Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

TLD D2 helm sizing ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Auteur Bericht
xRemcox

BerichtGeplaatst: Vr Apr 05, 2013 7:24 am    Onderwerp: TLD D2 helm sizing Reageer met quote

Ik heb momenteel een POC helm maat L/XL, maar ik wil graag een extra helm erbij voor noodgevallen zeg maar. Nu hebben ze bij de troyleedesigns.nl d2 xl/xxl in de aanbieding.

Nu twijfel ik of deze passen, ik wil niet alleen op een size chart afgaan want die zijn niet altijd even accuraat. Nu zit mijn POC opzich goed, maar wel vaak wat aan de strakke kant. Hoe is de sizing van een D2 van TLD? Want dat kan ik niet echt duidelijk terug vinden. Heeft er iemand ervaring?

ps ik heb al gezocht, maar geen duidelijk antwoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Smax

BerichtGeplaatst: Vr Apr 05, 2013 9:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een 661 M helm, die is door de jaren heen wel 'ruim' geworden, er van uit gaande dat mijn hoofd niet gekrompen is. Die helm gaat ook al te lang mee.

Ik heb bij TLD ook in (mogelijk diezelfde) aanbieding een M/L helm besteld, voor een hoofdomtrek van 59-59 cm (even uit het hoofd). Ik zit op 58,5 dus dat zou mooi moeten passen.
Die komt vandaag binnen, dan wil ik er gerust even op terug komen straks.

Ik heb in Malmedy een nieuwe XL/XXL van Beast gepast met het oog op die aankoop, en die zat me niet ruimer dan de 'versleten' 661, en de opvulling van 2x +-5 mm zat daar nog niet in. MAW: ik heb het toen niet geprobeerd, maar allicht zou die vrij goed passen met die opvulling er nog in.

Natuurlijk heb je graag dat een helm goed past: Niet te krap, en dat hij ook niet zo los zit dat hij voor je zicht kan vallen...

Ik weet niet of je wat hebt aan die info...?

Ik kijk straks even hoe die M/L past, en kom er dan nog even op terug moest je er wijzer van worden

Regards

Robin N
xRemcox

BerichtGeplaatst: Vr Apr 05, 2013 9:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Thx, laat maar even weten wat je ervaringen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Smax

BerichtGeplaatst: Vr Apr 05, 2013 2:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Post.nl verklaart dat de zending vertraagd is Smile
Voorlopig zijn ze van plan morgen te komen...

Ik ben benieuwd en hou je alsnog op de hoogte Wink...
winnfield

BerichtGeplaatst: Vr Apr 05, 2013 5:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet of je hier iets aan hebt:
Ik heb van THE medium en van TLD D2 medium/large.

Bij mij klopte de size hulp van tld.
Naar boven
illuminatastigmata

BerichtGeplaatst: Vr Apr 05, 2013 6:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij THE is er ook nog een wezelijk verschil tussen de gewone en de carbon versies.
De carbonnen vallen in dezelfde maat kleiner uit.
Smax

BerichtGeplaatst: Za Apr 06, 2013 10:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb een hoofdomtrek van 58,5 cm, dat is bij TLD D2 M/L (58-59 cm).

Vandaag voor het eerst mee gereden, zit perfect, past perfect, ik heb nog padding om de helm op te vullen maar dit is voorlopig niet nodig...

Ik zou de sizing chart dus gewoon blindelings volgen als ik jou was Wink.

Groeten
chelly

BerichtGeplaatst: Ma Jun 10, 2013 8:15 am    Onderwerp: helm Reageer met quote

Hoi ik heb me de helm ook aangeschaft, ik heb een omtrek van ong. 62(zonder haar) en hij zit super!! Je kunt hem met padding(meegeleverd) nog kleiner maken maar daar houd ik niet zo van. Vette helm(zeker voor die prijs)
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Pagina 1 van 1

Ga naar: