Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Ervaring met sencys spuitbussen ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear
Auteur Bericht
tompeeters87

BerichtGeplaatst: Wo Nov 14, 2012 12:20 pm    Onderwerp: Ervaring met sencys spuitbussen Reageer met quote

Hee,
Ik ben bezig met mijn fixie en wil hem zo mooi mogelijk maken en hem dus de beste verf geven. En naar mijn weten kan je dan het beste Motip nemen, maar 1 zo'n spuitbus kost ongeveer €17,50. Dus voor een primer, 2 gekleurde lakken en een blanke lak ben je zo'n €70 kwijt.
Nu was ik net bij de praxis, en daar hebben ze spuitbussen van sencys, die vrouw daar vertelde mij dat deze uit de Motip fabriek kwamen. En deze kosten €8,50 per stuk.
Iemand ervaring met dit merk spuitbussen? Of met het combineren ervan? Bijvoorbeeld primer, witte en blanke lak van sencys en dan de hoofdkleur van je fiets wel van Motip.
Het scheelt de helft in prijs, toch de moeite... Tenzij het bagger is natuurlijk.

Alvast bedankt! Groeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
sherlock

BerichtGeplaatst: Wo Nov 14, 2012 4:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Werkt verbazingwekkend goed!!!!! 2 frames mee gedaan en een fatsoenlijk resultaat

Hou het alleen wel ff bij 1 merk. Ga niet combineren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
psychoaiko666

BerichtGeplaatst: Do Nov 15, 2012 6:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb spuitwerk gedaan met gamma en hema-huismerk en met motip, motip viel mij tegen. ik raad dus de goedkope verf aan.
maar 1laag primer, 2 lagen kleur en 1 blanke is te weinig, minimaal alles verdubbellen.
tompeeters87

BerichtGeplaatst: Za Nov 17, 2012 9:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oké bedankt ga het met de sencys proberen, primer zit erop. Ziet er prima uit, ben benieuwd naar kwaliteit van de lak straks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
de lachende derde

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2012 9:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb geen ervaring met die Sencys dingen maar Montana Gold graffitibussen zijn een euro of 4 en dat is echt supergoede verf, hecht als een gek en krast niet.

Is alleen mat (écht mat, geen zijdeglans) en absoluut niet binnen te gebruiken.

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
de lachende derde

BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2012 9:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Motip viel mij trouwens ook tegen, zeker gezien de prijs. Action bussen zijn wel erg goed, vooral die primer.

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear
Pagina 1 van 1

Ga naar: