Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

NK Singlespeed 2014 - Cogs and coal ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Singlespeed Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
didadunlop

BerichtGeplaatst: Do Feb 06, 2014 9:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hemelvaart weekend is mij geen probleem. Idd wat extra dagen en leuke ritjes maken in zuid limburg/belgie lijkt mij een goede.
tismilucas

BerichtGeplaatst: Do Feb 06, 2014 12:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vanochtend het verlossende woord van de camping. Ze kijken er naar uit. Er zijn een aantal mogelijkheden voor een bbq op zaterdagavond voor de kamperende groep. En ze hebben een overdekt terras waar we gebruik van kunnen maken. Ze zorgen voor een min of meer apart terreintje etc.

De camping stuurt me een online inschrijfformulier zodat iedereen die dat wil kan boeken.

Komende dinsdag ga ik langs voor het bespreken van verdere wensen en mogelijkheden. Daarbij komen bbq op zaterdagavond en ontbijt op zondagochtend.

De rit zelf start op zondagochtend 1100u details waar iedereen kan parkeren en dergelijke volgen komende week. Dan gaat ook een FB pagina in de lucht met details. En ja Willem Wink ook traditioneel op DP.

Dus weekend van 31 mei en 1 juni. Met op 1 juni de rit. Inderdaad geen race, het is een een rit van singlespeeders waar we iemand tot winnaar van de rit of weekend benoemen.

Er zijn inmiddels wat 'bekers' en/of trophies in de maak/ontwerp.

Grote lijnen van programma blijven overeind:
Zaterdagochtend aankomst op de camping en inschrijven
Zaterdagmiddag pubride naar de Oosterburen
Zaterdagavond bbq en/of nightride
Zondagochtend idee om gezamenlijk te ontbijten
Zondagochtend 1000 inschrijven voor de rit
Zondagochtend 1100 de rit der ritten. Het gaat niet gemakkelijk zijn....
Duur 1 uur plus een rondje

Na de rit nog wat 'spelletjes'.

De camping heeft een arrangement voor degenen die langer willen blijven. Ze sturen info toe.
R.Kemmeren

BerichtGeplaatst: Do Feb 06, 2014 12:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zijn goede berichten, zet de datum gelijk in de agenda.
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Feb 06, 2014 1:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Helemaal top! Goed bezig! Thumbs up!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Do Feb 06, 2014 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tismilucas schreef:
De camping heeft een arrangement voor degenen die langer willen blijven..

Ik kom juist graag wat eerder, ná zo'n weekend ben ik namelijk KAPOT Wink
tismilucas

BerichtGeplaatst: Vr Feb 07, 2014 7:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zal geen probleem zijn. Ik heb komende dinsdag nog een gesprek met de camping voor wat betreft de mogelijkheden als bbq en dergelijke. Ongetwijfeld zal het geen probleem zijn als iemand eerder naar de camping wil komen.
Nard

BerichtGeplaatst: Ma Feb 10, 2014 4:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een 'rit' en geen 'race' dus. Is rit gewoon een eufemisme, of is dit de nieuwe gezapigheid?
Evil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
tismilucas

BerichtGeplaatst: Di Feb 11, 2014 1:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik rij altijd gewoon mee, wist niet dat het de bedoeling was een race te organiseren... Embarassed
tismilucas

BerichtGeplaatst: Do Feb 13, 2014 9:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor de DP'ers:
Op FB is een pagina/event geopend.
Weekend definitief op 31 mei/1 juni
Camping is geregeld

Raceday is 1 juni.

Start hier maar een lijst van degenen die op zondag komen om de race mee te rijden.
Mocht je geen melding hebben gekregen via FB dan zit je niet in de besloten groep (ik heb alleen de vriendenlijst uitgenodigd om X-toestanden te vermijden Smile )
Mocht je willen overnachten van zaterdag op zondag laat mij dat dan even via pb weten en dan stuur ik je een inschrijfformulier van de camping.

Kosten gaan tussen de 5 en de 10 euro liggen. We hebben geen sponsors en moeten ergens uit de kosten die gemaakt gaan worden komen...

programma (nog wijzigingen mogelijk):

Schedule (still some options open):
Saturday:
10:00u - Camping open
14:00u - Ride with beerstop
17:00u - Optional BBQ (depends on participants and/or costs)
22:00u - Optional Nightride

Sunday:
08:30u - Optional breakfast for guests on camping (see BBQ)
10:00u - leaving camping for the 'race'
10:30u - getting your numbers
11:30u - Start
12:30u - Race for one hour and one lap
13:00u - Camping
13:30u - Games
14:30u - Eternal fame - Who get's his of her own FYC
15:30u - 17:00u The usual things we do when singlespeeding is involved.
@sph@ltdude

BerichtGeplaatst: Vr Feb 14, 2014 5:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nard schreef:
Een 'rit' en geen 'race' dus. Is rit gewoon een eufemisme, of is dit de nieuwe gezapigheid?
Evil

Niet een race met prijzen voor de winnaars maar een rit met souvenirs voor de eerst arriverenden bedoel je?

Da's toch gewoon anti-juridische indekkerij?

De renners maken de koers en zulks.
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Feb 24, 2014 6:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nard schreef:
Evil

Het is nog nooit een race geweest Nard, wat niet betekent dat er niet hard gereden gaat worden. Ik bedenk me nu ik dit schrijf dat ik op het moment nog Nederlands Kampioen ben. Nog steeds trots op Very happy

JJ
tismilucas

BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2014 8:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

't loopt hier niet storm Smile Inmiddels zijn we over de 45 (voorlopige) deelnemers heen.

@ Jelle: Ik neem zonder meer aan dat je de wisselbeker mee naar Limburg neemt. Het kan zijn dat je hem dit jaar kwijt bent...
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2014 1:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wisselbeker? Staat heel groot NKSS 2013 op, mijn belangrijkste mijlpaal in mijn fiets carriere, moet ik die inleveren? Tot nu toe hebben we elk NK nog een andere trofee gehad toch? Behalve toen Nard nog meedeed, die kreeg elk jaar dezelfde mee...

Ik wil een NKSS Wiki pagina maken, wie weet nog de winnaars over de jaren heen??

JJ
didadunlop

BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2014 1:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hehehehehe discussie over de prijzen..Very happy

@luc niemand iets leuks over in de schuur om een nieuwe trofee van te maken?
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2014 2:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil wel wat bouwen hoor, geen probleem!
tismilucas

BerichtGeplaatst: Di Mrt 18, 2014 8:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hold your singlespeedbikes Smile we hebben twee prachtige 'bekers' in de maak Wink geheel in stijl...

Overigens vandaag vergunning binnen gekregen. Dus gaat allemaal prima in orde komen. Als het goed is hebben we een sponsor die voor een versnapeting kan zorg dragen gedurende de (vooruit voor deze keer dan) Race.

Logo in de maak en misschien tshirt te bestellen als we een beetje snel kunnen laten printen.
Nard

BerichtGeplaatst: Do Mrt 20, 2014 11:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kijk hier te weinig, maar de gedachtenwisseling in de tussentijd is geruststellend.

@ Jelle: 'Toen Nard nog meedeed?' 1 jaartje niet geweest en het is al voltooid verleden tijd? Dit jaar kan ik en kom ik. Je weet wel, omdat het bij Singlespeeden één keer per jaar over hét fietsen mag gaan, ipv over dé fietsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Nard

BerichtGeplaatst: Do Mrt 20, 2014 11:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Wisselbeker? Staat heel groot NKSS 2013 op, mijn belangrijkste mijlpaal in mijn fiets carriere, moet ik die inleveren? Tot nu toe hebben we elk NK nog een andere trofee gehad toch? Behalve toen Nard nog meedeed, die kreeg elk jaar dezelfde mee...

Ik wil een NKSS Wiki pagina maken, wie weet nog de winnaars over de jaren heen??

JJ

Ik heb een keer m'n eigen beker gemaakt en meegenomen omdat ik de wisselbeker kwijt was. Gelukkig gewonnen toen, van Ninko. Weet je nog, Ninko? Cool
Naar boven
willem12

BerichtGeplaatst: Za Mrt 22, 2014 10:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik win al jaren het 50+ klassement maar bekers ho maar.... Crying or Very sad Crying or Very sad

Ja vroeger, lang geleden, toen Nard nog hard kon fietsen, dat waren gouden tijden.

Dit jaar start ik donderdag avond om 20h met Trans België. De kans dat ik heelhuids op NK aanwezig ben is helaas klein....
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 24, 2014 8:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

idem hier qua TBNZ

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 24, 2014 8:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

willem12 schreef:
Ik win al jaren het 50+ klassement maar bekers ho maar.... Crying or Very sad Crying or Very sad

Ja vroeger, lang geleden, toen Nard nog hard kon fietsen, dat waren gouden tijden.

Dit jaar start ik donderdag avond om 20h met Trans België. De kans dat ik heelhuids op NK aanwezig ben is helaas klein....

Als jij nou succesvol die Trans België uitrijdt en het NKSS mee pakt (Wanneer was de laatste keer?) dan zorg ik voor een prijs die in jouw klasse valt.

Deal? Cool
willem12

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 24, 2014 10:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Angel... Angel...
tismilucas

BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2014 11:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hier en daar moeten nog wat 'oplossingen' worden gevonden/gerealiseerd maar die liggen meer in de lijn van...zorgen dat iedereen op het parcours blijft...dus de route goed aangeven (lint/bepijling/marshall). We zitten voor een dikke 80% op bestaande mtb-route van Discovery. Mogelijk dat er af en toe een 'verdwaalde' gearie tussen hangt maar dat zal de pret niet drukken.

We nemen de langste route(mogelijkheid) en die is zo'n 4 km lang met 200 hoogtemeters. Uitdagende stukjes, nogal wat inhaalmogelijkheden, paar fraaie kombochten, etc. Maar vooral een snel circuit. Maar genoeg klimwerk en singletrack.

Inmiddels is de eerste pixie gevonden en een twee onderweg. Dus ja... ook nog een pixierace.
tismilucas

BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2014 11:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

@ Willem: Er is dit jaar een special 50+ prijs...
didadunlop

BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2014 3:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

good busy.

Ikv bepijling. eerst een neutrale ronde met jou voorop.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Singlespeed Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: