Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] UP/DOWN magazine ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Jan 18, 2011 9:58 pm    Onderwerp: [nieuws] UP/DOWN magazine Reageer met quote

Met UP/DOWN magazine is Nederland een nieuw mountainbike magazine rijker. Het magazine wil sport en lifestyle mixen en hiermee een breed mountainbikepubliek aanspreken. Er zal aandacht zijn voor zowel de beginnende als gevorderde mountainbiker. Volgens de redactie van UP/DOWN wordt het een mountainbikeblad waar je zin van krijgt om te rijden. We zijn benieuwd. Het magazine verschijnt 4 keer per jaar vanaf week 6.
De kortingsactie zoals op de site staat vermeld loopt overigens niet tot 1 januari maar t/m 11 februari. En je maakt dan bovendien kans op een Kona Unit 29er!

www.mountainbikemagazine.nl

Laatst aangepast door Ruben op Wo Jan 19, 2011 2:45 pm, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
fucalot

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2011 6:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nederlands? Dan hadden ze het beter Flat/Flatter genoemd.
Sorry, is waarschijnlijk de schuld van m'n nachtshift Cool
Is er überhaupt nog plaats voor nog een magazine? In ieder geval, veel succes om nog iets extra bij te brengen in de zo al te uitgebreide media...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
hund

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2011 7:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

plaats voor een goed magazine wat niet over de nieuwste producttesten gaat is er denk ik zeker wel. lekker lezen en plaatjes kijken om zin te krijgen om te gaan fietsen.
maar goed de tijd zal het leren.
voor dat bedrag kan je in ieder geval geen buil vallen.
heb een abonnementje genomen, ben benieuwd
jojo

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2011 8:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Komen ze ook in de winkels te liggen (Bruna, etc.)?
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2011 9:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

jojo schreef:
Komen ze ook in de winkels te liggen (Bruna, etc.)?

Als het goed is wel, maar dan is 1 nummer al bijna net zo duur als het jaarabonnement met korting Smile
Naar boven
Trapperd

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2011 8:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er niet verkeerd uit voor dat geld, die actie van de kona unit zie ik echter nergens terug op de site?
Naar boven
Smuss

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2011 8:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wijze woorden van Hund. Paar weken terug het eerste exemplaar gezien........ ik wist toen nog niet dat het praktisch gratis was ("schrale Hollander alarm!"). Goed initiatief, hoop dat het wat wordt! Ik geef ze in ieder geval het voordeel van de twijfel.

hund schreef:
plaats voor een goed magazine wat niet over de nieuwste producttesten gaat is er denk ik zeker wel. lekker lezen en plaatjes kijken om zin te krijgen om te gaan fietsen.
maar goed de tijd zal het leren.
voor dat bedrag kan je in ieder geval geen buil vallen.
heb een abonnementje genomen, ben benieuwd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Lipton

BerichtGeplaatst: Wo Jan 19, 2011 9:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En ook een abonnement genomen!
Kan het voor dit geld niet laten liggen, hopelijk is het een beetje een leuk tijdschrift Smile
Naar boven
Gène

BerichtGeplaatst: Do Jan 20, 2011 9:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is het niet een idee om via andere medium (tablets, telefoons) een magazine te maken. Lijkt me veel mooier en leuker. Volgens mij ben je dan ook redelijk nieuw op de Belgische/ Nederlandse markt.
floyd

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2011 1:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Woont u in België? Klik dan hier. ----------> klik erop

Abonnement
Taste Snowboard Magazine
White Ski magazine
Access Kiteboard magazine
Motion Windsurf magazine
6 Surf magazine

ik denk dat ze up/down magazine vergeten zijn.
helaas want ik wou er een Crying or Very sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
zonoskar

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2011 1:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gène schreef:
Is het niet een idee om via andere medium (tablets, telefoons) een magazine te maken. Lijkt me veel mooier en leuker. Volgens mij ben je dan ook redelijk nieuw op de Belgische/ Nederlandse markt.

Ik heb wel een abo op Dirt op mijn iPad, andere mountainbike magazines kon ik niet vinden (in het engels/nederlands/duits). Veel meer dan een scan van de papieren versie is het nog niet, maar ze zijn wel van plan om in de e-versie wat extra's te doen. Abo was ook best goedkoop, ik dacht 11 euro voor 12 maanden.

Dit is wel _de_ manier om je te onderscheiden lijkt mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Vr Jan 21, 2011 5:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Check Zinio.com

Hopen mags, ik heb abonnementen op Dirt Rag en Bicycle Times, ideaal en goedkoop.
Ik weet niet of het lucraties voro een klein magazine, maar je bespaart een hoop kosten.

JJ
Druuf

BerichtGeplaatst: Ma Jan 24, 2011 11:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

zonoskar schreef:
Gène schreef:

Ik heb wel een abo op Dirt op mijn iPad, andere mountainbike magazines kon ik niet vinden (in het engels/nederlands/duits). Veel meer dan een scan van de papieren versie is het nog niet, maar ze zijn wel van plan om in de e-versie wat extra's te doen. Abo was ook best goedkoop, ik dacht 11 euro voor 12 maanden.

Dit is wel _de_ manier om je te onderscheiden lijkt mij.

Volgens mij heeft Decline ook een app voor het magazine. Heb het op de IPhone geprobeerd maar dat leest niet zo lekker. Wellicht op de ipad wel?

of anders deze:
http://mag41.de/
Naar boven
Irmo

BerichtGeplaatst: Ma Jan 24, 2011 1:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@fucalot - ook in Nederland heb je leuke trails...alleen moet je even verder kijken dan je neus lang is. Daarnaast - we kijken verder dan een landgrens Wink

@jojo - ze liggen in de Bruna. Als ze er nu niet meer liggen, zijn ze uitverkocht.

@Trapperd - doorgegeven aan de uitgever...
@floyd - doorgegeven! Als je een abo wilt, mail je gegevens even aan info@soulonine.nl . Thanks voor het opmerken.

Voor de rest - een ipad / iphone whatever applicatie kan zeker een meerwaarde zijn. Maar - ook dat kost geld. Daarnaast is die markt aardig gefragmenteerd. Je zal voor verschillende platformen een applicatie moeten maken, met daarbij behorende problemen als bijbehorende videocodecs etc.

Ik heb de Dirt applicatie gehad, maar deze vond ik echt waardeloos. Een PDF reader die geen enkele meerwaarde biedt en die volstrekt waardeloos leest op een iphone...

Daarnaast - foto's doen het nog altijd beter op papier vind ik. Wel denk ik dat het zeker een meerwaarde is als je een vette site / applicatie hebt en dat alles bij elkaar een totaal pakket vormt. Check bijvoorbeeld Transworld skateboarding app...dat is een app die meerwaarde biedt. Een app die puur en alleen wat artikeltjes van de website afhaalt vind ik verspilde moeite.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
fucalot

BerichtGeplaatst: Ma Jan 24, 2011 9:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Irmo, was ook maar een flauw mopje... veel succes met het blad Very happy
Naar boven
SHIFT 00

BerichtGeplaatst: Vr Feb 18, 2011 7:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Daarnaast zijn het toffe gasten die een kans verdienen!
Lipton

BerichtGeplaatst: Vr Feb 18, 2011 5:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm, het eerste nummer zou toch in week 6 uitkomen?
Ik heb nog niks ontvangen... Iemand anders wel?
Naar boven
timbo16

BerichtGeplaatst: Vr Feb 18, 2011 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook een abbo genomen.
De sokken heb ik wel ontvangen, maar tot op heden nog geen blad.
Zal hoop ik wel komen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Lipton

BerichtGeplaatst: Vr Feb 18, 2011 8:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had er geen sokken, bijgepakt vond de korting aantrekkelijker Laughing .
Achja, gewoon nog even afwachten. Geduld is een schone zaak!
Naar boven
cHoc

BerichtGeplaatst: Vr Feb 25, 2011 1:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vandaag binnen gekregen
TIthomas

BerichtGeplaatst: Vr Feb 25, 2011 2:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

gister nieuwe blad in mijn handen gehad bij een niet nader te noemen winkel (wordt in het blad wel genoemd), ziet er goed uit!
Naar boven
Bramtb

BerichtGeplaatst: Do Mrt 03, 2011 3:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi magazine inderdaad! Goed dat de fotografen overal duidelijk worden genoemd; hulde voor die mooie shots!

En (met een trip naar Malaga in het verschiet) fijn om op de laatste pagina's te lezen over het inpakken van je mountainbike voor vliegtuigvervoer.
Naar boven
Lipton

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 04, 2011 6:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag, ook dit blad in de brievenbus gehad. Ziet er goed uit, is dikker als verwacht 82 pagina's. En heb het even snel doorgebladerd, en mijn eerste indruk is erg goed! Staan leuke artikelen in, en erg mooie foto's!
Naar boven
Gran Torino

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 13, 2011 2:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is een leuk magazine, heb hier voor mij het 2 de exemplaar liggen, leuke fotopagina`s door eigen en aangekochte foto`toch een mooie layout. Ik ga hem vaker kopen en lezen. Ik ben stiekem toch meer van de dikke Duitse magazine`s, meer tests en nieuwtjes.. Maar afgezien daarvan weer een verrijking, datandere Nederlansde Blad van mijnheer Gartner heb ik al in jaren niet meer gekocht...
Naar boven
DESL

BerichtGeplaatst: Di Mrt 15, 2011 7:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

zonoskar schreef:

Ik heb wel een abo op Dirt op mijn iPad, andere mountainbike magazines kon ik niet vinden (in het engels/nederlands/duits).

Decline, teminste handzamer dan de papieren versie.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: