Jolly Roger
|
Geplaatst: Ma Mrt 31, 2014 5:05 pm Onderwerp: Re: Even voorstellen |
|
|
de lachende derde schreef: | Jolly Roger schreef: | Hallo,
ik ben Mick uit Arnhem. Kwam op dit forum via vrienden en heb en post gedaan in de 'te koop'-thread. Beetje bot om alleen daar wat te posten, en ook helemaal niet gezellig, dus bij deze even een korte voorstelronde.
Naam staat hier boven al vermeld, ben 35 jaar, vader van een dochter van 9 maanden, zefstandig grafisch ontwerper en ik fiets elke zondag met een groep uit Arnhem in onze 'achtertuin'.
Voorheen op een mooie Kona Unit, nu op een 2014 Kona Honzo. Vreemde move wellicht, maar ik doe dit nog niet zo lang, dus ik wil verschillende dingen proberen. Single Speed is geweldig! Heb er enorm van genoten, met name in de klim. Op de Honzo rijden is iets totaal anders; klimmen is niet z'n hobby, maar naar beneden- en door de bocht lust 'ie wel pap van. En laat dat nu net mijn niet zo sterke kanten zijn. Dus een goede fiets op dit moment om aan mijn vaardigheden te werken.
Ik ga de komende tijd ens lekker rondneuzen op dit forum. |
Goeie keus. Omdat hij zo stabiel is kom je met een hoop weg terwijl je toch zelf het werk moet doen, ideale fiets dus om het op te leren. Ik zou wel een dropper post nemen als je die nog niet hebt, op die manier haal je het maximale uit dat ding op de afdalingen. |
Dat van die stopper post merkte ik bijna direct, inderdaad. Bij rit nr.2 begon jet me te dagen. Elke keer handmatig het zadel omlaag en omhoog wordt op den duur een beetje vervelend. |
|