Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Grote Omloop Rond Amsterdam - deel 2 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
bert

BerichtGeplaatst: Ma Sep 08, 2014 7:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

- De eerste etappe tussen Hilversum en Diemen via Ankeveen en Bijlmermeer vond ik erg leuk.
- De tweede etappe tussen Zeeburg en Kadoelen was een leuk stukje Urban over de LAW.
- De derde etappe tussen Landsmeer en Nauerna was een dorre betonwoestijn.
- Bootje varen altijd leuk. Friet aan de ene kant en nog een keer aan de andere.
- De vierde etappe door Spaarnwoude moet met enige moeite te verbeteren zijn.
- Het spoorlijntje van IJmuiden was deels compleet overwoekerd. Als we daar weer heengaan, moet 55-er eerst met een klewang voorop en dan een pad kappen.
- De duinetappe hebben we op voorspraak van W12 over legale paden gereden. W had van zijn spionnen vernomen dat er buitensporig veel gesurveilleerd zou worden door de boswachters van Nm en PWN. Dat klopte. Ik heb gisteren meer boswachters gezien dan hier in een jaar. Dat stuk kun je met goed fatsoen op zondagmiddag niet onverhard rijden.
- Het stuk TNWO was leuk om nog een keer te doen, maar pas vanaf Mijdrecht is het briljant.
- De Kromme Rade hebben we na een artikel in de Volkskrant van maandag jl. bewust geschrapt.
- Het laatste stuk tussen Hollandsche Radig en Hilversum was weer briljant van schoonheid en fietsplezier.

Conclusie:
De Grote Omloop Rond Amsterdam was letterlijk en figuurlijk eenmalig. Een hartstikke leuk avontuur met eens stel mafketels.
De afwisseling van landschappen maakt het onvergetelijk.
Er zit eigenlijk wel teveel asfalt in. Dus versie 2 wordt in september 2015 volledig anders, of er komt geen versie 2.

Gestart om 8 uur. Finish om 19 uur, totaal 185km.
Pino

BerichtGeplaatst: Ma Sep 08, 2014 10:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De boswachter van Natuurmonument bij de Kennemerduinen rijdt in een heeeeeeel dikke Range Rover. Die moet ergens van betaald worden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
bert

BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2014 8:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Pino schreef:
De boswachter van Natuurmonument bij de Kennemerduinen rijdt in een heeeeeeel dikke Range Rover. Die moet ergens van betaald worden...

https://twitter.com/Natuurmonument/status/261432013528104960
"Wij ontkennen alles"
willem12

BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2014 10:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Yups. Te veel urban en te veel illegaal van de hardste soort.

Moet wel zeggen dat het afsluiten van 2 meter brede schelpenpaden in Kennemerland Zuid voor elk fietsverkeer me veel te ver gaat en als ik daar zou wonen....... Cool

De Gora heeft m.i. bestaansrecht maar dan als dikke banden fietspaden rit, niet als MTB tocht. Nu blijf je tocht op twee gedachten hinken. Leuk om gedaan te hebben en we kunnen hem als dikke bande rit nog jaren blijven rijden. Misschien kun je hem verkopen aan de wereldfietsers.

Was gezellig.
55er

BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2014 2:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja...jammer van die Kennemerduinen. Heb er zelf geen boswachters gezien, maar msg lezen ze wel mee. Dus ik ga hier ook niet melden dat ik deze tocht op donderdag ga fietsen, en om 09:37 uur in de Kennemerduinen ben whoehaha.

Maar jullie hebben toch niet het hele spoorlijn trajectje gedaan? Had al gemeld dat er geen doorkomen aan was op een bepaald stuk, en op de gps track was dat duidelijk aangegeven.
bert

BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2014 3:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb me meer dan goed vermaakt, ondanks het tuig waar ik mee op pad was.

Het resultaat mag er zijn.

En de route was prachtig.

En sommige stukken spoorlijn waren niet om door te komen. Hadden we maar naar de wijze raad van Johan geluisterd.

GROEN is wat we daadwerkelijk gereden hebben. (auw). Blauw is het welgemeende advies van Johan.
Pino

BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2014 7:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik was zo flauw het blauwe spoor te volgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
willem12

BerichtGeplaatst: Di Sep 09, 2014 9:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Groepsfoto met tegenlicht...zucht

Gras

Bootcamp

Diemen

Pesten

Chef

Spoor

Dijk

Dubieus

Vitamine

Verstandig

bert

BerichtGeplaatst: Wo Sep 10, 2014 9:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

Onverstandig, maar lekker

Verstandig, maar niet lekker
[/quote]
55er

BerichtGeplaatst: Wo Sep 10, 2014 9:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Worship Toppers Worship
bert

BerichtGeplaatst: Do Sep 11, 2014 8:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

willem12 schreef:
Misschien kun je hem verkopen aan de wereldfietsers.

Was gezellig.

Nog 5 jaartjes wachten, dan hebben we de minimum leeftijd voor lidmaatschap van de wereldfietsers bereikt.
marten

BerichtGeplaatst: Do Sep 11, 2014 9:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bert schreef:
willem12 schreef:
Misschien kun je hem verkopen aan de wereldfietsers.

Was gezellig.

Nog 5 jaartjes wachten, dan hebben we de minimum leeftijd voor lidmaatschap van de wereldfietsers bereikt.

Mocht de vereniging een minimum leeftijd voor het lidmaatschap hanteren, dan kan ik, als degene die de meeste leden van die club gezien heeft, melden dat het bestuur dat beleid niet weet te effectueren Very happy

Om aan het forum te mogen meedoen weet je vermoedelijk te veel van fietstechniek, maar dat is een ander verhaal Embarassed
bert

BerichtGeplaatst: Vr Sep 12, 2014 6:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wereldfietsers schreef:
Te veel urban en te veel illegaal van de hardste soort.
Ze hebben het aanbod afgewezen.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: