Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Interne veranderingen Dirty Pages ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Vr Feb 11, 2011 7:52 pm    Onderwerp: [nieuws] Interne veranderingen Dirty Pages Reageer met quote

Na een ruim 7 jaar durende samenwerking hebben Jeroen en Coen in goed overleg besloten om afscheid te nemen van Dirty Pages als redactielid. Ruben gaat Dirty Pages als platform voor de enthousiaste mountainbiker verder voortzetten.

Reden voor deze wellicht plotselinge verandering is dat het onderlinge verschil in visie over de te varen koers met betrekking tot de website de afgelopen jaren te groot is gebleken. Verschillende pogingen om de neuzen weer dezelfde kant op te laten wijzen, bereikten helaas niet het gewenste resultaat. Waar de een juist de ruimte en tijd wilde hebben om dit verschil op te lossen, werd dat door de ander juist gezien als belemmering in de voortgang.

De moderators, die met veel enthousiasme het forum hebben beheerd, hebben er voor gekozen ruimte te maken voor een compleet nieuwe organisatie, zij zullen daarom niet langer actief zijn als beheerders van het forum van Dirty Pages.

Zowel de vertrekkende redactieleden als de moderators dragen Dirty Pages nog altijd een warm hart toe en zullen zodoende nog vaak te vinden zijn op het forum, bij meetings en wedstrijden. We kijken daarom met zijn allen terug op een inspirerende periode waarin we met elkaar veel hebben gedaan en meegemaakt.

Bert, Coen, Jeroen, Kris, Roel, Ruben, Stefan, Sven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Vr Feb 11, 2011 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ok.......sterkte & succes allen, het is toch een soort scheiding!

dussssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Vr Feb 11, 2011 9:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

WTF???!!!

Sprakeloos

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Vr Feb 11, 2011 11:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer, maar geen man overboord (of toch een paar?)...

Ik denk dat we met zijn allen de website en het forum dragen, dus ik weet eigenlijk zeker dat DP sterk door kan gaan.

Op naar de volgende X jaar.

Komt er een afscheids feestje/rit? Het moet natuurlijk niet zo zijn dat we achter elkaars ruggen om over elkaar moeten gaan roddelen, dat kunnen we beter doen als iedereen er bij is Smile

MaarRuben, heb je al plannen voor de directe toekomst, hoe ga je het invullen?

Spanende tijden, als je ons nodig hebt, laat het weten!

JJ
willem12

BerichtGeplaatst: Vr Feb 11, 2011 11:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer dat jullie er niet uit kwamen. Maandenlang geen relevant artikel op de voorpagina begint op den duur op te vallen. Het tempo van verandering, inspelen op feedback van gebruikers en meegroeien met het internet (video, foto) op DP is idd legendarisch traag maar om dan meteen weer uit elkaar te gaan is wel heel erg Artikel 31. Hopen dat we DP niet kunnen bijschrijven in de eeuwige bit-velden bij o.a. mtbsport.nl.

Maar DP Racing Team? Toch wel heel erg een Jeroen/Coen projectje ??? JC Racing dot com ?
Akwa

BerichtGeplaatst: Vr Feb 11, 2011 11:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Altijd jammer als een vaste waarde de groep gaat verlaten.

Bedankt voor alle jaren jongens Drinking beer Flowers

Maar blijf bij DP betrokken, ook al is het in een andere vorm.
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Vr Feb 11, 2011 11:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Akwa schreef:
Bedankt voor alle jaren jongens Drinking beer Flowers

En die was ik vergeten, +1

Maar ik weiger nog even afscheid te nemen Smile

JJ
Gène

BerichtGeplaatst: Za Feb 12, 2011 10:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het voelt wrang. Niet prettig. Nieuwe ronde, nieuwe kansen?
JS

BerichtGeplaatst: Za Feb 12, 2011 11:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer van zulks nieuws. (Nog) niet duidelijk wat de impact op dp (en dpr) zal zijn door deze veranderingen, maar de eerste gedachte is toch wel één van groot verlies. Zal geen makkelijke beslissing zijn geweest. Om het enigzins positief te benaderen, net zoals Gené, nieuwe ronde met hopelijk nieuwe kansen. Thnx voor de onuitputtelijke bijdragen waar we allemaal al jaren van hebben genoten in geschreven woord en beeld!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
[HEAD]MarxNL

BerichtGeplaatst: Za Feb 12, 2011 11:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer dat er dan ook gelijk een hele groep mee stopt!

Succes met de doorstart!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
JeroenK

BerichtGeplaatst: Za Feb 12, 2011 2:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Stel je eens voor, je haalt hier alle foto's en andere content weg van Jeroen en Coen...

Deze site was niets zonder jullie input en DP was geen begrip geweest in een heel divers lijstje van kringen.

Ik moet moeite doen om niet te rancuneus te worden naar Ruben. Dan heb je een geweldige naam in handen én 2 mensen met de ondernemerskracht om er heel veel van te maken en dan blijf je hangen in je eigen gebrek aan flexibiliteit. Ik mag er niet over oordelen, want ik weet er te weinig van, maar zuur proeft het wel.

Toch veel succes toegewenst met deze site. Hopelijk lukt het in de toekomst wel om kansen te maken en vervolgens te pakken. Zoniet, dan zie ik het somber in. Geef de naam dan gelijk aan Coen en Jeroen als erkenning voor de energie die ze er in hebben gestopt.
Naar boven
Hubert !

BerichtGeplaatst: Za Feb 12, 2011 5:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heren,

Jammer dat het zo heeft moeten lopen, al biedt dit uiteraard wel weer kanzen voor de toekomst!

Bedankt voor vele jaren online kennis en lol!

Tot snel!

Hubert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Zo Feb 13, 2011 9:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

De 'ruzie' in dit 'huwelijk' was wel voelbaar op DP vond ik.
Ik ben blij voor de 'ouders' van DP dat de scheiding er nu door is. Iedereen weet nu waar ie aan toe is inclusief de gebruiker.

Coen en Jeroen dank voor alle bijdragen aan DP de afgelopen 7 jaar, meestal genoten van de verhelderende reports en mooie foto's.

Ben benieuwd waar we Coen en Jeroen gaan terug zien in het mtb wereldje. En of zij samen blijven werken of een eigen weg verkiezen.

Tja en het DPR team, dat zal geschiedenis zijn neem ik aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Zo Feb 13, 2011 9:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jurriaan schreef:

Ik ben blij voor de 'ouders' van DP dat de scheiding er nu door is.

Ik hoop niet dat de kinderen de dupe worden......... Wink

dusssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
rolf

BerichtGeplaatst: Zo Feb 13, 2011 10:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hubert ! schreef:
Heren,

Jammer dat het zo heeft moeten lopen, al biedt dit uiteraard wel weer kanzen voor de toekomst!

Bedankt voor vele jaren online kennis en lol!

Tot snel!

Hubert

Mooi gesproken, sluit ik me bij aan Wink
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Feb 13, 2011 1:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jurriaan schreef:
Iedereen weet nu waar ie aan toe is inclusief de gebruiker.

Is dat zo? Ik heb nog hopen vraagtekens!

JJ
Fast

BerichtGeplaatst: Zo Feb 13, 2011 2:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

willem12 schreef:
Jammer dat jullie er niet uit kwamen. Maandenlang geen relevant artikel op de voorpagina begint op den duur op te vallen. Het tempo van verandering, inspelen op feedback van gebruikers en meegroeien met het internet (video, foto) op DP is idd legendarisch traag maar om dan meteen weer uit elkaar te gaan is wel heel erg Artikel 31. Hopen dat we DP niet kunnen bijschrijven in de eeuwige bit-velden bij o.a. mtbsport.nl.

Maar DP Racing Team? Toch wel heel erg een Jeroen/Coen projectje ??? JC Racing dot com ?

Artikel 31 ???

Daar blijf je altijd bij elkaar ook al ben je niet gelukkig.
Bartacus

BerichtGeplaatst: Zo Feb 13, 2011 5:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gutsy move maar soms is korte pijn beter dan lange pijn. Behalve tijdens het fietsen dan, he... Dan is alle pijn goed! Crying or Very sad

Veel succes voor de betrokkenen. De toekomst is wat vóór jullie ligt!
Naar boven
Fast

BerichtGeplaatst: Zo Feb 13, 2011 7:58 pm    Onderwerp: Re: [nieuws] Interne veranderingen Dirty Pages Reageer met quote

Ruben schreef:
Na een ruim 7 jaar durende samenwerking ..........

Wat er ook gebeurd is, kop op allemaal.
Jean-Pierre

BerichtGeplaatst: Zo Feb 13, 2011 8:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Krijgen we nu wel een functie om youtube/pinkbike video's te kijken, zonder helemaal naar een site te gaan en hopen dat het filmpje het doet ?! Would be nice.

Oh, iPhone app : ) ?
Haha joking. Het is jammer, hopelijk blijft de site nog wel zijn eer/naam aanhouden.

Thanks anyway.
Berg-Ab.de
Naar boven
zonoskar

BerichtGeplaatst: Zo Feb 13, 2011 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is wel vervelend nieuws, maar ik had van Jeroen al wat vernomen bij het vorige eurobike verslag. Ik viand Ruben een toffe peer en ik hoop voor DP dat het zonder Jeroen en Coen op hetzelfde nivo blijft. Ik ben alleen bang dat dit niet het geval zal zijn. Ik ben ooh benieuwd hoe het met het DP racing team verder moet. Kortom, vele vragen en niet veel antwoorden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
ott

BerichtGeplaatst: Ma Feb 14, 2011 10:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

zonoskar schreef:
Kortom, vele vragen en niet veel antwoorden.

JA Arms wide open Bye en een bosje bloemen voor Coen en Jeroen
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Feb 14, 2011 11:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als reactie op een van de vragen: met het team gaan Jeroen en ik gewoon verder, aangezien we die verantwoordelijkheid richting de rijders wel hebben. Hoe dat team er uiteindelijk uit zal komen zien is nog even onduidelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Ma Feb 14, 2011 12:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zonoskar schreef:
Ik vind Ruben een toffe peer en ik hoop voor DP dat het zonder Jeroen en Coen op hetzelfde nivo blijft. Ik ben alleen bang dat dit niet het geval zal zijn.

Ruben aanzet om een nieuwe crew om zich heen op te bouwen.

Coen schrijft, het team gaat gewoon verder. Ik voel een wedstrijd voor een nieuwe teamnaam aankomen Wink
CJ Ventana Racing
Naar boven
TF

BerichtGeplaatst: Ma Feb 14, 2011 12:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Als reactie op een van de vragen: met het team gaan Jeroen en ik gewoon verder, aangezien we die verantwoordelijkheid richting de rijders wel hebben. Hoe dat team er uiteindelijk uit zal komen zien is nog even onduidelijk.

Nou als de meisjes in het team dezelfde zijn... dat ziet dat team er prima uit Smile

Wij wachten zonder verdere nare speculaties af op meer nieuws!
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: