Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Nieuwe Body protector! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Auteur Bericht
epicman1

BerichtGeplaatst: Vr Sep 13, 2013 6:13 pm    Onderwerp: Nieuwe Body protector! Reageer met quote

dusja, na gisteren met men race bmx men sleutelbeen te breken ben ik op zoek naar een goed harnas! liefst niet met plastieke plaatjes en eentje waar je nog goed in kan bewegen.

mvg, sander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
WitteReus

BerichtGeplaatst: Ma Sep 23, 2013 2:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zo'n harnas gaat je niet beschermen tegen een gebroken sleutelbeen.
Het zal hoogstens ervoor zorgen dat je geen schaafwonden of blauwe plekken hebt, maar botbreuken zal jij wel krijgen.
Ga eerst eens je lichaam sterker maken door krachttraining en andere sporten en dan specifiek contact sporten zoals vechtsport.

Wil je eigenwijs zijn dan kijk een naar 661 (goed en niet duur) of alpinestars, TLD, evs of o'neal bijvoorbeeld.
Ik vind D3O een mooi nieuw product, ik kan alleen nks vinden specifiek voor downhill/freeride.

http://wittereus.pinkbike.com/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ridwan Sarwin

BerichtGeplaatst: Ma Sep 23, 2013 2:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb 661's D30O knieprotectors en die hebben me nog nooit in de steek gelaten, ook heb ik de bodyprotector van poc ook met dat spul, tot nu toe ook alleen maar goede ervaringen, allebei heel de tijd in gebruik voor downhill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
theo

BerichtGeplaatst: Zo Nov 03, 2013 9:41 am    Onderwerp: body Reageer met quote

Dainesse Super spul zit lekker kan me nog goed bewegen en je kunt alles in de wasmachine doen echt aan te raden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Pagina 1 van 1

Ga naar: