Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

**Brooklyn Machine Works SR8** ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Showroom Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
: Diesel-Powered :

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2016 2:54 am    Onderwerp: **Brooklyn Machine Works SR8** Reageer met quote

Heb me Trek diesel zo danig beschadigd dat ik iets nieuws moest kopen
ik ben geen fan van het nieuwste en dit is toch wel een heel speciaal iets wat ik altijd al wel stiekem ooit is zou willen hebben , dus hier bij ben ik een trotse eigenaar van hoog waarschijnlijk de enige Brooklyn in nederland
dit is het begin van een project waar ik alles uit de kast ga halen om dit een hele mooie bak te maken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2016 11:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ten ieerste is het zeker niet de enige Brooklyn in Nederland en dit is ook geen echte brooklyn meer volgens de puristen, deze is gemaakt na het vertrek van Doc en heeft niet meer de profile cranks en extra tandwielen zoals de Racelink en TMX hadden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
WitteReus

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2016 2:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik verheug me al om "alles uit de kast" te zien komen Arms wide open

http://wittereus.pinkbike.com/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2016 5:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Christiaan schreef:
Ten ieerste is het zeker niet de enige Brooklyn in Nederland en dit is ook geen echte brooklyn meer volgens de puristen, deze is gemaakt na het vertrek van Doc en heeft niet meer de profile cranks en extra tandwielen zoals de Racelink en TMX hadden.

dit is wel degelijk nog zo 1 dit is de laatste Full suspension gemaakt door brooklyn
profile cranks zijn gewoon wat verouderd en dit is er 1 van uit 2009 ook hun moeten een beetje met de tijd mee gaan

wat voor Brooklyns rijden er hier dan ? hebbe t dan wel over echte en niet de DJ fietsjes en de race fietse die ze nu maken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2016 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een Racelink, en idd ook meerdere park bikes enz.

En deze is dus gemaakt toen Doc weg was de brains of the operation.

De profile cranks waren ivm extra ketting enz, dit is de vereenvoudigde versie waar normale cranks op passen. Zie ik trouwens een deuk in het frame van een triple clamp vork?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2016 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De profile cranks waren ivm extra ketting enz, dit is de vereenvoudigde versie waar normale cranks op passen. Zie ik trouwens een deuk in het frame van een triple clamp vork?
Naar boven

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2016 10:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Christiaan schreef:

ja klopt zit een klein deukje maar das met staal toch niet iets om zorgen om te maken ,had me vorige bike ook nooit probleem door gehad en die was ruim 10 jaar oud en dat was heel dun allu op die plek
Naar boven
pZyteX

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2016 10:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die van mij rijdt eigenlijk zelden in nl rond. (of uberhaupt zelden)

Na dat Doc was ging bij bmw werd het wat mij betreft allemaal wat minder. Maar het zal ongetwijfeld een prima fiets zijn.

Ik vind het voornamelijk eeuwig zonde dat doc zn latere creatie nooit in productie is gegaan.

http://www.littermag.com/2009/wp-content/themes/mimbo/images/superco-silencer-downhill-bike2
Naar boven

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2016 10:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

pZyteX schreef:
Die van mij rijdt eigenlijk zelden in nl rond. (of uberhaupt zelden)

Na dat Doc was ging bij bmw werd het wat mij betreft allemaal wat minder. Maar het zal ongetwijfeld een prima fiets zijn.

Ik vind het voornamelijk eeuwig zonde dat doc zn latere creatie nooit in productie is gegaan.

http://www.littermag.com/2009/wp-content/themes/mimbo/images/superco-silencer-downhill-bike2

welke , de superco ?

deze SR8 is misschien dan niet ontworpen door doc maar denk niet dat een raceling of TMX groot genoeg voor mij is , misschien een Big link maarja zie daar maar is aan te komen

Mooie racelink trouwens
Naar boven

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2016 10:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lekker deze weken wezen strippen , t frame dan he Cool
klein inzicht van mijn werkzaamheden aan dit frame

Naar boven
WitteReus

BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2016 12:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ga je dat deukje in de onderbuis nog wegwerken? Zou nu de perfect kans voor zijn Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker

BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2016 1:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

WitteReus schreef:
Ga je dat deukje in de onderbuis nog wegwerken? Zou nu de perfect kans voor zijn Wink

ik zou niet weten hoe en denk dat t er uit eindelijk toch ook wel weer komt mocht ik een keer vallen
Naar boven
WitteReus

BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2016 8:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan me zo ff snel 2 manieren bedenken:
1.met plamuur en dan overspuiten
2. (De mooiste, maar moeilijkste) pinnetjes erop lassen en deuk proberen eruit te trekken. Doen ze in de auto industrie ook.

Naar boven

BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2016 10:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

WitteReus schreef:
Ik kan me zo ff snel 2 manieren bedenken:
1.met plamuur en dan overspuiten
2. (De mooiste, maar moeilijkste) pinnetjes erop lassen en deuk proberen eruit te trekken. Doen ze in de auto industrie ook.

Ja dat ken ik wel inderdaad , maar denk dat t er uit eindelijk toch wel weer in zal komen dus denk dat ik t lekker zo laat en dan powdercoat dan zie je t denk toch al een stuk minder , echt last er van heb je toch niet
Naar boven
baron062

BerichtGeplaatst: Do Apr 14, 2016 8:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Anders vullen met soldeertin. Dit is duurzamer dan plamuur. Doen ze bij autorestauratie ook.
Naar boven
racingralph

BerichtGeplaatst: Do Apr 14, 2016 9:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Idd tin erin en vijlen. Plamuur is geen optie, en die pinnetjes oplassen en trekken... Pinnetje knalt los en je heb een gat in je frame... No go gebied. Rond buisje is ander werk dan een dorpel of deurtje.
WitteReus

BerichtGeplaatst: Vr Apr 15, 2016 6:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk dat is nog eens bruikbare info Arms wide open

Naar boven
Zane!

BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2016 11:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heb nog wel n mooi setje azonic 454 cranks incl euro bb

Staat wel mooi in zo'n fiets

Zane
Naar boven

BerichtGeplaatst: Ma Apr 18, 2016 1:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zane! schreef:
Heb nog wel n mooi setje azonic 454 cranks incl euro bb

Staat wel mooi in zo'n fiets

Zane

dankje wel zane maar voor de cranks ben ik al lekker bezig geweest Cool
heb me oude saints lekker flink onder handen genomen

Naar boven
Zane!

BerichtGeplaatst: Do Apr 21, 2016 8:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Looking good!

Wat was er nu met je trek gebeurd btw?

Zane
Naar boven

BerichtGeplaatst: Za Apr 23, 2016 5:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zane! schreef:
Looking good!

Wat was er nu met je trek gebeurd btw?

Zane

denk dat me bout is gebroken die de achter demper op ze plek hield
na vele flat landingen maar dat ik t niet door heb gehad
waar door er ongelijke druk verdeling is ontstaan op de driehoeken
nu met scheuren dus , zal vast nog wel is nieuwe driehoekjes voor laten maken maar dacht dat moet custom en dat kost paar 100€ , dus dacht koop ik voor dat geld wel een nieuw frame , dat is met de Brooklyn alleen wel een heel stuk duurder geworden maar ja die rijd zoiezo beter is sterker en verliest nooit ze waarde
dus alleen WIN

Naar boven
Zane!

BerichtGeplaatst: Zo Apr 24, 2016 10:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zonde maar prima alternatief

Ik blijf dit topic volgen!

Cheers, zane
Naar boven

BerichtGeplaatst: Do Mei 05, 2016 7:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Frame is nu naar de poedercoating en nieuwe onderdelen zijn onder weg van uit Brooklyn new york , nu even wachten volgende week een update Surprised Cool
Naar boven

BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2016 12:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Terug van poeder coating
speciale fietsen verdienen speciale aandacht

Cool Shocked Surprised
Naar boven
RVenderbosch

BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2016 2:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sjiek kleurtje. Very happy
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Showroom Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: