Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Wie durft? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Bartacus

BerichtGeplaatst: Ma Feb 14, 2011 8:31 am    Onderwerp: Wie durft? Reageer met quote

Omdat er geen specifiek tandem onderdeel is (Waarom eigenlijk niet?!), hier maar even gepost: Wie durft...?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
dubbelop

BerichtGeplaatst: Ma Feb 21, 2011 10:58 pm    Onderwerp: Re: Wie durft? Reageer met quote

Bartacus schreef:
Omdat er geen specifiek tandem onderdeel is (Waarom eigenlijk niet?!), hier maar even gepost: Wie durft...?

Wij durven Smile Op YouTube en Vimeo staan nog meer van dit soort filmpjes. Stuur mij de links en ze komen erbij op http://www.tandemclub.nl/Tandemvideo_divers.

"Vroegâh" heette het Singlespeed/29er deel volgens mij Singlespeed/Tandem. En waarom er geen apart tandemdeel is? Eh .... hoeveel MTB-tandems weet jij te rijden? Ik kom tot 4 (Pino, Spiff, Lars, wijzelve). Er zijn er vast wel meer, dus kom maar op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Erikje

BerichtGeplaatst: Di Feb 22, 2011 7:22 am    Onderwerp: Re: Wie durft? Reageer met quote

dubbelop schreef:

Ik kom tot 4 (Pino, Spiff, Lars, wijzelve). Er zijn er vast wel meer, dus kom maar op.

Eh..... Wat dacht je van die lange stuurman voorop. en die kleine stoker achterop? Oftewel, Bram en Natasja Cool , Zomaar 20% meer.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Feb 22, 2011 8:13 am    Onderwerp: Re: Wie durft? Reageer met quote

dubbelop schreef:

"Vroegâh" heette het Singlespeed/29er deel volgens mij Singlespeed/Tandem. En waarom er geen apart tandemdeel is? Eh .... hoeveel MTB-tandems weet jij te rijden? Ik kom tot 4 (Pino, Spiff, Lars, wijzelve). Er zijn er vast wel meer, dus kom maar op.

"Vroegâh" was alles beter, maar misschien is er met de huidige reorganisatie van DP wat te regelen? Ik ben voor een alternative bicycles deel, met Singlespeed, CX, Tandem, fixed gear en commuting sub categorien.

Wij hebben trouwens ook een Tandem, maar rijden doet ie al een tijdje niet meer. Misschien een goed idee die weer een keer op te bouwen Smile

JJ
dubbelop

BerichtGeplaatst: Di Feb 22, 2011 9:42 pm    Onderwerp: Re: Wie durft? Reageer met quote

Erikje schreef:
dubbelop schreef:

Ik kom tot 4 (Pino, Spiff, Lars, wijzelve). Er zijn er vast wel meer, dus kom maar op.

Eh..... Wat dacht je van die lange stuurman voorop. en die kleine stoker achterop? Oftewel, Bram en Natasja Cool , Zomaar 20% meer.....

Oeh ..... verdorie Tallboy en Tasja vergeten <schaam> Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
dubbelop

BerichtGeplaatst: Di Feb 22, 2011 9:44 pm    Onderwerp: Re: Wie durft? Reageer met quote

JJ schreef:
"Vroegâh" was alles beter, maar misschien is er met de huidige reorganisatie van DP wat te regelen? Ik ben voor een alternative bicycles deel, met Singlespeed, CX, Tandem, fixed gear en commuting sub categorien.

Wij hebben trouwens ook een Tandem, maar rijden doet ie al een tijdje niet meer. Misschien een goed idee die weer een keer op te bouwen Smile

JJ

Goede plannen, zowel dat 'alternative bicycles' als 'tandem weer opbouwen'. Kom je een keer meerijden met de grijze hoofden Smile (zie AGENDA).
Naar boven
Paul Chris

BerichtGeplaatst: Di Feb 22, 2011 9:48 pm    Onderwerp: Re: Wie durft? Reageer met quote

JJ schreef:
Ik ben voor een alternative bicycles deel, met Singlespeed, CX, Tandem, fixed gear en commuting sub categorien.
JJ

+1!!!
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Di Feb 22, 2011 9:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren toevallig met de C'dale MT3000 weer eens op pad geweest met Tasja. Was alweer bijna een jaar geleden dat we voor het laatst samen op pad waren geweest... 't voelde meteen weer vertrouwd aan. Lekker gecruised door de bossen tot we in Maarn een wildbeheerder tegenkwamen... Liep goed af.

Meteen zitten mijmeren over welke kleur we onze nieuwe tandems gaan geven. De ene, de wegtandem zo strak mogelijk, komen in ieder geval gepolijste velgen en naven in met pikzwarte banden. De ander, de hardcore mtb met vering krijgt wellicht een frivoler uitterlijk, met vlinders voor tasja en papegaaien voor mij er op gespoten.

TBB

PS. Ja, dan hebben we straks dus 3 tandems...
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Di Feb 22, 2011 10:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:
Gisteren toevallig met de C'dale MT3000 weer eens op pad geweest met Tasja. Was alweer bijna een jaar geleden dat we voor het laatst samen op pad waren geweest... 't voelde meteen weer vertrouwd aan. Lekker gecruised door de bossen tot we in Maarn een wildbeheerder tegenkwamen... Liep goed af.

Mooi - Tallboy & Tas zitten weer op de fiets! De oorzaak is anders, maar het gevoel van 'weer op de tandem' is herkenbaar.
Tall Boy Bram schreef:
Meteen zitten mijmeren over welke kleur we onze nieuwe tandems gaan geven. De ene, de wegtandem zo strak mogelijk, komen in ieder geval gepolijste velgen en naven in met pikzwarte banden. De ander, de hardcore mtb met vering krijgt wellicht een frivoler uitterlijk, met vlinders voor tasja en papegaaien voor mij er op gespoten.

Dit een leuk uitgangspunt voor de wegtandem?

Tall Boy Bram schreef:
PS. Ja, dan hebben we straks dus 3 tandems...

Ja, en?
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Feb 22, 2011 10:42 pm    Onderwerp: Re: Wie durft? Reageer met quote

dubbelop schreef:
JJ schreef:

JJ

Goede plannen, zowel dat 'alternative bicycles' als 'tandem weer opbouwen'. Kom je een keer meerijden met de grijze hoofden Smile (zie AGENDA).

Dan moet hij eerst weer onderdelen krijgen....

Denk je dat er naast het tandem forum (wat er ongetwijfeld is..) genoeg belangstelling zou zijn voor een tandem sectie hier op DP? En dan niet een Gazelle tandem sectie, maar puur gericht op de sportieve tandem?

JJ
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Feb 22, 2011 10:44 pm    Onderwerp: Re: Wie durft? Reageer met quote

Paul Chris schreef:
JJ schreef:
Ik ben voor een alternative bicycles deel, met Singlespeed, CX, Tandem, fixed gear en commuting sub categorien.
JJ

+1!!!

Mooi, dat zijn er dan al 2 Smile

De lobby is gestart Wink (en de baas leest mee!)

JJ
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Di Feb 22, 2011 11:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dubbelop schreef:

Die oranje/rode daar op de achtergrond lijkt wel dezelfde als wij hebben...

En die voorste vindt ik weliswaar wel strak maar mij een beetje te zwartgallig...

dubbelop schreef:
Ja, en?

Gewoon. Dus... Voor het geval er vragen zouden worden gesteld.
Naar boven
dale c

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 9:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Denk je dat er naast het tandem forum (wat er ongetwijfeld is..) genoeg belangstelling zou zijn voor een tandem sectie hier op DP?

jep!! Wij hebben ook een tandem (Burley Samba, 26") voor met name on-road avontuurtjes en heel soms laffe offroad stukjes. Ik loop regelmatig tegen technical zaken aan zoals keuze van wielen, velgen, aandrijving etc. waar ik hulp/advies zeker kan gebruiken (naast alles wat er op het www beschikbaar is).
De Lars Cuevas

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 9:37 am    Onderwerp: Freakolympics! Reageer met quote

Ja leuk, een freakolympics hoekje Smile

Mtb tandem rijd ik enkel als ik een achterrijder met mountainbiketandem weet te vinden. Zo reed ik in het verleden mit der Rudi bij de bergraces, en was ik ooit met Ilse bij een DP Tandemmeeting waar wel 2 tandems op kwamen dagen Smile.

Off topic/on road:
Ik heb wel zelf een Duratec racetandem, overgekocht van één van de racers van www.AWON.nl :

Hij is mooi afgewerkt (patten met titanium inserts, doorlopende bovenbuis, geslepen lassen), stijf, en wordt voor een nette prijs in Cz helemaal op maat, gebruiksdoel en in de gewenste kleur gebouwd. Meer info hier
http://www.duratec-bikes.nl/product_info.php?products_id=2457
Je zou Cees moeten vragen of ze ondertussen ook carbon voorvorken leveren, enkele racers rjden daar al mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
baron062

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 12:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dik ding Lars,

moet m nog eens komen proberen!
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 3:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:
dubbelop schreef:

Die oranje/rode daar op de achtergrond lijkt wel dezelfde als wij hebben...

En die voorste vindt ik weliswaar wel strak maar mij een beetje te zwartgallig...

Die oranje/rode is een LosDos uit pakweg 1996, dus dat kan kloppen. Hij is eigendom van de familie Bartacus.

De Duratec is in deze vorm inderdaad erg zwartig, maar als uitgangspunt toch wel aardig? Zilverkleurige wielen erin (vind ik persoonlijk veel mooier) en hier en daar wat gepolijste delen, maak je er wat moois van. Je schijnt - zoals Lars ook aangeeft - zo ongeveer alles op maat/kleur/uitvoering te kunnen bestellen bij Duratec.
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 3:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dale c schreef:
Quote:
Denk je dat er naast het tandem forum (wat er ongetwijfeld is..) genoeg belangstelling zou zijn voor een tandem sectie hier op DP?

jep!! Wij hebben ook een tandem (Burley Samba, 26") voor met name on-road avontuurtjes en heel soms laffe offroad stukjes. Ik loop regelmatig tegen technical zaken aan zoals keuze van wielen, velgen, aandrijving etc. waar ik hulp/advies zeker kan gebruiken (naast alles wat er op het www beschikbaar is).

@JJ: een NL tandemforum is er niet (of ik moet iets gemist hebben). Er is wel eens gevraagd om op www.tandemclub.nl een forum in te richten. Leuk, maar hoeveel bezoekers trek je en wie gaat dat beheren? Ja, ik zei de gek Cool
@Dale C: probeer eens info@tandemclub.nl. Dan kom je weer bij mij uit Very happy en wellicht kan ik je verder helpen. Een tandemdeel op DP zou natuurlijk prachtig zijn, dan wordt het aantal bronnen van kennis & ervaring steeds groter.
Naar boven
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 4:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dubbelop schreef:

@JJ: een NL tandemforum is er niet (of ik moet iets gemist hebben). Er is wel eens gevraagd om op www.tandemclub.nl een forum in te richten. Leuk, maar hoeveel bezoekers trek je en wie gaat dat beheren? Ja, ik zei de gek Cool

Volgens mij heb je iets gemist Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hahaha, da's snel!

TBB
Naar boven
dubbelop

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ruben schreef:
dubbelop schreef:

Je kunt verdorie nog geen middagje weg zijn van DP! Mooi werk! Smile
Naar boven
Bartacus

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2011 11:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, da's mooi: een tandem hoek! Da's nou precies wat ik miste op DP.

Heb ik in ieder geval een plekje waar we de Ventana's en Pedalpowers op kunnen laten zien. Maar ook de Duratecs en nog wel meer spul.

Ik verwacht eigenlijk rond mei de eerst fully's en 29er tandems binnen te krijgen van o.a. Ventana.

Leuk dat er al reacties zijn!
Naar boven
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Do Feb 24, 2011 4:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ruben schreef:
dubbelop schreef:

Totaal OFF topic,
als dat zo snel gaat, gaat het onderverdelen van het te koop topic dan ook zo snel.. Arms wide open
Naar boven
chillozz

BerichtGeplaatst: Do Feb 24, 2011 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kwam deze tegen op het inet hahaha
wat een lache ding

maar niet dat ik hierop mee naar beneden zou gaan hoor Laughing

trouwens die middelste veerweg die doet toch niets of heb ik dat nu verkeerd?
is dit nu mooi gefotoshopt of ??

have fun

Laatst aangepast door chillozz op Do Feb 24, 2011 5:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Feb 24, 2011 5:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hmmm, wat zou die voorste demper moeten doen? Of zit de headtube niet vast aan de zitbuis?
Naar boven
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Feb 24, 2011 5:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jurriaan schreef:

Totaal OFF topic,
als dat zo snel gaat, gaat het onderverdelen van het te koop topic dan ook zo snel.. Arms wide open

Off-topic idd. Om dat aan te passen heeft het de voorkeur eerst de forumsoftware te updaten zodat subforums ook mogelijk zijn.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: