Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

interesse in Italiaanse MTB gids opleiding? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Meetings
Auteur Bericht
74rider

BerichtGeplaatst: Zo Jan 22, 2012 7:12 pm    Onderwerp: interesse in Italiaanse MTB gids opleiding? Reageer met quote

In samenwerking met de mensen van Trentino sport in Italië ben ik aan het kijken of er animo is om een Italiaanse MTB opleidingsweek aan te bieden aan geïnteresseerde Nederlanders.

Dus de vraag is:

Heb jij interesse om een week deel te nemen aan een grensverleggende MTB week waarbij je de opleiding tot MTB begeider volgt. Dit is een officieel en door de EU erkend MTB diploma en ook ideaal als je in Nederland als MTB gids actief bent zónder enig diploma!

De cursus bestaat uit praktijk en theorie. O.a. krijg je les in cartografie/GPS, EHBO, voeding, communicatie, didactiek, reparatie en onderhoud, en natuurlijk heel veel rijvaardigheid. De cursus is erg leuk, zeer intensief en interessant.

De eerste stap is te zien of er animo bestaat en vervolgens kunnen we je meer vertellen over data, kosten en overige informatie.

Reacties zijn welkom op deze topic en via de mail op dejongarno@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Lautje

BerichtGeplaatst: Zo Jan 22, 2012 10:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt wat mij betreft interessant. Het is voor mij wel zeer bepalend wanneer deze week valt. Ik ben namelijk wel gebonden aan de schoolvakanties (ben docent aan het hbo).

Ik lees niet altijd alle topics, indien er een concreet aanbod is, zou je mij dan een pb willen sturen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
joddi

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 26, 2012 2:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zeker interesse wel afhankelijk van de kosten en datum!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Meetings
Pagina 1 van 1

Ga naar: