Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

dillema bij juiste maatje fourcross fiets.... ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross / Fietscross
Auteur Bericht
Ron 44

BerichtGeplaatst: Za Mei 11, 2013 3:50 pm    Onderwerp: dillema bij juiste maatje fourcross fiets.... Reageer met quote

Hallo,

Ik ben 1.73 lang en zoek een goed foucross frame maat. Nu heb ik zelf weinig ervaring met de positie op een echte fourcross fiets.
Beetje domme vraag misschien maar hoever moeten je knieen bijv. van het stuur af zitten. 15/ 20 cm???

Ik neem een nukeproof snap pro maar moet ik die dan in Long of Regular nemen?? graag jullie meningen.
Christiaan

BerichtGeplaatst: Do Mei 16, 2013 1:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij 1.73m zou ik voor regular gaan long is lang!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Chmod

BerichtGeplaatst: Do Mei 16, 2013 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Regular is al vrij lang in de snap. Zelf ben ik 1.70m en zou geen halve seconde twijfelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ron 44

BerichtGeplaatst: Vr Mei 17, 2013 10:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

ok bedankt.
Ik heb inderdaad gekozen voor de regular. fietst zeer goed ben erg tevreden. wel constant de angst dat ik mijn knieen stoot aan de stuurbar??? maar daar wen ik wel aan haha.

Nukeproof snap pro. lekker licht fietsje en zou hem aan iedereen aanraden. ben nu geloof ik de enige in nederland die op deze fiets rijd haha
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross / Fietscross
Pagina 1 van 1

Ga naar: