Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Direct mount stem ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Sleutelen
Auteur Bericht
Daan_v_d

BerichtGeplaatst: Vr Aug 22, 2014 1:57 pm    Onderwerp: Direct mount stem Reageer met quote

Hoi allemaal,

Opnieuw heb ik wat vragen die ik graag zou willen stellen. Ik heb sinds vandaag een boxxer rc voorvork gekocht voor mn nieuwe frame. Het monteren van zoiets heb ik nog nooit eerder gedaan, maar omdat ik deze van iemand heb over gekocht is de buis die door de headset gaat al eens afgezaagd. Nu komt deze nog maar 1 cm aan de bovenkant eruit steken. Nu vroeg ik ma af of dit een probleem is? Als het goed is is dit toch met een direct mount stem op te lossen en die ene centimeter kan ik toch verder bedekken met spacers en vervolgens aan de bovenkant afsluiten met het kapje van mn headset?

Alvast bedankt,

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
stunior

BerichtGeplaatst: Vr Aug 22, 2014 2:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Aangezien je stuurbuis nog maar 1 centimeter uitsteekt ben je genoodzaakt een directmount stem te gebruiken. Die overige centimeter moet je dan inderdaad met spacers opvullen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Vr Aug 22, 2014 4:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zorg wel dat de spacer iets hoger 2-4mm is als de buis zodat je met de topcap de bovenkroon (wel de 3 boutjes losdraaien) goed aantrekt/klemt zodat alles spelings vrij is en dan de 3 boutjes vast draaien en klaar is kees.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Sleutelen
Pagina 1 van 1

Ga naar: