foto ook nog dat deze fiets een Rohloff heeft, die is uiteraard ook niet standaard Wink

Mvg,
Marten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Pagina 1 van 1

Ga naar: