Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Aktie: Win kaarten voor de vernieuwde Vakantiebeurs ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Jan 02, 2014 8:19 pm    Onderwerp: [nieuws] Aktie: Win kaarten voor de vernieuwde Vakantiebeurs Reageer met quote

Van woensdag 15 t/m zondag 19 januari is de Vakantiebeurs in de Jaarbeurs van Utrecht. De beurs is dit jaar ingrijpend vernieuwd. Uiteraard vind je er nog steeds tientallen aanbieders op het gebied van de meest uiteenlopende vakanties, maar het draait ook om de voorpret én om exclusieve (reis)aanbiedingen. Vakanties zijn er nu niet alleen maar te vinden per land maar ook op thema: Ontdek, Actief, Zien, Samen, Vaar en Buiten. Zo kunnen kampeerliefhebbers op pad met een zaklamp in de verduisterde ‘camping by night’ hal. Dit jaar is er ook een uitgebreide culinaire route. Met een speciale strippenkaart kun je een smakelijke wereldreis maken.

Wij mogen 3 sets van 2 kaarten weggeven. Reageer op dit bericht met wat jouw vakantieplannen zijn voor dit jaar en maak kans op kaarten voor de Vakantiebeurs. Meedoen kan t/m 10 januari.

Meer informatie: www.vakantiebeurs.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
SurvivalTrotter

BerichtGeplaatst: Vr Jan 03, 2014 8:27 pm    Onderwerp: Aktie: Win kaarten voor de vernieuwde Vakantiebeurs Reageer met quote

Wij willen dit jaar een kampeer-rondreis door schotland gaan doen. Natuurlijk lekker aktief: wandelen, bergen/heuvels beklimmen, fietsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
rinus990

BerichtGeplaatst: Zo Jan 05, 2014 6:11 pm    Onderwerp: vacantibeurs Reageer met quote

vorig jaar heen en weer naar praag gefietst dit jaar naar het zwarte woud

met tent en bagage
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
crassuss

BerichtGeplaatst: Ma Jan 06, 2014 4:46 pm    Onderwerp: Vakantiebeurs Reageer met quote

Goedemiddag,

Wat zijn de plannen voor dit jaar? Confused Altijd ideeën en wensen natuurlijk maar de werkelijke plannen zijn om in de zomervakantie naar Portugal te gaan, vliegen op Lissabon en dan een auto huren en een rondreis te maken. Het land is niet te ver en de afstanden overzichtelijk, binnenkort maar eens kijken hoe we dat gaan verwezenlijken.
Naar boven
maribitter

BerichtGeplaatst: Wo Jan 08, 2014 6:27 pm    Onderwerp: Verloting Vakantiebeurs Reageer met quote

Dit jaar? Wel iets met de fiets natuurlijk en warm is ook wel fijn maar ik heb nog een paar maanden om na te denken. Boven de Middellandse zee en onder de grens Parijs-Moskou zullen we maar zeggen, ook ten westen van Moskou blijf ik dit jaar. Nu ik dit zo opschrijf krijg ik er steeds meer zin in !
Naar boven
marx504

BerichtGeplaatst: Vr Jan 10, 2014 7:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja het wordt weer tijd om te plannen. Als opwarmer plan ik een bike packing trip van Noord naar Zuid door Nederland. Lekker toeren met lichtgewicht spul, eenvoudig kamperen onderweg.

De zomer met de familie gaat naar Zuid Europa. Als het meezit een rondtrip Italie met oversteek naar Montenegro of Zuid Koatie. Meer de onbetreden paden zoeken.

Heerlijk die voorpret Smile

Marco
Naar boven
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Jan 12, 2014 3:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De kaarten zijn verloot en de prijswinnaars hebben bericht gehad! Veel plezier ermee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
bert

BerichtGeplaatst: Zo Jan 12, 2014 8:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Na alle commotie over de GDR, the Great Divide Race, ben ik aan het dromen geslagen. De GDR is voor mij om meerdere redenen een brug te ver. De mooiste vakantie beginnen om de hoek en ook in Europa zijn verschillende Great Divides (waterscheidingen).

De waterscheiding tussen de bekkens van de Maas en Rijn leek mij wel een mooie, omdat die gewoon zo ongeveer thuis uitkomt. En daarmee zeg maar het midden houdt tussen TNWO/TNNZ en de GDR.

Het begin is in Langres (Fra). (http://nl.wikipedia.org/wiki/Langres). Langres ligt op een punt waar het water via de Seine naar het Kanaal loopt, via de Saône naar de Middelandse Zee, en via de Maas naar Rotjeknor. Dan vergeet ik nog de Moselle (Moezel), die in Duitsland de Rijn voedt en onderlangs Rhenen ook naar Rotjeknor loopt.

De te volgend route is eenvoudig uit te leggen. Elk beekje dat naar de Maas stroomt aan je linkerhand houden en elk beekje dat naar de Rijn (direct of via de Moezel) stroomt rechts houden.

Netjes overtekenen vanaf deze kaart in Mapsource of Basecamp:
http://www.riversnetwork.org/rbo/index.php/river-blogs/europa/itemlist/category/27

De te volgen route loopt grofweg via de volgende steden:
Langres - Toul - Verdun - Thionville - Luxemburg - Bastogne - Sankt Vith - Euskirchen - Düsseldorf - Kleef - Nijmegen - Oss - Gorcum - Dord - Rotterdam.

Het is nu nog een administratieve exercitie: met de Michelin en ADAC atlas op schoot, de site van het waterbekken ernaast op PC1 en Mapsource open op PC2. Crowdsupport welkom.

Het Franse deel is nu klaar (beta 1) - 320km
Het Luxemburgse deel is ook klaar - 80k
Er komt denk ik nog 300km bij voor Duitsland en Nederland.
Dat wordt een leuke Leuke FietsFekantatie
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: