Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

NDC Malmedy ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden
Auteur Bericht
marinoj

BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2013 9:32 pm    Onderwerp: NDC Malmedy Reageer met quote

beste mensen,

weet iemand de kalender van de nissan downhill cup?
en ik zou graag de datum van Malmedy weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
christoff

BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2013 7:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

er is nog niets bekend van datums of waar de wedstrijden zullen zijn komend seizoen. zowel nissan als Xfree hebben de sponsering stop gezet. ze zijn momenteel bezich met een nieuwe VZW (club) op te richten en wedstrijden te organiseren. dit neemt even tijd in beslag. zo snel ik iets meer weet laat ik het zeker weten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
IRI3dAILY

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 18, 2013 7:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ook voor deze competitie (Nissan DH Cup) is er nog weinig bekend voor komend seizoen want deze Cup wordt dit jaar wel weer gewoon gehouden dacht ik!
Op de site van X-free.be staat er nog steeds info van 2012 en niks tot weinig over dit jaar?

Waren er nou wel al datums bekend voor dit jaar? Het zou ook mooi zijn dat er geen samen vallen met de wedstrijden van de DH1, want dan kunnen ons laaglanders 10 schitterende wedstrijden knallen!!

Het wordt gewoon tijd dat men duidelijkheid heeft vind ik, want dan kan je je ergens op gaan richten Cool

Progravity teamrider

www.progravity.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
mool

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 18, 2013 8:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Naast DH1 ook nog Nissan DH Cup? Volgens mij was DH1 i.p.v. Nissan cup gekomen... lijkt me ook een beetje veel van het goede, 10 wedstrijden in België.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
IRI3dAILY

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 18, 2013 9:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nissan heeft enige tijd geleden toch weer sponsoring toegezegd heb ik begrepen dus het is dan toch echt zo! Ik weet het nu alleen niet meer zeker omdat ik verder weinig recente info over beide cups kan vinden

Btw 10 wedstrijden te veel van het goede... Vind je? Laughing

In de motorcross rijden ze er 40 per jaar bij de amateurs dus van mij mogen er nog wel meer dan 10 DH wedstrijden gehouden worden, al is 10 in Belgie natuurlijk al meer dan geweldig!

Progravity teamrider

www.progravity.nl
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: