Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

IXS Downhillcup Winterberg 2011 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden
Auteur Bericht
Metatron

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2011 1:48 pm    Onderwerp: IXS Downhillcup Winterberg 2011 Reageer met quote

Waaaat ? Hier nog topic over de IXS Downhillcup van afgelopen weekend ? Shocked

Waar is jullie gravity hart gebleven ? Wink

Ik heb me in ieder geval uitstekend vermaakt in de masterscategorie, m'n allereerste serieuze DH wedstrijd. Ik speel geen enkele rol van betekenis in dit geweld. Zeer matige skills en gebrek aan durf zijn hier de oorzaak van.

Maar what the f*ck, ik heb meegedaan ! Volgend jaar weer van de partij als het meezit !

Heeft iemand van jullie nog plaatjes geschoten ? Hoop dat ik nog ergens een knappe foto van mezelf kan vinden..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
trixie24

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2011 3:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben zaterdag langsgereden om te kijken samen met vriendin, Timmos en Robert... Was leuk om een keer mee te maken!

Top weertje, goede sfeer en een super vet DH parcours... Zoveel beter dan de normale DH lijn. Kwamen een aantal echt hard voorbij knallen... Ook de Elite dames hadden er goed de vaart in! Cool

Gebroken botten bij mede-forumleden helaas ook... Beterschap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
nut-case

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2011 3:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat laatste is altijd minder idd

ngo foto's gemaakt?

\_/ team roekeloos \_/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Metatron

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2011 3:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, hoorde idd dat Sting (?) nu z'n andere arm gebroken heeft ?
Naar boven
Trekrules

BerichtGeplaatst: Ma Jun 06, 2011 4:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn run van gisteren eindigde in een zeer pijnlijke crash Crying or Very sad ,viel plat op mijn hoofd met fiets en al in het steile bos gedeelte vanaf de helling voordat je die drop off neemt Crashed.Heb uit eindelijk wel de run rustig afgemaakt

Heb een lekkende vork als enige schade,zit nu lekker thuis en ga herstellen van mijn crash
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: