Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Niner Flat Top 9 carbon ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2011 9:28 am    Onderwerp: [nieuws] Niner Flat Top 9 carbon Reageer met quote

Het aluminium Flat Top 9 stuur van Niner heeft er een carbon broertje bij gekregen. De gewichtsbesparing ten opzichte van het aluminium stuur 75 gram bij de volledige lengte van 710mm. Volgens Niner is dit gewicht erg constant binnen de productie. Het carbon stuur heeft net als de aluminium versie een hoek van 9 graden voor extra comfort. Nieuw is de mogelijkheid het om het stuur te draaien om zo de hoogte aan te kunnen passen met 10mm.

Uiteraard heeft Niner ook over de styling nagedacht. Beiden sturen passen goed bij de Niner frames met de keuze uit de kleurenaccenten rood, kermit groen, moondust grijs en tang orange. Het aluminium stuur is vanaf nu dus ook in verschillende kleuren leverbaar. De adviesprijs voor het carbon stuur bedraagt $159,99.

Met het op de markt brengen van de nieuwe sturen is ook de garantie op alle carbon producten aangepast. De eerste eigenaar van een Niner product gekocht bij een Niner dealer heeft nu 5 jaar garantie in plaats van 2 jaar, ook bij wedstrijdgebruik.

www.ninerbikes.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ninko

BerichtGeplaatst: Do Jan 20, 2011 9:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Door hem te draaien kun je de hoogte aanpassen met 5mm , geen 10mm.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
stef j.

BerichtGeplaatst: Do Jan 20, 2011 2:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ Ninko, je kan hem op +5 of -5 monteren, zit volgens mij toch wel 10mm verschil op dan... Cool
Naar boven
Caramba

BerichtGeplaatst: Do Jan 20, 2011 5:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Opzich wel leuk dat het draaien van het stuur in de stuurpen hier wordt aangegeven als een feature. Dit kan toch met iedere riserbar Laughing
Ninko

BerichtGeplaatst: Do Jan 20, 2011 7:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

stef j. schreef:
@ Ninko, je kan hem op +5 of -5 monteren, zit volgens mij toch wel 10mm verschil op dan... Cool

Hmz, nou je t zegt klinkt da best stom ja SmileSmile Embarassed
Naar boven
EL PERRO

BerichtGeplaatst: Zo Feb 13, 2011 11:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Caramba schreef:
Opzich wel leuk dat het draaien van het stuur in de stuurpen hier wordt aangegeven als een feature. Dit kan toch met iedere riserbar Laughing

Ware het niet dat dit een FLATbar is.......
Naar boven
Heckler

BerichtGeplaatst: Za Feb 19, 2011 3:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wel, op zijn best "bijna" flat dan toch Cool, eerder excentrisch (excentriek, eccentric?)

Ik vind het wel een slimme oplossing, met een stuurpen die 10mm rise heeft krijg je 4 opties: -15mm -5mm +5mm en +15mm . Misschien kleurt dat oranje een beetje bij mijn Tallboy?

Nadeel wat ik kan zien is dat ze vanwege de flip natuurlijk niet helemaal vrij zijn in up en back sweep keuze. Ik gok dat ze nul upsweep in de stuurbocht hebben en dat je dat met rotatie in de stuurpenklem regelt?

Enjoy!!

Google is my friend: Main Entry: eccentric

Synonyms: aberrant, abnormal, anomalous, beat*, bent*, bizarre, capricious, characteristic, cockeyed, crazy, curious, droll, erratic, far out, flaky, freak, freakish, funky*, funny, idiosyncratic, irregular, kooky, nutty, odd, oddball, off the wall, off-center, offbeat, out in left field, outlandish, peculiar, quaint, queer, quirky, quizzical, singular, strange, uncommon, unconventional, unnatural, way out, weird, whimsical, wild

Laughing ik zet in op "quirky" Laughing
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: