Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Toestemming voor bikepark bij Utrecht ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Mrt 08, 2011 11:15 pm    Onderwerp: [nieuws] Toestemming voor bikepark bij Utrecht Reageer met quote

De werkgroep Bikepark Utrecht heeft toestemming gekregen voor de aanleg van een bikepark op de Nedereindse Berg te Nieuwegein.
Het bikepark zal gefaseerd worden aangelegd. In de eerste fase zullen de volgende onderdelen worden gerealiseerd:

• Een rechte fourcross trainingsbaan met een starthek
  • Drie dirtlijnen, klein, middel en groot (deze laatste met een roadgap over het bestaande crosscountry parcours)
  • Kombocht met een wallride
  • Pumptrack
  • Crosscountry oefenparcours met o.a. wip, rockgarden, greppels, drop-off, kombochten en een trap

Voor de tweede fase moet de toestemming en financiering nog rond gemaakt worden. Het plan is in ieder geval om binnen twee jaar een volledig fourcross parcours te realiseren.

Begin april zullen de graafwerkzaamheden voor de eerste fase beginnen. Hier zijn uiteraard veel vrijwilligers voor nodig. Lijkt het je wat om te helpen met graven of kun je iets anders beteken voor de werkgroep? Kom dan naar de informatiebijeenkomst op zaterdag 19 maart op de locatie van het nieuwe bikepark.

Kijk voor meer informatie en om je op te geven als vrijwilliger op het forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
cyberhawk

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 09, 2011 12:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zow vetjes ! Surprised

eindelijk iets int midden van nederland.. Very happy

als het uitkomt.. kom ik zeker een handje helpen als t kan..

Arms wide open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 09, 2011 1:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zeg, GOED BEZIG
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
DESL

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 09, 2011 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

TOP!
Cool
Trekrules

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 09, 2011 8:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Een 4x baan klinkt erg goed Cool ,dan hoeven we ook niet elke keer naar Groningen voor 4x rijden Surprised .Goed bezig ieder geval!.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pieter en zijn V10

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 11, 2011 4:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

goede plannen jammer van de 4x. Is alleen een recht stuk. Maar goed beter een recht stuk dan niks.
de lachende derde

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 13, 2011 10:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry maar dit ontwerp snap ik niet.

Waarom heb je zo'n enorme startheuvel met starthek nodig voor 3 jumps? Ze zouden die kombocht beter voor de 4x kunnen houden en het door kunnen laten lopen om de pumptrack heen en dat lange rechte stuk gebruiken want daar ligt nu ook niks. Nu heeft die 4x sectie naar mijn idee geen toegevoegde waarde boven de meeste bmxbanen want daar heb je nog veel langere rechte stukken. Sowieso zou ik die jumps dichter op elkaar leggen, zulke afstanden ertussen hebben als alles goed loopt geen nut en zijn alleen maar zonde van de ruimte (vergelijk bijvoorbeeld eens met Zoetermeer).

De trails zouden dan een eigen kombocht kunnen krijgen aan de binnenkant, als alles in de breedte wat dichter op elkaar ligt zou je nog een lijn terug kunnen maken ook.

En de beste stuurlui staan nu voor de verandering eens niet aan wal want ik graaf al bijna 8 jaar trails en pumptracks dus ik denk dat ik wel recht van spreken heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
raggertje

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 13, 2011 1:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier zei ik al:
Neem de visuals niet te letterlijk, het is een globaal ontwerp, in de uitvoering worden de puntjes op de i gezet.

de lachende derde schreef:
En de beste stuurlui staan nu voor de verandering eens niet aan wal want ik graaf al bijna 8 jaar trails en pumptracks dus ik denk dat ik wel recht van spreken heb.

Mooi! dan kunnen we jouw hulp zeker gebruiken, dus ik zou zeggen, schijf je in, en kom naar de meeting de 19e!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
groen

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 20, 2011 7:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

de lachende derde schreef:
Sorry maar dit ontwerp snap ik niet.

Waarom heb je zo'n enorme startheuvel met starthek nodig voor 3 jumps? Ze zouden die kombocht beter voor de 4x kunnen houden en het door kunnen laten lopen om de pumptrack heen en dat lange rechte stuk gebruiken want daar ligt nu ook niks. Nu heeft die 4x sectie naar mijn idee geen toegevoegde waarde boven de meeste bmxbanen want daar heb je nog veel langere rechte stukken. Sowieso zou ik die jumps dichter op elkaar leggen, zulke afstanden ertussen hebben als alles goed loopt geen nut en zijn alleen maar zonde van de ruimte (vergelijk bijvoorbeeld eens met Zoetermeer).

De trails zouden dan een eigen kombocht kunnen krijgen aan de binnenkant, als alles in de breedte wat dichter op elkaar ligt zou je nog een lijn terug kunnen maken ook.

welke trails als ik vragen mag
veldmuis

BerichtGeplaatst: Za Mrt 26, 2011 9:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

YEAH!! Surprised eindelijk iets leuks in de buurt. ik was er in de zomer ook aan het graven maar werd er weggestuurd..
Naar boven
divere rules

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2011 2:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nice eindelijk eens goed nieuws Surprised
Naar boven
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2011 3:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rode kruis zal weer overuren gaan draaien net als vroeger bij de fietscross baan Cool
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Do Mrt 31, 2011 8:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oke, slecht plaatje echter de essentie is duidelijk, er is gestart met het Utrechtse Bikepark
Naar boven
raggertje

BerichtGeplaatst: Vr Apr 22, 2011 1:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voor meer foto's van dirt... zie hier: http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?p=583889#583889

raggertje

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2011 11:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: