Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

LSC knop Boxxer World Cup doet weinig. Hoort dit zo? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires
Auteur Bericht
Die ene

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 26, 2017 9:37 am    Onderwerp: LSC knop Boxxer World Cup doet weinig. Hoort dit zo? Reageer met quote

Kan iemand met een Boxxer met charger demper zeggen hoe veel effect de low speed compressie knop heeft t.o.z. andere vorken?

Ik had vorig jaar een Rock Shox Boxxer World Cup 2015 nieuw gekocht bij een webshop. Het viel mij op dat als ik de low speed compression knop helemaal naar de + of - draai ik niet of nauwelijks verschil in demping voel. Toen ik de vork voor een servicebeurt naar Sram nederland had laten sturen gaven zij aan dat dit normaal is bij dit model.

Ik heb mijn twijfels of dit zo is. Ik heb ook nog een Rock Shox Domain dual crown uit 2015, en daarvoor een Lyrik rc2dh Solo Air uit 2011. Deze hebben weliswaar ander type demper maar hier voel ik een drastisch verschil tussen + en -.

Ik heb mijn Boxxer nog niet kunnen vergelijken met die van iemand anders. Zijn er nog mensen op dit forum met deze vork, of een Boxxer Team met een charger demper? De charger in de Boxxers is trouwens anders dan die in Pikes, dus ik zoek specifiek informatie over Boxxers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires
Pagina 1 van 1

Ga naar: