Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Bike packing naar Ameland NKSS2017 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping
Auteur Bericht
marx504

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2016 9:51 pm    Onderwerp: Bike packing naar Ameland NKSS2017 Reageer met quote

Zo, nu de eerste S24O gelukt is ga ik vast plannen om over een jaar naar het NK te fietsen. Veel ervaring met routes maken a la Bert en Willem heb ik nog niet maar het duurt ook nog even.
De grove schets is op basis van de LF3, maar er zullen ook stukken onverhard in moeten zitten. Zoiets dus:

Dit komt uit Maps, en ik heb dit al geconverteerd naar een gpx besand zodat ik deze in Basecamp kan gaan editen. Nu is het daar te mooi weer voor maar de komende maanden moet ik hiermee toch leuk van de straat blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
marx504

BerichtGeplaatst: Wo Feb 08, 2017 10:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Weinig nieuws, alleen een exped matje aangeschaft zodat de full size SI mat niet meer mee hoeft. Verder werken aan de uitrusting voorlopig, ben er nog niet uit of het een tent (Vango Blade 200) of een tarp tent gaat worden. Wel leuke filpjes gezien over een 3x3 tarp waamee je een tent kan origamien.

Ook slaapzak moet nog een upgrade hebben, of ik moet een hoop duinkonijnen scoren op Ameland om een lekker kleedje van te maken.

Fiets zal de Swift worden, no question about it. Oh en een lamp voor op het stuur is inmiddels binnen, dus er kan vroeg/laat gereden worden.

Wordt vervolgd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
floepert

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2017 11:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

2 etappes tot Nes ?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping
Pagina 1 van 1

Ga naar: