Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Bike Motion Benelux 2010 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Vr Okt 15, 2010 9:22 pm    Onderwerp: [nieuws] Bike Motion Benelux 2010 Reageer met quote

Met de EuroBike nog vers in het geheugen kunnen we ons al weer opmaken voor grootste fietsbeurs van de Benelux. Vanaf vrijdag 22 oktober tot en met zondag 24 oktober kun je je in Utrechtse Jaarbeurshallen vergapen aan al het nieuws op het gebied van 'sportieve fietsen'. De stijgende lijn in exposanten en bezoekersaantallen heeft er toegeleid dat voor deze editie wederom een hal is toegevoegd en de Bike Motion ditmaal maar liefst 4 hallen beslaat!

De merkenlijst bevat naast de vertrouwde merknamen dan ook een groot aantal nieuwe merken die de markt in de Benelux toe willen treden. Op internationaal niveau lijkt de Bike Motion dan ook steeds meer een prominente rol weggelegd. Bij zo'n rol horen natuurlijk ook celebrities; één van de pionieren van de mountainbike sport, Gary Fisher, zal zondag op stand van Trek aanwezig zijn. Op vrijdag en zaterdag zal ook de kersverse wereld kampioen Jose Antonio Hermida te vinden zijn op de stand van Merida.

En al kom je niet voor deze celebrities of het nieuws, er zijn altijd talrijke activiteiten en zelfs nog los daarvan is de Motion is eigenlijk gewoon de jaarlijkse ontmoetingsplek voor iedereen die ook maar 'iets' met fietsen doet.

Openingstijden
De beurs opent op vrijdag 22 oktober haar deuren om 12.00 uur en zal op die dag tot 21.00 uur open zijn. Zaterdag en zondag kun je in de Jaarbeurshallen terecht van 10.00 tot 17.00 uur. Zoals elk jaar is de maandag gereserveerd voor de vakhandel, ditmaal van 9.00 tot 15.00 uur.

Toegangskaarten kosten aan de kassa €15,00 per dag. Via de website kun je met €2,00 euro korting reeds kaarten vooraf bestellen. Als je bereidt bent om 8 vragen te beantwoorden kun je nog eens €2,00 euro extra korting krijgen.

Meer informatie: www.bikemotionbenelux.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Za Okt 23, 2010 10:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

TTIWWP!

Santos is goed bezig!

Vernieuwde klassieker.

Stukkie Belgisch hardsteen eronder en je hebt een kunstwerk.

Afknapper van de beurs.

De ideale combi? Carbon & lekkere wijven.....

Koop nu aandelen.....ik voorspel veel rendement

Bikepolo...best leuk....

Binnenkort bij de lokale toertocht te bewonderen....

Een MacGyver oplossing bij Idworx....

Nu nog een transparante buba....hier heb je natuurlijk geen reet aan.

Mooie details in staal

En in carbon

En in carbon

Leuk, als je het leuk vind.

Leuk, als je het leuk vind.

Pronkstuk van de beurs ondanks dat hij niet helemaal period correct was afgemonteerd

Skitterende foto's bij AGU

dusssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Xircuit

BerichtGeplaatst: Za Okt 23, 2010 5:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag even geweest: Mooie dingen gezien!

Een van mijn favorieten:

[HEAD]MarxNL

BerichtGeplaatst: Za Okt 23, 2010 5:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag een hoop mooie dingen gezien.
Ik was vooral erg onder de indruk van het Lynskey Pro29 SL frame. Pure schoonheid!

Sven en K@tze nog bedankt voor de gezelligheid! Thumbs up!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
k@tze

BerichtGeplaatst: Za Okt 23, 2010 10:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

jullie ook bedankt voor het navigeren, was na 2 stands de weg al kwijt, of was het na het bier... hmm whatevvah. cheers.

ps, Cielo was mooi om irl te zien. In love
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gène

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 10:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

In een notendop:

Ik was er al vrijdag met vaders. Daar zag ik Jeroen (DeKerfs) druk in gesprek met iemand op de stand van Tune. Bettes kwam ook nog een paar keer voorbij wandelen, al blijft die anonimiteit van internet toch fijn/een drempel. De huisdealer van Plons en Sven had een mega goeie standplaats samen met Niner. Aan die Lynskey heb ik me ook nog even vergaapt, net als de Shiv van Cancellara (zonder motor?). Die Cielo was inderdaad een plaatje. Maar dat vond ik ook al van de Niner vorken en frames, met name de Air 9 zonder geïntegreerde meuk. Ernie (Bikeboosting) heeft me overigens doen verbluffen van de snelheid waarmee hij een wiel kan opbouwen. Komende winter ook maar eens proberen. De componenten van Sram hebben toch steeds meer een volwassen uiterlijk en de dames van Campagnolo hadden dat weer niet (niet erg overigens). Opvallend veel Chinezen gezien, kenmerkend waren hun overvolle vitrine kasten met een regenboog aan onderdelen. Daarbij een Aziaat deze trend, hij had gepresteerd om een stand te huren, een stuur neer te leggen en een stapel folders. Prachtig.

Resultaat van een middag Bikemotion, na 10 jaar trouw gebleven: bye bye Specialized?
Sven

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 10:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie foto's, BOSS!
Het was een interessante beurs.

[HEAD]MarxNL schreef:

Sven en K@tze nog bedankt voor de gezelligheid! Thumbs up!

Word!

k@tze schreef:
jullie ook bedankt voor het navigeren, was na 2 stands de weg al kwijt, of was het na het bier... hmm whatevvah. cheers.

ps, Cielo was mooi om irl te zien. In love

Jij bedankt voor het terugnavigeren op de A2 Very happy

Gène schreef:
De huisdealer van Plons en Sven had een mega goeie standplaats samen met Niner ... Maar dat vond ik ook al van de Niner vorken en frames, met name de Air 9 zonder geïntegreerde meuk. Ernie (Bikeboosting) heeft me overigens doen verbluffen van de snelheid waarmee hij een wiel kan opbouwen. Komende winter ook maar eens proberen. De componenten van Sram hebben toch steeds meer een volwassen uiterlijk en de dames van Campagnolo hadden dat weer niet (niet erg overigens)....
Resultaat van een middag Bikemotion, na 10 jaar trouw gebleven: bye bye Specialized?

Stand Rob: fantastisch.
Niners: fantastisch.
Ernie's wielfabricage: fantastisch.
De Colnago-dames in hun suits: fantastisch.
Specialized: don't know, haven't been there.
Gène

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 10:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vergeet de bioracer dames in hun gestreepte pak! Vader en zoon stonden erbij en keken erna en zagen dat het goed was...
Sven

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 10:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Die dames van Colnago blijk ik dus te hebben verward met de Biorace-sterren.

Surprised

Edit: typo..

Laatst aangepast door Sven op Zo Okt 24, 2010 1:38 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
[HEAD]MarxNL

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 1:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sven schreef:

Dat was toch bij die kanarie gele turner(met minder mooie dw-link)?
Daar stonden inderdaad een hele hoop echt mooie fietsen. De bedrijfsnaam werd eer aangedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Sven

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 1:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

[HEAD]MarxNL schreef:
Sven schreef:

Dat was toch bij die kanarie gele turner(met minder mooie dw-link)?

Jep.
Ondertussen droom ik nog even weg bij die geniale Helius CC.
Erikje

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 3:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="BOSS"]

Skitterende foto's bij AGU
[quote]

Very happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Timmos

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 6:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

specialized was dus niks. Kom ik voor de nieuwe demo, staat er niks bijzonders dan een schrale sx...

Kwa fr/dh sowieso weinig.
Veel xc/all gezien mooi spul.

Joop zoetemelk was er !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
luv 2 ride

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 10:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad weinig Fr/dh aanwezig daar jammer genoeg!
Vond het bij Specialized ook een afknapper dat er geen Demo stond,het is een topper in het segment die er had moeten staan.
Voor de rest een leuke dag met genoeg te zien en te beleven voor de sportieve fietsers
bettes

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2010 6:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gène schreef:
In een notendop:
Bettes kwam ook nog een paar keer voorbij wandelen, al blijft die anonimiteit van internet toch fijn/een drempel.

Zo dat is leuk! Ik ben nogthans geen kwaaie!

Ik vond de beurs wel leuk al is er weinig nieuws onder de zon in dit webtijdperk. Maar het is toch leuk om mooie stalen fietsen eens in het echt te kunnen zien... Cielo, Sir9... Heerlijke gebakjes!

Weet er trouwens iemand wat zo een Cielo moet opbrengen bij Cosmic?! Ik hoor nogal tegenvallende verkoopscijfers vliegen op het web! Tijd voor een kaaimankorting Wink

greetz
bettes
Pino

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2010 6:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

bettes schreef:
[ Maar het is toch leuk om mooie stalen fietsen eens in het echt te kunnen zien... Cielo, Sir9... Heerlijke gebakjes!

Leuke fietsen. Prijzen wel gehoord, niet verkeerd. Maar niet onthouden.
Wel een vreemde kabelgeleiding voor de achterrem op de 29-er. Kan beter (of mij ontgaat iets).
Naar boven
Erikje

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2010 7:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

cielo verkoopprijs is rond de 1800 Euro, en met enige korting zijn er nog Chris King onderdelen toe te voegen als package deal..... Voor 1800 Euro.... 1800 Euro.... Crying or Very sad

Voor dat geld koop je ook handmade met custom geometrie. Of 3 Karate Monkey's, of Mariachi's, of een Cube AMS compleet (dat was een geintje Angel... )

Of deze Shocked
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2010 7:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Erikje schreef:
cielo verkoopprijs is rond de 1800 Euro, en met enige korting zijn er nog Chris King onderdelen toe te voegen als package deal..... Voor 1800 Euro.... 1800 Euro.... Crying or Very sad

Voor dat geld koop je ook een Cube AMS compleet

Zo duur is het dus niet. Ik zou met 1800 euro in mijn zak niet twijfelen bij deze keus.
Naar boven
Erikje

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2010 7:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jij zou gaan voor de Cube......
Naar boven
Pino

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2010 7:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Erikje schreef:
Jij zou gaan voor de Cube......

Heb ik je iets aangedaan, dat je zo gemeen bent?
Naar boven
BOSS

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2010 9:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heerlijk een bitchfight....slap em girl:angelnot:

dusssssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Pino

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2010 9:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

BOSS schreef:

dusssssssss©

Beschuldigd worden van Cube-gebruik!
How low can you go....
Naar boven
BOSS

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2010 10:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Pino schreef:
BOSS schreef:

dusssssssss©

How low can you go....

Mwoah, je moest eens weten waar zijn vrouw op fietst........

dussssssss©
Pino

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2010 10:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

BOSS schreef:
Pino schreef:
BOSS schreef:

dusssssssss©

How low can you go....

Mwoah, je moest eens weten waar zijn vrouw op fietst........

dussssssss©

Op een oude fiets moet je het leren. Maar er zijn grenzen.
Naar boven
Erikje

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2010 10:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

En mijn kinderen Surprised
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: