Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Terug van weggeweest: Bikes ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2011 6:59 pm    Onderwerp: [nieuws] Terug van weggeweest: Bikes Reageer met quote

Dirty Pages heeft een “nieuw” onderdeel genaamd bikes. Hier kun je jouw eigen fiets toevoegen en laten zien a.h.v. een foto, specificaties en een korte omschrijving.

Bezoekers van het eerste uur zullen het nog wel kennen. Bikes is begonnen als een verzameling van fietsen van bezoekers van Dirty Pages, zelfs al ver voordat het forum live ging. Je kon destijds een foto plus specificaties van een fiets opsturen per mail waarna deze op de site werd geplaatst. Dit was erg leuk en liep heel erg goed, zo goed dat er op een gegeven moment meer fietsen werden aangeboden dan konden worden geplaatst.

Nu is het mogelijk om zelf fietsen toe te voegen. Dit kan eenvoudig door in te loggen en dan rechtsboven te kiezen voor “mijn bikes” en daarna “bike toevoegen”. Hier kun je de specificaties opgeven en daarna een foto toevoegen.

Bikes is bedoeld om een overzicht te creëren van fietsen die forumleden daadwerkelijk bezitten of hebben gehad.

Bekijk de reeds toegevoegde bikes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
maarten.verhoeven

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2011 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nu nog een achtergrondje achter het kader op de home-pagina! Leuk element trouwens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2011 7:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

maarten.verhoeven schreef:
Nu nog een achtergrondje achter het kader op de home-pagina! Leuk element trouwens!

Fixed!
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2011 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zoals je weet ben ik als fiets poser hier erg blij mee Smile

JJ
willem12

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2011 8:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hij is fijn, maar het gaat nu al mis.....JJ Surly Travellers Check is geen 29" Commuter.
Kan dat nog samengevoegd worden? Ik heb namelijk een 29" All Mountain.....en een 29" SingleSpeed.

Kortom 29" als categorie heeft weinig zin.

Ga snel invullen.

Edit: Lees net dat de Surly geen 29" is, maar punt blijft.

Laatst aangepast door willem12 op Zo Sep 25, 2011 9:08 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2011 8:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die Cross Check is geen 29-er, wel singlespeed meestal..

Tja, tegenwoordig is 29-er idd overbodig, iedereen heeft er tegenwoordig een dus het hoeft bijna geen aparte categorie meer te zijn.

JJ
cyberhawk

BerichtGeplaatst: Di Sep 27, 2011 2:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cool Cool
extra icoontje erbij in de onderregel van je post..

je moet toevallig maar net uit je hoofd weten wat je precies voor onderdelen op al je bikes hebt zitten Whistle

kan mn trial frame wel jaarlijks updaten als ze blijven breken Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2011 9:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

29-er is als eigen categorie idd wel een beetje overbodig omdat alles een 29-er kan zijn tegenwoordig. Ik heb de al geplaatste 29-ers nu ondergebracht bij XC en zal kijken of ik op een andere manier toch nog ergens een soort filter kan maken voor grotere wielen.
Naar boven
Remmes

BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2011 9:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nah, nou heb ik tot 3 x alle gegevens ingevuld inclusief foto van me Specialized, maar schijnbaar kan ik hem alleen zien

hij is namelijk in de lijst zelf bij CrossCountry niet terug te vinden
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2011 10:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Remmes schreef:
nah, nou heb ik tot 3 x alle gegevens ingevuld inclusief foto van me Specialized, maar schijnbaar kan ik hem alleen zien

hij is namelijk in de lijst zelf bij CrossCountry niet terug te vinden

Ik heb even gekeken en zie bij jou een Specialized Stumpjumper FSR Elite uit 2010. Ik zit alleen geen foto bij, misschien kun je nog eens proberen deze toe te voegen. Lukt dit niet, zou je me dan de foto kunnen mailen? (ruben apestaart dirty-pages.net) dan zal ik het eens proberen en kijken waarom het fout gaat.
Naar boven
Remmes

BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2011 10:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

foto send by mail Smile

ik zie me bike wel als ik op de link on der een post van mezelf klik, of via de link rechtboven op de site

maar als ik bv uitlog, zou ik hem terug moeten kunnen vinden in de lijst, lijkt me
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2011 11:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De foto is iets te groot (maximaal 2mb) en dat hij wel onder de "bikes" knop stond was een bug, nu opgelost. Succes!
Naar boven
Remmes

BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2011 11:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

jep, gelukt Smile
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: