Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Anneke Beerten goes XC?! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Nov 30, 2010 10:55 pm    Onderwerp: [nieuws] Anneke Beerten goes XC?! Reageer met quote

Soms, heel soms, krijgen we van die nieuwsberichten binnen waar je spontaan van achterover slaat. Zo ook vandaag, de aankondiging van Anneke Beerten's nieuwe sponsor / team. De eerste verrassing is dat ze weer in een Nederlands team komt te rijden, dat van Bart Brentjens om precies te zijn. Al doorlezend krijgen we echter nog een verrassing als we lezen dat Anneke tevens van plan is om aan de start te staan (en naar we aannemen ook te rijden) van cross country wedstrijden.

Zelf zegt Anneke over haar carrieremove: “Het word een hele uitdaging voor mij om naast het fourcross ook enkele cross country wedstrijden te gaan rijden. Maar ik hou van een uitdaging en pak deze dan ook vol vertrouwen met beide handen aan. Ik ben erg blij en trots dat ik volgend jaar in de mountainbike ploeg van Bart kom. Met de ervaring die hij heeft als renner en als team manager weet ik zeker dat ik bij hun goed zit en mezelf nog kan verbeteren, zeker met mijn cross country plannen. Ik kijk uit naar een nieuw seizoen, met een nieuw team, nieuwe sponsoren en nieuwe uitdagingen.”

Bart Brentjens zelf voegt daar in het persbericht aan toe: “Ik ben heel blij dat Anneke Beerten volgend jaar in ons team komt rijden. In haar discipline, de fourcross (4X), is ze de absolute wereld top. Daarnaast verzorgt Anneke haar PR op uiterst professionele wijze, iets wat zeker van waarde is voor het team en haar sponsoren. Anneke zal zich in 2011 nog voornamelijk richten op de 4X, hierna zal ze de focus leggen op de Olympische mountainbike discipline, de Cross Country. Vanuit ons team zullen we haar op alle mogelijke manieren ondersteunen om dit doel te bereiken.”

Daaraan voegt hij even later via de telefoon nog toe, dat Anneke in eerste instantie voor 2011 voor het 4X is aangetrokken, maar dat hij ook zeker wel potentie ziet voor haar als cross country rijdster. "De techniek heeft ze zeker wel, alleen nog 'even' het duurvermogen opkrikken' en dan moet het goedkomen."

We wensen Anneke veel succes toe in haar nieuwe team en uiteraard ook met haar nieuwe uitdaging!

http://www.mountainbikeracingteam.com/
http://www.annekebeerten.com

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2010 7:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het moet toch niet gekker worden Cool
Waarschijnlijk kan Anneke het team nog heel wat bijbrengen, en omgekeerd ook.....mooie kruisbestuiving.

dusssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Adze

BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2010 9:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dacht bijna dat het 1 april was.
maar,
wel goed dat een 4x-er opgenomen word in een (nu niet meer) full XC ploeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
mateis

BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2010 10:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Shocked

Wauw - wat een plan. Eerst maar eens afwachten wat 2011 brengt. Anneke heeft minder tijd (en middelen) dan bv een Theo Bos om te switchen naar een duurdiscipline. Bij de Roc d'Azur reed ze al mee (lange xc in lijn); daar werd ze 31e in haar klassement. Dat is nog heel ver van mogelijke olympische aspiraties (die ook niet hardop worden uitgesproken door haar of Bart, maar waar natuurlijk wel automatisch aan gedacht wordt), want Laura Turpijn was daar ruim een half uur sneller.
http://twitpic.com/2wzrlf/full

Ik denk dat alles afhangt van (het gevoel van) de progressie in 2011. Anneke moet er uiteindelijk natuurlijk wel gewoon van leven en het is de vraag of er in Nl bestaansrecht is voor een xc-prof dame die internationaal net top-50 rijdt.

Anyhow - ze zal prima weten wat haar te doen staat. Ik wens haar alle succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
kooz

BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2010 3:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wel goed voor het Nederlandse Mountainbiken voor dames. Meer aandacht en door een extra dame ook meer kans om uberhaupt een Nederlandse dame op de OS te krijgen.

Koos
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
smstrijker

BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2010 3:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mateis schreef:
: Bij de Roc d'Azur reed ze al mee (lange xc in lijn); daar werd ze 31e in haar klassement. Dat is nog heel ver van mogelijke olympische aspiraties (die ook niet hardop worden uitgesproken door haar of Bart, maar waar natuurlijk wel automatisch aan gedacht wordt), want Laura Turpijn was daar ruim een half uur sneller.

wat dan wel weer grappig is dat ze hier volgens mij op een specialized rijdt.
ze rijdt op een fully en check de bidon posities.

Heeft ze haar intense mooie speelgoed alweer moeten inleveren of doorgezet? Wel jammer, want waren wel gave bikes waar ze de laatste 3 jaar mee de berg af rolde..
Trekrules

BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2010 3:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

smstrijker schreef:
mateis schreef:
: Bij de Roc d'Azur reed ze al mee (lange xc in lijn); daar werd ze 31e in haar klassement. Dat is nog heel ver van mogelijke olympische aspiraties (die ook niet hardop worden uitgesproken door haar of Bart, maar waar natuurlijk wel automatisch aan gedacht wordt), want Laura Turpijn was daar ruim een half uur sneller.

wat dan wel weer grappig is dat ze hier volgens mij op een specialized rijdt.
ze rijdt op een fully en check de bidon posities.

Ken geen specialized frame die de demper verticaal gemonteerd hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
smstrijker

BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2010 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Op deze foto zit er een bidon op de plek waar je de demper verwacht. Ik heb ergens nog een andere foto gezien waar je duidelijk de brainknop ziet zitten. Kan hem allen zo snel niet vinden.
edit: daar is de foto: http://twitpic.com/34un5m

Steelboy

BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2010 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niet zo vreemd... voor ze op Intense (en daarvoor 1 jaar op Turner) reed, werd ze gesponsord door Speci... Zou me niet verbazen als deze ook nog uit dat tijdperk stamt...

En gesponsord wil niet altijd zeggen dat je je fietsen mag houden... Shocked
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
mateis

BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2010 8:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt, is een ouwe Epic (demper op de staande achtervork). Ik zag nog ergens een duidelijke foto. Check ook de Reba WC. Die maken ze al een tijdje niet meer bij RS. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2010 10:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Niet zo vreemd... voor ze op Intense (en daarvoor 1 jaar op Turner) reed, werd ze gesponsord door Speci... Zou me niet verbazen als deze ook nog uit dat tijdperk stamt...

En gesponsord wil niet altijd zeggen dat je je fietsen mag houden... Shocked

Volgens mij staan / stonden enkel sponsor (Intense) fietsen hier Te Koop!

@Koos met alle respect voor Anneke maar er rijden andere Nederlandse dames rond die dé benodigde UCI punten behalen voor afvaardiging naar Londen in 2012.

Brentjens geeft alleen dat het in 2012 weer een Olympische discipline is!
Naar boven
gerardr

BerichtGeplaatst: Za Dec 04, 2010 7:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jup van de frames en fietsen klopt. Heb van de week haar tazer vp gekocht en ze kwam m zelf brengen.
Ben bezig met m op te bouwen.
partyboj

BerichtGeplaatst: Zo Jan 09, 2011 6:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In trainig (in Havelte) voor het XC-seizoen.
http://picasaweb.google.com/102701333596886400279/WINTERCOMPETITIEMTBHAVELTEENSTICHTINGMTBSTEENWIJK200009012011#5560219272748193170
Naar boven
Gène

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2011 7:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Trek ooit! Doet me ergens aan denken, ik hoor mijn Brains kraken...

Hadden ze niet ergens een Superfly liggen? Dit is toch wel slecht hoor...
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: