Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

{product review} Oneal STV protector shirt ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Auteur Bericht
DeStiO

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2014 10:52 pm    Onderwerp: {product review} Oneal STV protector shirt Reageer met quote

Omdat ik het zelf ook altijd fijn vind om eerst iets te lezen en te zien over een product voor ik het koop doe ik het ook maar Smile

Het gaat om de Oneal STV protector shirt (2015 proto). Prijs 110,-.
Ik heb altijd een hekel gehad aan het dragen van bodyarmour. Echter nu tripjes en races in het buitenland gepland zijn kom ik er toch niet onder uit.
Harde bodyarmours geven mij altijd een ingesloten gevoel, alsof ik niet genoeg bewegingsvrijheid heb. Daarom heb ik voor de Oneal STV protector shirt gekozen.
Deze maakt gebruik van de SAS technologie. Zachte protectors.
De protector biedt bescherming aan je rug, schouders, nieren (zijkant) en borst. Deze is ook in een uitvoering met lange mouwen te krijgen inclusief elleboogprotectors.
De schouder en rug protectors zijn uitneembaar. De rugprotector heeft een geïntegreerd systeem voor een neckbrace. Het enige nadeel wat ik ondervonden heb ik het aan/uit trekken van het shirt. Het is strak en heeft helaas geen rits aan de voor/achterkant om het uit te doen. Gelukkig zijn de pads flexibel en uit elkaar zodat je het shirt kunt rollen :P

Niet de beste protector voor de grote crashes maar zeker het geld waard! Ik gebruik hem voor downhill en enduro rijden.
Tuup J

BerichtGeplaatst: Zo Jun 29, 2014 10:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Die is nice!
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Pagina 1 van 1

Ga naar: