Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

TNNZ 2016 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Vr Dec 18, 2015 2:32 pm    Onderwerp: TNNZ 2016 Reageer met quote

Tijd: Zomer 2016
Weer: vakantie weer
Doel: Uitrijden
Snelheid: 4 dagen is straf en leuk
Waarom: De Nederlandse tocht der tochten behoort op mijn palmares
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Za Dec 19, 2015 4:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

gas op die lolly!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Za Jan 02, 2016 5:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoeveel kilometers meet de TNNZ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
marten

BerichtGeplaatst: Za Jan 02, 2016 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jurriaan schreef:
Hoeveel kilometers meet de TNNZ?

rond de 600 , er zijn wat variaties, en onderweg verzin je er zelf ook wel een paar Wink
willem12

BerichtGeplaatst: Zo Jan 03, 2016 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Excuus Jurriaan,
Zie het topic nu pas.

570 km ongeveer.

Heb ik je mail?
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Ma Jan 04, 2016 12:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Arms wide open
Naar boven
wheelerik

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2016 11:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo, even voorstellen: ik ben Erik, redelijk enthousiast mtb'er... vooral de meerdaagse ritten hebben mijn voorkeur. Dit is mijn eerste post op dit forum.
De NZ route heeft ook mijn interesse, en (nog) niet in 24 uur! begreep dat er gps bestanden zijn van de NZ route, maar niet op dit forum?

edited

gr
erik

Laatst aangepast door wheelerik op Do Jan 07, 2016 11:06 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
55er

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2016 11:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oei...ik zou die laatste regel maar snel verwijderen.
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2016 11:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wheelerik schreef:
Hallo, even voorstellen: ik ben Erik, redelijk enthousiast mtb'er... vooral de meerdaagse ritten hebben mijn voorkeur. Dit is mijn eerste post op dit forum.
De NZ route heeft ook mijn interesse, en (nog) niet in 24 uur! begreep dat er gps bestanden zijn van de NZ route, maar niet op dit forum?
of zijn het de tracks van bv de mtbtoutes.nl aan elkaar geknoopt?

gr
erik

De beheerder van deze, door bikers zelf verkennende, route heeft het alleen recht om deze route/ gpx bestand al dan niet te delen.

Nee over bestaand emtb routes loopt ie niet.
Naar boven
wheelerik

BerichtGeplaatst: Do Jan 07, 2016 11:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Aha... alleenrecht, dat begrijp ik, zit veel werk in stel ik me zo voor, en km! Very happy

sorry, wilde de beheerder zeken niet schofferen, door mijn opmerking over de bestaande routes, mijn oprechte excuses!
Naar boven
willem12

BerichtGeplaatst: Do Jan 07, 2016 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

TnnZ pakt, waar mogelijk, bestaande Mtb routes mee.
Geen zin het wiel twee keer uit te vinden.
wheelerik

BerichtGeplaatst: Ma Jan 11, 2016 8:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

2 wielen prima, (veel met 2 wielen heeft mij voorkeur)... maar niet om te weer uit vinden! Very happy
Naar boven
Ramon Spaansen

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2016 10:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zou graag ook deze route rijden?
Naar boven
didadunlop

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2016 10:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn TNNZ was 660KM. Maar ik had een iets andere route genomen om zaken te verkennen voor W12.
GDABW

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2016 11:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

http://mtb-xperience.nl/mountainbike-evenementen/merida-dutch-cross-country-2016

Dutch divide goes commercial Smile
Naar boven
knerbert

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2016 9:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

GDABW schreef:
http://mtb-xperience.nl/mountainbike-evenementen/merida-dutch-cross-country-2016

Straf "ca. 440 kilometer moet binnen 24 uur afgelegd worden" oftewel 18,3km/h wanneer je alle 24uur trapt. Straf...
Naar boven
GDABW

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2016 10:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

knerbert schreef:
GDABW schreef:

Straf "ca. 440 kilometer moet binnen 24 uur afgelegd worden" oftewel 18,3km/h wanneer je alle 24uur trapt. Straf...

Ging de snelste van de Drenthe200 niet in 25kmh? Dat was al ongelooflijk snel en zal slechts voor een enkeling zijn weggelegd. 440km in 24uur lijkt me voor het gros onhaalbaar. Maar leuker aan dit nieuws is dat er straks een tweede "trans" route te vinden is. Plak je de tnnz eraan vast, heb je een mooi trans nz+zn rondje.
Naar boven
Ramon Spaansen

BerichtGeplaatst: Di Mrt 01, 2016 9:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Betreft de cross country van mtb experience lees ik ook dat elke 100 km 30 min (verplichte)rust x 4 =2 uur dus zal binnen 26 uur plaatsvinden dus elke 100 km in 6 uur= gem 16.666 km dat is vast te doen, alleen die verrekte hm op het einde Very happy
Naar boven
willem12

BerichtGeplaatst: Do Mrt 03, 2016 1:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

TNNZ heeft als prioriteitsregel "singletrack > vaste route > bospad > zandweg > asfalt" .
Ben bang dat de Merida routes, ook al omdat het een legale wedstrijd is, niet verder komt dan "stukje vast > zandweg > asfalt". De afstand is veel te kort en de tijd te beperkt voor iets anders. Maar ik preek voor eigen parochie Smile

MTB-Experience Website schreef:

"In de nacht van 11 op 12 juni zal het ongeveer 5 uur lang echt donker zijn. Dit deel zal voor de meeste deelnemrs op de Veluwe liggen. We kiezen voor een veilig parcours over de Veluwe met weinig singletrails en technische passages."

Frusty Whistle
bert

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 04, 2016 11:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als je serieus aan de officiële TNNZ wilt beginnen, doe dan eerst een lange verkenning. Dan weet je waar je aan begint en kun je een goeie inschatting maken van je streeftijd.
jipvdb

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2016 3:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is het de bedoeling dat de TNNZ in 1 streep uitgereden moet worden?
Waar staan de criteria van de off. TNNZ?
Ajaj dan heb ik misschien wel verkeerd begrepen.. Surprised
Maar dat geeft niks hoor, ik ben me nu aan het opmaken voor een derde weekend en hoop dan vanuit de Maasduinen de eindstreep/berg te kunnen halen.
Zo is het wel een heel project geworden, maar dat was eigenlijk ook de bedoeling.
Het is een super leuke tour met veel afwisseling. Nog niet klaar ermee dus.
Thnx Willem12 voor dit bouwwerk!
Naar boven
bert

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2016 4:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wie weet heb jij een streepje voor en worden je pogingen opgeteld en goedgekeurd. Drinking coffee

Ik heb een aantal deelcertificaten, maar volgens de koersdirectie zijn die in mijn geval niet inwisselbaar voor een diploma. Evil
jipvdb

BerichtGeplaatst: Wo Mei 04, 2016 11:26 am    Onderwerp: TNNZ Reageer met quote

Haja, ik zie het om te beginnen al niet als 'pogingen'... ben gewoon van T nr Z aan het rijden. En dat lukt heel goed. Komend weekend weer verder.
Vergeet al het rijden met/tegen uurwerken.. hoe ontstressend Angel...

En ook lijkt het eindelijk rokjes weer te worden. Ns kijken hoe dat rijdt Cool
Naar boven
willem12

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2016 8:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Elias van Hoeydonck heeft het traject afgeraffeld in amper 40h en 14min. Inclusief demontage van vastgelopen body en hier en daar wat verkeerd rijden.

De situatie bij Brunssum wordt er niet beter op met de aanleg van een nieuwe rondweg. De track omzeilt deze nu. Ik volg hierbij de suggesties van MTB Discovery, die de vaste Parkstad routes onderhouden. Ook het laatste stuk is iets gewijzigd, 2 kilometer en wat hoogtemeters er bij door volgen van de oude/nieuwe Gulpen route. Er is een update van Track deel 9 & 10 beschikbaar.

Oud

Nieuw

willem12

BerichtGeplaatst: Ma Mei 16, 2016 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren proefgereden en de zuidelijke tracks zeer weer A-OK.

Route is weer iets langer en weer wat meer singletrack. Na testrijden gisteren besloten om de MTB route van Vijlen slechts gedeeltelijk op te nemen, zoals in 2015. Teveel heftige afdalingen en 20% hellingen weet ook niet iedereen te waarderen met bepakking en na een regenbuitje. De Snowworld halfpipe daarentegen is nu helemaal ingereden en voorteffelijk te doen.

Ga niet op stap met een oude track, teveel wijzigingen.

Bert ruimt boom op......dus niet. Ernstige hinder van bomen in heel Zuid Limburg

Mooie glooide heuvels op 20km van het eind.

Bijna..

Bingo

Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: