Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

De Groote Oversteek van de Gehele Gelderse Vallei 2015 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
bert

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 30, 2015 8:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

marx504 schreef:
Die MTB vignetjes zijn goed verkrijgbaar zie ik....
Sector 2 Bikes uit Elst en Rein Veenendaal uit Veenendaal hebben voldoende voorraad en sturen er eentje op.
knerbert

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2015 10:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Slechte condities a.s. zondag...

Suggestie: +1 week
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
suravida

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2015 2:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt wel als een goed plan, ben bang dat de paden er anders heel erg vies bij gaan liggen. (en ik zit nu met een fikse griep thuis, dus ben bang dat ik aanstaande zondag sowieso niet fit genoeg ben Laughing )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
bert

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2015 2:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

knerbert schreef:
Slechte condities a.s. zondag...
Suggestie: +1 week
Uitstel is een optie, maar wie op de ideale condities wacht, zit vaak thuis.
Uitstel met +1 week is geen optie. Onderstaande zwarte piratenschip "Black Pearl" vaart met mijn zoon 'op 2' dat weekend een wedstrijd op de Bosbaan.

willem12

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2015 3:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Slechte condities? 60% kans op 0.3 mm .... ik zweet harder Cool
suravida

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2015 5:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gaat het juist over de regen die de dagen ervoor valt? En dat we respect voor de trails moeten hebben?
Naar boven
knerbert

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2015 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

suravida schreef:
Gaat het juist over de regen die de dagen ervoor valt? En dat we respect voor de trails moeten hebben?
yep
Naar boven
bert

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2015 8:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

knerbert schreef:
suravida schreef:
yep

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Veenendaal/4058503

Deze site wordt dagelijks gechecked. Ik controleer ook dagelijks het bos. De afgelopen maand is het goed droog geweest, het waait hard en de temperaturen zijn redelijk. Water loopt momenteel snel weg de bodem in en er is eigenlijk ook wel veel verdamping.

Het parcours volledig stofvrij , sommige delen zijn zo hard als beton, andere delen zijn iets modderig, maar lang niet zo erg als in de moessonperiode tussen 1 december en 1 maart.
Kijk nog even naar mijn sig Arms wide open
knerbert

BerichtGeplaatst: Di Mrt 31, 2015 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bert schreef:
knerbert schreef:
suravida schreef:
yep

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Veenendaal/4058503

Deze site wordt dagelijks gechecked. Ik controleer ook dagelijks het bos. De afgelopen maand is het goed droog geweest, het waait hard en de temperaturen zijn redelijk. Water loopt momenteel snel weg de bodem in en er is eigenlijk ook wel veel verdamping.

Het parcours volledig stofvrij , sommige delen zijn zo hard als beton, andere delen zijn iets modderig, maar lang niet zo erg als in de moessonperiode tussen 1 december en 1 maart.
Kijk nog even naar mijn sig Arms wide open
Er gaat niets boven human intel, you 'r calling the shots!
Naar boven
suravida

BerichtGeplaatst: Wo Apr 01, 2015 7:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik stap toch maar uit. Zit nu nog met griep thuis en denk niet dat ik zondag fit genoeg ben om deze tocht uit te rijden. Volgende keer!
Naar boven
bert

BerichtGeplaatst: Do Apr 02, 2015 8:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

suravida schreef:
Ik stap toch maar uit. Zit nu nog met griep thuis en denk niet dat ik zondag fit genoeg ben om deze tocht uit te rijden. Volgende keer!
Jammer en beterschap. Volgend jaar beter en beter.
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Apr 02, 2015 8:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er zin in Bert, communicatie gaat verder via De Wilde. we zien je Zo ochtend.

JJ
bert

BerichtGeplaatst: Vr Apr 03, 2015 8:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Ik heb er zin in Bert, communicatie gaat verder via De Wilde. we zien je Zo ochtend.

JJ

"R.D."

Communicatie in het veld laat je inderdaad het beste over aan een ouwe verbindelaar van KPN.

bert

BerichtGeplaatst: Vr Apr 03, 2015 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn een paar afmelders. We vertrekken met éen compacte groep. Na ca. 1 uur peddelen komt er een groepje zij-instromers bij op de de Roffelaarskade.

floepert

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2015 4:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo weer tuus. Na de pauze liep het wat moeizamer Surprised
Bedankt voor de organisatie en fraaie tocht Bert !
Naar boven
knerbert

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2015 4:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DNF exit op de Grebbeberg. Concetratie was niet meer je dat na 120km.
2 dichtbij elkaar staande boompjes hebben dat gemerkt, en mijn knie die een knoest op de boom bevoelde. Met pijn naar NS Rhenen afgezakt. Later meer...

Allen, dank voor aanwezigheid, nog nooit zo'n bonte verzameling fraaie tweewielers en fietsminded berijders gezien. Gaaf! Hulde aan de singlespeeders, bikkels!
Bert, dank voor de track! Gave paden, mooie uitzichten, prime pleisterplaats. Keep up the good work Wink

Laatst aangepast door knerbert op Zo Apr 05, 2015 7:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
dader

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2015 6:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Balen Knerbert, hoop dat het meevalt!

Bert bedankt voor de route hij was top.
Jammer dat het weer niet meezat maar goed je kan niet alles hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Frekie 69

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2015 7:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Moe maar voldaan op de bank met een welverdiend biertje,super dag gehad,Bert bedankt,de route was top!
Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Frekie 69

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2015 7:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Moe maar voldaan op de bank met een welverdiend biertje,super dag gehad,Bert bedankt,de route was top!
Cool
Naar boven
marx504

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2015 8:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, ook weer thuis. De koffie met appelgebak sleepte me er doorheen. Erg mooie route en dito weer, allen bedankt voor de gezelligheid en Bert voot het maken van de route.
Naar boven
bert

BerichtGeplaatst: Ma Apr 06, 2015 9:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Was gezellig mannen. En lekker gefietst. Het was heel verrassend om na de koffie bij de Hartenberg direct buiten het hek Marx en Frekie tegen te komen. Geheel in stijl met het karakter van de tocht hebben ze elkaar onderweg gevonden en zijn ze samen doorgereden tot het einde. Super.

De afkorter van de Hartenberg naar Veenendaal heeft dit jaar ook z'n nut bewezen. En de afkort van Ede naar Veenendaal ook.
Vandaag mag iedereen op z'n lauweren en z'n beurse achterwerk rusten.

Volgende jaar rijden we deze tocht weer. Dan een opnieuw paar kleine aanpassingen. Een daarvan is gisteren onderweg al besloten: we draaien de rijrichting om van met de klok mee naar tegen de klok in.
En in mijn archieven ga ik op zoek naar de eindeloze singletrails die ik daar moet hebben van het stuk achter Stroe.

Laatst aangepast door bert op Ma Apr 06, 2015 3:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Frekie 69

BerichtGeplaatst: Ma Apr 06, 2015 1:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Grebbeberg was toch een "berg"te ver,afgestoken van ede naar Veenendaal,toch nog 115 km op de teller,niet ontevreden.volgend jaar kan de Grebbeberg niet missen als we de route andersom rijden.
Volgend jaar hopen Marx en ik de echte bikkels wat langer bij te kunnen houden....,groeten en keep on biking Very happy
Naar boven
willem12

BerichtGeplaatst: Ma Apr 06, 2015 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tegen de klok in. Leuk. Eens kijken hoe het peloton uit A'foort dit op gaat lossen Smile
marx504

BerichtGeplaatst: Ma Apr 06, 2015 9:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Frekie 69 schreef:
Grebbeberg was toch een "berg"te ver,afgestoken van ede naar Veenendaal,toch nog 115 km op de teller,niet ontevreden.volgend jaar kan de Grebbeberg niet missen als we de route andersom rijden.
Volgend jaar hopen Marx en ik de echte bikkels wat langer bij te kunnen houden....,groeten en keep on biking Very happy

Dat zal Theritz geweest zijn waar je mee samen reed. Ik heb samen met Floepert gereden, een wij reden denk ik er tussen in. Maar dat boeit allemaal ook niet het ging om de beleving.
Naar boven
bert

BerichtGeplaatst: Di Apr 07, 2015 9:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mensen met wie je nog niet eerder gereden hebt en die dan een echte naam en een forumnaam hebben...
Voor mij ook wel ingewikkeld, maar het gaat inderdaad om de belevenissen.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5

Ga naar: