Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Sweet Protection stapt in het mountainbiken ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2011 11:57 am    Onderwerp: [nieuws] Sweet Protection stapt in het mountainbiken Reageer met quote

Het Noorse merk van kleding, helmen en bescherming voor wintersport en kajakken, Sweet Protection, gaat zich nu ook richten op mountainbikers. Een van de redenen om in het mountainbiken te stappen is simpelweg omdat er veel vragen over kwamen. Voor de komend seizoen zal Sweet Protection mountainbike helmen, bescherming en kleding gaan uitbrengen. De focus van Sweet Protection ligt hierbij op het plezier van het rijden en niet zozeer in het verslaan van een tegenstander. Hier alvast een voorproefje van wat we kunnen gaan verwachten:

www.sweetprotection.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
smstrijker

BerichtGeplaatst: Do Sep 15, 2011 1:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de kwaliteit en service van Sweet erg Sweet is! Afgelopen winter een jas gekocht, dit voorjaar een scheur eerin en geheel gratis gerepareerd. Ondanks dat het mijn eigen fout was! Je betaald er de hoofdprijs voor maar de kwaliteit is super goed!
cyberhawk

BerichtGeplaatst: Vr Sep 16, 2011 7:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik wou net zeggen die carbo helm is sweeet

maar de hoofd prijs zet me dan weer een stapje vrolijkheid trug Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: