Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Mini Downhill cup 2012 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Dope-on-Wheels

BerichtGeplaatst: Ma Jan 09, 2012 10:01 am    Onderwerp: Mini Downhill cup 2012 Reageer met quote

EDIT:

larzveenz schreef:
Bij deze even een berichtje om hopelijk wat meer duidelijkheid te bieden:

Beste downhillers en downhillers in spé,

We zijn blij te kunnen melden dat er ook in 2012 weer een Mini Downhill Cup zal plaatsvinden.

Op dit moment zijn we druk bezig met plannen, afspraken maken met sponsoren en andere dingen regelen, dus jullie zullen nog even moeten wachten op details. Wel kan ik alvast zeggen dat - er net als de afgelopen twee jaar - zowel dagklassementen zijn als een totaalklassement voor de gehele MDC. Ook hebben we een rijdersklasse toegevoegd om de wedstrijd voor de ‘oudere’ rijders wat aantrekkelijker te maken.

Vooralnog kunnen we alleen de data en locaties bekendmaken. Details en meer informatie over sponsoren, inschrijving en andere zaken volgen in de tweede week van maart.

Het wedstrijdschema van de Mini Downhill Cup 2012 ziet er als volgt uit:
- 9 april: Nieuwegein (NED)
- 13 mei: Maasmechelen (BEL)
- 26 augustus: Zoetermeer (NED) (onder voorbehoud)
- 2 september: Groningen (NED)
- 7 oktober: Brunssum (NED) (onder voorbehoud)

Tevens wordt er in Bergschenhoek geprobeerd nog een wedstrijd op te zetten, maar door omstandigheden is hier nog geen zekerheid over te bieden. Zodra hier meer duidelijkheid over is, kun je het hier of op www.minidownhillcup.nl vinden.

Hiernaast wil ik nog zeggen dat we al een aantal geweldige bedrijven hebben die ons willen ondersteunen, maar een extra sponsor is natuurlijk nooit verkeerd. Met meer hulp en geld kunnen we een beter en leuker evenement neerzetten. Dus: mocht je interesse hebben om de Mini Downhill Cup 2012 te sponsoren of ken je iemand die dit misschien wil, neem dan contact met me op (via PB).

Wij hopen dat jullie er net zo veel zin in hebben als wij!

Namens de organisatie,
Lars Veenstra

Laatst aangepast door Dope-on-Wheels op Vr Feb 10, 2012 3:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Ma Jan 09, 2012 11:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Uit het topic hieronder:

sherlock schreef:
Rutger1992 schreef:
Wanneer zijn de datum's van 2012 bekend?

eind van deze week is de eerste bijeenkomst, dan schuiven en passen en meten en dan komen die data Wink

BartGast

BerichtGeplaatst: Di Jan 17, 2012 11:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kikke!!

Kan niet wachten, wil zelf ook dit jaar aan zoveel mogelijk wedstrijden meedoen Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Dope-on-Wheels

BerichtGeplaatst: Di Jan 17, 2012 11:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

sneeuwpop schreef:
Uit het topic hieronder:

sherlock schreef:
Rutger1992 schreef:
Wanneer zijn de datum's van 2012 bekend?

eind van deze week is de eerste bijeenkomst, dan schuiven en passen en meten en dan komen die data Wink

Nu deze meeting voorbij is: Kan er al een tipje van de sluier worden gegeven? Arms wide open
martinez242

BerichtGeplaatst: Vr Feb 03, 2012 9:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Er werd afgelopen zondag in Malmedy wat rondgesingerd over een nieuwe locatie ergens buiten NL. Het klonk veelbelovend in ieder geval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM naam MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
sherlock

BerichtGeplaatst: Za Feb 04, 2012 9:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Enige buiten NL voor de cup is FT
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
martinez242

BerichtGeplaatst: Zo Feb 05, 2012 11:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

limburg...reservebelgie. ik zat er naast idd. In NL
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM naam MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Wo Feb 08, 2012 3:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Las op facebook dat de openings wedstrijd op 9 April is in Bikepark Utrecht
Rutger1992

BerichtGeplaatst: Wo Feb 08, 2012 3:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Trekrules schreef:
Las op facebook dat de openings wedstrijd op 9 April is in Bikepark Utrecht

Wanneer kan je je inschrijven?
Naar boven
larzveenz

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 9:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij deze even een berichtje om hopelijk wat meer duidelijkheid te bieden:

Beste downhillers en downhillers in spé,

We zijn blij te kunnen melden dat er ook in 2012 weer een Mini Downhill Cup zal plaatsvinden.

Op dit moment zijn we druk bezig met plannen, afspraken maken met sponsoren en andere dingen regelen, dus jullie zullen nog even moeten wachten op details. Wel kan ik alvast zeggen dat - er net als de afgelopen twee jaar - zowel dagklassementen zijn als een totaalklassement voor de gehele MDC. Ook hebben we een rijdersklasse toegevoegd om de wedstrijd voor de ‘oudere’ rijders wat aantrekkelijker te maken.

Vooralnog kunnen we alleen de data en locaties bekendmaken. Details en meer informatie over sponsoren, inschrijving en andere zaken volgen in de tweede week van maart.

Het wedstrijdschema van de Mini Downhill Cup 2012 ziet er als volgt uit:
- 9 april: Nieuwegein (NED)
- 13 mei: Maasmechelen (BEL)
- 26 augustus: Zoetermeer (NED) (onder voorbehoud)
- 2 september: Groningen (NED)
- 7 oktober: Malmedy (BEL) (onder voorbehoud)

Tevens wordt er in Bergschenhoek geprobeerd nog een wedstrijd op te zetten, maar door omstandigheden is hier nog geen zekerheid over te bieden. Zodra hier meer duidelijkheid over is, kun je het hier of op www.minidownhillcup.nl vinden.

Hiernaast wil ik nog zeggen dat we al een aantal geweldige bedrijven hebben die ons willen ondersteunen, maar een extra sponsor is natuurlijk nooit verkeerd. Met meer hulp en geld kunnen we een beter en leuker evenement neerzetten. Dus: mocht je interesse hebben om de Mini Downhill Cup 2012 te sponsoren of ken je iemand die dit misschien wil, neem dan contact met me op (via PB).

Wij hopen dat jullie er net zo veel zin in hebben als wij!

Namens de organisatie,
Lars Veenstra

Laatst aangepast door larzveenz op Do Mrt 15, 2012 11:22 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
sherlock

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oudere rijders Lars? Crying or Very sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2012 10:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat ik gewoon alle mini dh cup races in eigen land ga rijden,datums staan genoteerd Very happy
larzveenz

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2012 8:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

sherlock schreef:
Oudere rijders Lars? Crying or Very sad

Haha, wat wil je dan? Ervaren? Gevorderd? Senior? Very happy
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
sherlock

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2012 11:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Masters Wink Laughing
Naar boven
martinez242

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2012 12:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sherlock schreef:
Masters ;) :lol:

Lijkt me ook de beste oplossing. Of 'eindbazen'.

Laatst aangepast door martinez242 op Vr Feb 10, 2012 3:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
daveneef

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2012 3:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eindbazen klinkt wel. whoop whoop
ivootjee

BerichtGeplaatst: Za Feb 11, 2012 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geen groningen dit jaar ? Was vorig jaar heel gezellig daar
Naar boven
Trekrules

BerichtGeplaatst: Za Feb 11, 2012 8:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ivootjee schreef:
Geen groningen dit jaar ? Was vorig jaar heel gezellig daar

Groningen staat er juist wel bij Confused
Adze

BerichtGeplaatst: Za Feb 11, 2012 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

+1 voor Eindbazen klasse
Naar boven
ivootjee

BerichtGeplaatst: Zo Feb 12, 2012 4:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Verkeerd gelezen sorry. Heb er zin in!
Naar boven
JustRideThatBike

BerichtGeplaatst: Ma Feb 13, 2012 9:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

weet er iemand bij welke van de locaties er toevallig een treinstation in de buurt is?Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
sherlock

BerichtGeplaatst: Ma Feb 13, 2012 9:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jep

Bij ons in Zoetermeer Wink

Is alleen nog even onder voorbehoud
Naar boven
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2012 12:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ons bikepark is zo'n 10-15min fietsen vanaf station Groningen CS Arms wide open
nosi

BerichtGeplaatst: Di Feb 14, 2012 9:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben in 2011 met de trein naar de Groningen en Nieuwegein MDC geweest. Allebei goed te doen. Voor Apeldoorn was ik het ook van plan maar ben uiteindelijk met een vriend mee gereden.

Groningen was erg recht toe recht aan te fietsen. Bikepark Utrecht was iets lastiger omdat ik eigenwijs de korste route wou. Fietsen over de snelweg leek me geen goed idee dus heb ik flink omgereden. Op de terugweg was het geen probleem toen ik de fiets vriendelijke route volgde.

Die twee zijn met de trein zeker wel te doen. Als zoetermeer door gaat lijkt me dat zeker ook goed te doen met de trein.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
JustRideThatBike

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2012 8:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nosi schreef:
Ik ben in 2011 met de trein naar de Groningen en Nieuwegein MDC geweest. Allebei goed te doen. Voor Apeldoorn was ik het ook van plan maar ben uiteindelijk met een vriend mee gereden.

Groningen was erg recht toe recht aan te fietsen. Bikepark Utrecht was iets lastiger omdat ik eigenwijs de korste route wou. Fietsen over de snelweg leek me geen goed idee dus heb ik flink omgereden. Op de terugweg was het geen probleem toen ik de fiets vriendelijke route volgde.

Die twee zijn met de trein zeker wel te doen. Als zoetermeer door gaat lijkt me dat zeker ook goed te doen met de trein.

ok,waarschijnlijk ga ik dan met de trein naar de wedstrijd in Nieuwegein,voor de rest ben ik nog niet zeker :p ga proberen om zoveel mogelijk van de wedstrijden mee te rijden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: