Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Body protector (t-shirt) hoe dragen en wassen ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Auteur Bericht
Sander720

BerichtGeplaatst: Vr Jul 12, 2013 5:52 pm    Onderwerp: Body protector (t-shirt) hoe dragen en wassen Reageer met quote

Goedendag,

Hoe dragen de meeste mensen hier een t-shirt met padding? Dan bedoel ik een shirt eronder en/of erover of alleen het armour shirt?

En hoe doen jullie dat met uitwassen, halen jullie alle padding eruit indien mogelijk, lichte hand wasjes? Denk dat dat schuim toch heel wat vocht op neemt.

Bedankt,

Sander.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Velder

BerichtGeplaatst: Wo Jul 31, 2013 2:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik draag een licht shirt eronder en in de winter een 'zwaarder' tshirt of in de zomer soms alleen het armour shirt. Je kan t ook erover dragen, mis moet je t zelf gewoon eens uitproberen dan weet je vanzelf wat voor jou het fijnst is.
Verder over dat wassen, ik was t met de hand en ik laat de padjes erin zitten en dan goed uitknijpen en gewoon op laten drogen, doet er wel minstens een nachtje over om op te drogen hoor!
mool

BerichtGeplaatst: Do Aug 01, 2013 9:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zweetshirt eronder.

En als 'ie heel erg stinkt zo veel mogelijk padding eruit halen en in de wasmachine wassen (30graden)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
WitteReus

BerichtGeplaatst: Vr Aug 09, 2013 10:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik draag altijd een t-shirt eronder en een shirt erover.
Als het stinkt gaat hij in de wasmachine op 30graden. Padding kan ik er niet vanaf halen.

http://wittereus.pinkbike.com/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Pagina 1 van 1

Ga naar: