Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Eerste project ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Singlespeed
Auteur Bericht
Aeschere

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 11, 2013 2:22 pm    Onderwerp: Eerste project Reageer met quote

Hallo,

Na de aanschaf van een nieuwe racefiets ben ik op dit moment bezig om mijn oude racefiets om te bouwen naar een singlespeed. Het verwijderen van de meeste overbodige onderdelen was geen probleem maar ik heb toch een paar vragen.

Hoe verwijder ik de nokken van de schakelhendels van het frame? Met een haakse slijper en een handvijl of is er een makkelijkere manier?

Hebben jullie deze fiets eerder gezien? http://www.ffffix.com/image/6853536918 en hebben jullie hier eventueel meer informatie over? Ik ben voornamelijk benieuwd naar wat voor een stuur ze erop hebben gezet.

Alvast bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
@sph@ltdude

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 11, 2013 2:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die groene fiets is gewoon een conversion, stuurtje zal gewoon een flat bar zijn, of iets met iets meer backsweep.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Singlespeed
Pagina 1 van 1

Ga naar: