Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

De Tweede Groote Oversteek van de Gehele Gelderse Vallei ZoekenZoeken

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
hansjelles

BerichtGeplaatst: Do Apr 24, 2014 10:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Bert is er nog een plaatsje voor mij ik kan gewoon op de startpositie opstappen (rij daar wel met de auto heen als ik natuurlijk mee mag?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
bert

BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2014 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@JJ: De track gaat in principe op de electronische post, maar voor wie graag briefpost ontvangt, wil ik een uitzondering maken en de track op papier als landkaart verzenden.

@hansjelles: Tuurlijk kun je mee. Stuur me effe een PB met je echte naam, je forumnaam een telefoonnummer en een mailadres. Je hebt nog een week om je voor te bereiden!

@others: Ik heb nog niet van alle deelnemers de mailadressen, echte naam en een telefoonnummer in de mailboks. TBB is de 1e die compleet is.
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2014 9:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="bert TBB is de 1e die compleet is.[/quote]

de eerste wedstrijd toch al weer gewonnen.... Cool

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
bert

BerichtGeplaatst: Ma Apr 28, 2014 7:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

- Kerensky toegevoegd aan de deelnemerslijst.
- Vier man stappen op in T.
- Die vier krijgen een extra opdracht: neem pannenkoeken mee voor de rest
- Reservebank leeg
- Nog éen vacature
- GPX gaat straks per email op de e-post
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Wo Apr 30, 2014 9:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Maar ik hou helemaal niet van pannenkoeken! Embarassed
bert

BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2014 8:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het TUIG schreef:
maar wij wel!
bert

BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2014 8:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het TUIG schreef:
maar wij wel!

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Veenendaal/4058503
En het weer krijgt zondag het rapportcijfer 10.
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2014 9:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor de Terschuur starters, Willem, Jaap en ik starten in ieder geval vanuit Amersfoort. Wat doen we Willem, rechtstreeks via Appel naar Terschuur?

In dat geval 7:30 vertrekken?

JJ
bert

BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2014 12:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Volgeboekt
- 7 vertrekkers om 7:00u in Veenendaal
- 4 vertrekkers om ca 8:30u á 8:40u in Terschuur.
Pino

BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2014 5:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Veel plezier!
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2014 12:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik vertrek morgenochtend om 04:00 uur. Dan is het 60km zoveel mogelijk onverhard naar de start. Tochtje fietsen en dan weer via een andere route terug. Eens zien hoeveel km er dan aan het eind van de dag op de teller staat.

Heb er zin in!

TBB
Naar boven
willem12

BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2014 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

7:45 Casa Just-Pedal, die 10km redden we 3 kwartier.
knerbert

BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2014 4:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga niet starten. T thuisfront is ziek, oma heeft programma morgen... Dus blijf ik thuis om de kinders te vermaken Console
Veel plezier morgen!
Naar boven
bert

BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2014 4:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

knerbert schreef:
Ik ga niet starten. T thuisfront is ziek, oma heeft programma morgen... Dus blijf ik thuis om de kinders te vermaken Console
Veel plezier morgen!
beterschap en volgende keer beter!
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2014 9:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteravond; totaal geen zin en zoekende naar een excuus op af te zeggen.
Vanochtend; misselijk, geen zin.
Om 6:00 op de fiets en de eerste 15km, bhe!

En toen het moment waar ik op hoopte, vogeltjes, vogels met kleintjes,
fluitend door de weilanden. De koeien leken nog te slapen.
Weinig wind en erg goede fiets omstandigheden.
Ophouden met zeiken en beginnen met genieten!
Het was een erg mooie tocht. Dat GPS fietsen heeft toch wel wat.
Ging best goed.

Rond 19:00 weer thuis met lege benen.
Moe maar voldaan!

Bert en de mee fietsers bedankt!

(Is iedereen op komen dagen en heeft iedereen hem uit gereden?)
willem12

BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2014 9:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hij was goed en hij was mooi. Paar keer over het randje, zondagmiddag over de vlonders is geen goed idee Wink, maar voor de rest genoten van een hele rustige zondag. Rond 110km een forse dip, die 246km van vrijdag zat nog in de benen, maar wonderbaarlijk herstel in de laatste 30km zorgde ervoor dat we op tijd thuis waren.

Mooie nieuwe paadjes gefietst !!

400km in 3 dagen klinkt goed maar over 3 weken TNNZ, 375km in 36h.......auw, oei, auw.
bert

BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2014 12:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Er zaten inderdaad een paar stukken in die niet gewoon fout waren, maar echt goed fout waren. Dus die waren ook eenmalig.

Driedorp
Een traliehek om de je terrein af te grendelen (ik had er een foto van moeten maken). En dat hek is dan alweer doorgezaagd door de indringers. Of zou het zo horen? In elk geval: dat stuk heb ik een week geleden nog gecontroleerd. Toen was dit traliewerk er nog niet.

Appelse Heide
Voor de extra kilometers zijn we tussen Terschuur en Stroe bovenlangs de klassieke TNWO track gereden. Maar die extra kilometers en de dichte hekken wegen niet op tegen de schoonheid van de Appelse Heide. Dat was dus ook eenmalig.

Renkum
Dat de stukken tussen Bennekom, Renkums Beekdal en Wageningen weerstand zouden oproepen was bekend. Daar zijn ze op uitgezocht. Inclusief de ruiterpaden en de vlonders. Er moesten toch meer kilometers gevonden worden, toch Willem? Very happy
Het vrije schootsveld voor de jachtopziener tijdens de overtocht over de vlonders was een ingecalculeerd risico.

Volgende versie
Een volgende versie zal aan de noordzijde doorlopen tot Hoenderloo en dan tussen de A50, Terlet en NP Hoge Veluwe naar Schaarsbergen dan via Papendal weer richting Ede en Wageningen. Die wordt weer ietsjes langer. Grebbeberg zit er dan weer in.

Deelnemers en afvallers
Een paar deelnemers moest op het laatste moment door van buiten komend onheil of eigen onheil afhaken. Onderweg zijn we éen man verloren. K-J voelde zich al voor Woudenberg niet lekker is via Scherpenzeel, Renswoude en Ederveen huiswaarts naar Ede gereden.

Dank voor jullie deelname. Ik heb me gisteren meer dan uitstekend vermaakt.
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2014 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bert schreef:
Er zaten inderdaad een paar stukken in die niet gewoon fout waren, maar echt goed fout waren. Dus die waren ook eenmalig.

Driedorp
Een traliehek om de je terrein af te grendelen (ik had er een foto van moeten maken). En dat hek is dan alweer doorgezaagd door de indringers. Of zou het zo horen? In elk geval: dat stuk heb ik een week geleden nog gecontroleerd. Toen was dit traliewerk er nog niet.

Appelse Heide
Voor de extra kilometers zijn we tussen Terschuur en Stroe bovenlangs de klassieke TNWO track gereden. Maar die extra kilometers en de dichte hekken wegen niet op tegen de schoonheid van de Appelse Heide. Dat was dus ook eenmalig.

Renkum
Dat de stukken tussen Bennekom, Renkums Beekdal en Wageningen weerstand zouden oproepen was bekend. Daar zijn ze op uitgezocht. Inclusief de ruiterpaden en de vlonders. Er moesten toch meer kilometers gevonden worden, toch Willem? Very happy
Het vrije schootsveld voor de jachtopziener tijdens de overtocht over de vlonders was een ingecalculeerd risico.

Volgende versie
Een volgende versie zal aan de noordzijde doorlopen tot Hoenderloo en dan tussen de A50, Terlet en NP Hoge Veluwe naar Schaarsbergen dan via Papendal weer richting Ede en Wageningen. Die wordt weer ietsjes langer. Grebbeberg zit er dan weer in.

Deelnemers en afvallers
Een paar deelnemers moest op het laatste moment door van buiten komend onheil of eigen onheil afhaken. Onderweg zijn we éen man verloren. K-J voelde zich al voor Woudenberg niet lekker is via Scherpenzeel, Renswoude en Ederveen huiswaarts naar Ede gereden.

Dank voor jullie deelname. Ik heb me gisteren meer dan uitstekend vermaakt.

Driedorp, bedoel je dat stuk waar midden op het pad ineens een traliewerk stond? Ik zag in eerste instantie niet dat er een spijl miste dus was al verrast dat hoewel ik toch volgens de GPS echt goed leek te rijden, er dus geen mogelijkheid was om door te kunnen rijden. Tot ik goed keek en de doorgang zag.

Vlonders, totaal geen probleem mee gehad. Niemand die überhaupt moeilijk deed tijdens de gehele tocht. Heb wel af en toe een unheimisch gevoel gehad omdat ik dacht, nu kom ik vast een boswachter tegen, dit is te linke grond. Maar nee, nergens een prent gekregen.

Er stonden wel heel veel zelfgemaakte bordjes dat het terrein verboden toegang was. Das leuk maar daar trek ik me niks van aan. Als je niet eens zo'n blauw met wit bordje kan regelen zal het met die "verboden" vast niet zo los lopen.

TBB
Naar boven
bert

BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2014 7:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:
Driedorp, bedoel je dat stuk waar midden op het pad ineens een traliewerk stond? Ik zag in eerste instantie niet dat er een spijl miste.
Achteraf viel er bij mij een kwartje en denk ik dat het zo bedoeld is. Dus als traliewerk inclusief mét missende spijl is neergezet.
Je ziet in dat gebied wel meer bijzondere versperringen op smalle paadjes en doorgangen. Ze zijn denk ik bedoeld om crossmotoren te weren.
willem12

BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2014 9:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ochikiro

BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2014 10:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hee leuk, dat soort vlonders hebben we hier tegenwoordig naast de Herdgang liggen. Al meerdere malen na het stappen met de stadsfiets nog een rondje over gereden Wink

Is er al een maximum aantal kilometers wat we denken dat nog leuk blijft op 1 dag?
Naar boven
willem12

BerichtGeplaatst: Di Mei 06, 2014 8:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

De afstanden worden spontaan steeds langer. Mode? Trend?
Vroeger deed ik toertochten van 50km , nu fiets ik 50km naar de toertocht toe.
Ik denk dat we nog 1 stapje verder gaan, naar de 200. Na deze tocht geen uitgepierde gezichten, op die van mij na dan, maar gewoon kopje koffie met appelgebak en naar huis. Nu is de Vallei wel een omgeving met vlakke stukken, dus 20 kmh gemiddeld is goed haalbaar. Zolang het leuk blijft en we de GPS maximaal benutten heb ik er lol in !
bert

BerichtGeplaatst: Di Mei 06, 2014 1:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

willem12 schreef:
In de Tas van Bert zit nog een ritje om het NP De Hooge Veluwe heen. Dus 'Groote Oversteek' tot Terschuur. Dan klassieke TNWO-trail tot Woeste Hoeve (dus deels anders dan zondag jl.) Dan NP Veluwezoom strak langs de A50 tot Schaarsbergen en dan terug naar Veenendaal via Papendal, Planken Wambuis, Ginkelse Heide, Lunterse Buurtbos en Grebbelinie. Dida wordt op NS-Veenendaal-De Klomp bij km 150 afgeleverd.
Ik wil hem gaan rijden op zondag 1 juni.
willem12

BerichtGeplaatst: Di Mei 06, 2014 2:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

1 Juni gaat een eenzame rit worden, het NKSS is dan in Limburg.
Ik lig ergens bij te komen van TBNZ.
@sph@ltdude

BerichtGeplaatst: Di Mei 06, 2014 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

willem12 schreef:
Vroeger deed ik toertochten van 50km , nu fiets ik 50km naar de toertocht toe.

Naarmate je ouder wordt, is er in explosieve dingen zoals een XC-wedstrijd van een uur (of bv 1500m schaatsen wat ik nog wel eens deed/doe 's winters) gewoon geen eer meer te behalen. Laughing

Maar je moet toch wat, dus als het dan niet hard meer kan, dan maar ver.

Bijkomend voordeel is dat ritten van 300+km het goed doen op verjaardagen. Cool
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: