Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Sauze d'Oulx (Italië) ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bikeparks
Auteur Bericht
Bramtb

BerichtGeplaatst: Zo Jun 30, 2013 5:18 pm    Onderwerp: Sauze d'Oulx (Italië) Reageer met quote

Sauze d'Oulx lijkt me een geweldig bikepark om mee te pakken op de bikevakantie bij Alpe d'Huez en Les 2 Alpes. Is iemand daar weleens geweest?

PS: Helaas lees ik op de Italiaanse site (de Engelstalige versie is nl. niet geupdate), hier dat de liften pas vanaf 13 juli continu worden bediend (en tot die tijd alleen in het weekend).
Heeft iemand een idee of er een kans bestaat dat de liften eerder al continu gaan draaien (i.p.v. alleen in het weekend)?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
fredo

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2013 10:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Italianen blijven rare vogels. Ik was er een paar jaar geleden en toen gingen de liften daar ook maar half juli open, zelfs onder voorwaarde dat er genoeg volk was... Andere aanrader in de buurt is Bardonnechia dat ook bij het Alpi Bike Ressort hoort, Mont Genevre is ook wel leuk. Die parken zijn vroeger en langer open. Maar Sauze d'oulx blijft wel iets speciaals

Ik woon sinds kort in de buurt van alpe d'huez en 2 alpes, en kan je ook de kleinere, onbekende parken in de buurt aanraden. Die 2 bikeparken die je noemde zitten lang onder de sneeuw, dus de locals gaan 's winters biken in de buurt van Grenoble. Col d'Arzelier is zeker een dikke aanrader voor 1 of 2 dagen (zeer klein park met trage lift, maar de tracks zijn dik in orde). Ik heb me laten vertellen dat saint pierre de Chartreuse ook dik in orde zou zijn (wel vettige ondergrond als het 2 druppels regent), en eventueel ook chamrousse.
Vergeet ook niet La Grave (een steenworp van 2 alpes) als je van natuurlijke trails houdt. Ik ga zelf deze zomer Sierre Chevalier checken wat je onderweg naar Sauze d'oulx tegenkomt... haha, het ligt hier eigenlijk vol met bikeparken Smile

als je tips voor natuurlijke (enduro)trails nodig hebt (die je zelf moet klimmen), stuur dan maar een pb Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Bramtb

BerichtGeplaatst: Vr Jul 05, 2013 9:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor de tips, Fredo!
Eens zien hoe druk het bij Alpe d'Huez / Les 2 Alpes is aanstaande week (Megavalanche & Crankworx) en of we doorrijden naar een van de plekken die jij noemt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Technicks

BerichtGeplaatst: Wo Jul 17, 2013 7:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Naar mijn weten doen de Athertons een deel van hun voorbereiding bij het Alpi bike resort en zijn er heel erg enthousiast over. Heb er wel eens filmpjes van gezien en je hebt echt sicke tracks daar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Snorro

BerichtGeplaatst: Do Jul 25, 2013 6:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb er afgelopen week de superenduro gereden, deels over de bikepark-tracks van het park. Zag er goed uit, kan je je zeker een paar dagen vermaken. Dorp zelf is ook OK, valt goed te eten en te drinken (het blijft natuurlijk Italie...)
Naar boven
Chmod

BerichtGeplaatst: Vr Jul 26, 2013 7:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

leuke camping gezien daar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Snorro

BerichtGeplaatst: Vr Jul 26, 2013 6:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niet op gelet/gezien. Huisje gehuurd, is makkelijk zat te krijgen daar in zo'n wintersportdorp
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bikeparks
Pagina 1 van 1

Ga naar: