Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

On One 456 Evo2 -2016 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Showroom
Auteur Bericht
RVenderbosch

BerichtGeplaatst: Di Mei 24, 2016 12:50 pm    Onderwerp: On One 456 Evo2 -2016 Reageer met quote

Ben weer langzaamaan begonnen met mijn hobby, na een anderhalf jaartje aangesukkeld te hebben met een slechte conditie. Ik gebruik nu alleen mijn XC hardtail, omdat ik de Turner niet naar boven gepeddeld krijg http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=55080&highlight=turner en dat is gewoon jammer. De XC-ert biedt me niet de fun die ik nodig heb. Na lang wikken wegen de knoop doorgehakt en een On One besteld om de fun weer op te pikken.

Ik haal de Turner uit elkaar om de 456 op te bouwen om vervolgens voor de Turner weer nieuwe onderdelen te gaan sparen. Gezien de overwegend rood geanodiseerde onderdelen was mijn oog gevallen op de knalgele 456evo2, om een mooi knallende kleurencombo neer te zetten. Helaas te lang gewacht, uitverkocht... Dan maar RAW -- ook uitverkocht. Alleen nog de Smoked Paprika over:

Gelukkig heeft een vriend van me een autogarage dus die lelijke rode gisteren maar besteld en dan bij ontvangst meteen een ander kleurtje erop.

Vooralsnog zal het zo er zo gaan uitzien:

Frame: One on 456evo2 20inch
Fork: Rockshox Lyric U-Turn
Stem: Raceface Atlas
Headset: Hope
Brakes: Hope M4 - Red Floating Disc
Handle bar: Raceface Atlas
Grips: ODI Rogue
Seatpost: Gravity Dropper
Shifter: Shimano XTR + Hope matchmakers
Cranks:Shimano XTR
Chainguide: E13
Bashring: Hope
Pedals: DMR V8
Derailleur: Shimano XTR
Wheelset: Witte Alexrims op rode Hope ProII
Tires: f-Schwalbe Fat Albert/Big Betty r-Hans Dampf

Ouwe meuk, maar destijds veel geld gekost en je ziet waarom, alles werkt nog naar behoren.

Kan niet wachten tot ik weer kan gaan sleutelen Smile
RVenderbosch

BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2016 7:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hij is binnen. Perfecte service, alles keurig op tijd en een zeer snelle reactietijd van de klantenservice.

Ik twijfel over de kleur. Ziet er eigenlijk helemaal niet zo slecht uit zo. Spuiten kan altijd nog.

Zal morgen wel klaar zijn Smile

RVenderbosch

BerichtGeplaatst: Ma Mei 30, 2016 8:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

De kleur valt mee heel goed mee eigenlijk. Beetje zonde om dit meteen over te spuiten.

Mijn ervaringen op de XC hardtail van de laatste weken maken dit toch echt een heel speels en soepel fietsje. Ik ben erg tevreden.
RVenderbosch

BerichtGeplaatst: Ma Mei 30, 2016 8:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

De kleur valt mee heel goed mee eigenlijk. Beetje zonde om dit meteen over te spuiten.

Mijn ervaringen op de XC hardtail van de laatste weken maken dit toch echt een heel speels en soepel fietsje. Ik ben erg tevreden.
stennis

BerichtGeplaatst: Di Mei 31, 2016 8:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi ding!
Zit ook al een tijd te kijken naar een 456 .
mooie kleur toch wel, maar mij leek die dat rauwe ook wel mooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
RVenderbosch

BerichtGeplaatst: Di Mei 31, 2016 8:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thanks.

Kost geen drol zo'n frame, ik was met korting en verzendkosten €200,- kwijt. Terwijl dit toch DN6 double butted 4130 chromoly steel is. Iets vergeijkbaars kost toch meer dan €500 doorgaans. Begrijp dat niet helemaal.

RAW had ik ook graag gehad, maar ik heb een 20inch nodig. Voor nu is dit een prima kleur.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Showroom
Pagina 1 van 1

Ga naar: