Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

TNNZ 2016 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
marx504

BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2016 6:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

2e? Probeer eens een SSCX wedstrijd, het seizoen start komende maand. Maar dit terzijde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
bert

BerichtGeplaatst: Ma Sep 26, 2016 6:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi verhaal man. Leuke prenten. Ik heb de W12 al meermaals het advies gegeven die rare mtb-tracks er uit te halen. Je kunt ze ook gewoon overslaan en er omheen rijden. Dat gaat dan weer ten koste van je homologatie.
Roderic

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 7:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou de TNNZ ook graag een keer fietsen in 2017 met een aantal vrienden. De route komt door mijn lokale trainings gebied. 't Hengelse Zand. Hier heb ik eventueel nog wel wat suggesties voor. Paar extra singletracks en klimmetjes waar nu zandwegen worden gepakt.

Bij Elten liggen ook erg mooie paden waar niks mee wordt gedaan. DIt begrijp ik wel omdat dit de route weer een aantal km langer maakt. Wel haast jammer om ze niet mee te pakken.

Ik zou graag de hele track bemachtigen, hoe krijg ik dit voor elkaar?

Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
bert

BerichtGeplaatst: Wo Dec 28, 2016 7:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Roderic schreef:
Ik zou de TNNZ ook graag een keer fietsen in 2017 met een aantal vrienden. De route komt door mijn lokale trainings gebied. 't Hengelse Zand. Hier heb ik eventueel nog wel wat suggesties voor. Paar extra singletracks en klimmetjes waar nu zandwegen worden gepakt.

Bij Elten liggen ook erg mooie paden waar niks mee wordt gedaan. DIt begrijp ik wel omdat dit de route weer een aantal km langer maakt. Wel haast jammer om ze niet mee te pakken.

Ik zou graag de hele track bemachtigen, hoe krijg ik dit voor elkaar?

Alvast bedankt!
Stuur een bericht of mail de koers-directeur. En als je dan het contract tekent, ben je de man.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: