Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

XC: Bart Brentjens Challenge 2010 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Toertochten Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Sven

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 7:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

[HEAD]MarxNL schreef:
Sven,

Mag ik je bedanken voor deze prachtige dag die we met elkaar opgetrokken zijn?!
Man wat een tocht!

Volgend jaar weer, maar dan de 100. (die laatste paar kilometertjes kunnen dan ook wel)

Insgelijks! Prachtige dag geweest Smile Volgend jaar 100 teken ik voor.

@ scalpel 1 / marco-epic:
We kwamen net voorbij de ambulance toen de airlift aan kwam gevlogen. Dat is goed schrikken geweest. Hopelijk is nu alles stabiel met diegene? Ik neem aan dat ie over die blinde heuvel is gecrashed?

@scalpel 1: Er is wel 1 klein verbeterpunt voor de route: De splitsing van de 55km en 75/100km na de 1e verzorgingspost was duidelijk. Daarna zijn we het bos ingedoken met een klimmetje naar boven toe. Daar zal waarschijnlijk de 75 & de 100 ook zijn gesplitst, echter zijn er massa's rijders (veel 75'ers, maar ook 55'ers Shocked ) op de 100km uitgekomen.We kwamen er pas achter toen we bij Gulpen reden. Toch maar even via de rijksweg naar eckelrade gegaan, en daar voor de 2e verzorgingspost de 75-route gelukkig weer kunnen oppikken. Jammer!

Voor de rest goed verzorgd, goede sfeer, veel afval langs de route, maar ook dankzij het weer een top-dag gehad.
Bedankt!

-----
Edit: Ben net de uitslagen aan het bekijken en zie dat de bikechip met bruto-tijden werkt.. Groot verschil met de netto tijd! Maar goed, voor de toptijd deed ik het toch niet.
faxe

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 9:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Sven schreef:
Edit: Ben net de uitslagen aan het bekijken en zie dat de bikechip met bruto-tijden werkt.. Groot verschil met de netto tijd! Maar goed, voor de toptijd deed ik het toch niet.

Staan de uitslagen al ergens online? Kan ze namelijk nergens vinden.

Heb zelf ook onder bijna perfecte omstandigheden de Bart Brentjens Challenge gereden. Op zaterdag nog even de eerste 20 km verkent en het lag er ongekend droog bij. De Racekings die ik nog gemonteerd had hoefde ik dus niet om te wisselen voor iets met meer profiel

Heb heerlijk gefietst en ging in iets meer dan 4 uur en 23 minuten over de finish.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Sven

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 10:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ook op tweakers gepost Wink
http://www.bartbrentjenschallenge.com/index.php?pageId=20
faxe

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 11:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heb ze gevonden Smile

116de overall en 26ste bij de Masters 40+

Filmpjes staan ook al online: http://mysports.tv/events/BC10/results.asp
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
dader

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 11:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

scalpel 1 schreef:

jammer genoeg 1 maal de trauma helikopter ingezet.

http://www.parool.nl/parool/nl/11/SPORT/article/detail/1031577/2010/10/11/Gesink-niet-van-start-in-Lombardije.dhtml

Enig verband?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
faxe

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 11:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Lijkt me niet onwaarschijnlijk Sad

Na afloop van de wedstrijd werd Martine Geesink (volgens mij het zusje van) gevraagd om zich te melden bij de jury bus.
Naar boven
willem12

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 12:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja,

http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/article/detail/518683/2010/10/11/Gesink-laat-Lombardije-schieten-na-val-vader.dhtml

Familiekwaaltje?
Canakris

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 2:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb de 75km proberen af te malen maar ben door ongelukkige bepijling veel verkeerd gereden. Na de eerste bevoorrading was er een afdaling en halverwege draaide iedereen rechtsomhoog de klim terug op. Stonden geen pijlen maar echt iedereen deed dit. Blijkbaar zaten we iets later op het 100km percours en hadden we dit pas door in Gulpen. Zonder zever, daar stonden zeker 100 bikers die de 55 en 75 deden en wij stonden daar dus een beetje verloren te koekeloeren. Iedereen begon richtingen uit te rijden en heb dan maar mijn GPS opgezet in mijn smartphone en proberen naar Eijsden terug te navigeren. Ergens na 10km kwam ik terug op het parcours uit en dan maar verder gereden. Weet nu niet of ik een tijdscontrole gemist heb? Heb er maar 1 gezien en dit was op 27km. Iemand weet van een 2e controle? Uiteindelijk 83km op de teller en op 4u1min binnengedraaid.

Bevoorradingen zijn er toch wel een organisatorische ramp tegenover hier in België. Ik bedoel, in België zet iedreen zijn fiets tegen de kant en schuift aan, in NL schuift iedereen met zijn fiets aan wat de 'vlotheid van de bediening' niet tengoede komt. Wel lekkere dikke cake van Performance, met een witte melkchocoladelaagje erop, lekker lekker!

Twee keer een koppel minuten file gehad. 1 afdaling met wat stenen en takken. Ben zelf niet technisch maar heb deze toch gereden. En dan nog de klim in Teuven, daar stonden ze al van op de straat aan te schuiven. Velen reden rechts de asfaltklim op, maar ik ken de de streek niet en heb dus braaf aangeschoven tot het gevloek van de vele afdalende wandelaars.
Naar boven
[HEAD]MarxNL

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 5:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Canakris schreef:
Heb de 75km proberen af te malen maar ben door ongelukkige bepijling veel verkeerd gereden. Na de eerste bevoorrading was er een afdaling en halverwege draaide iedereen rechtsomhoog de klim terug op. Stonden geen pijlen maar echt iedereen deed dit. Blijkbaar zaten we iets later op het 100km percours en hadden we dit pas door in Gulpen. Zonder zever, daar stonden zeker 100 bikers die de 55 en 75 deden en wij stonden daar dus een beetje verloren te koekeloeren.

Daar zijn wij inderdaad ook de verkeerde kant op gevlogen. Dit had de organisatie duidelijk moeten aangeven, zoals aan het begin van de afdaling.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
suravida

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 6:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet of hij ook hier op het forum komt, maar zou graag Ludo via deze weg wiilen bedanken. Deze redder in nood was zo aardig om mijn fiets (en die van 4 medegevallenen) terug naar naar Eijsden te brengen nadat wij per ambulance waren afgevoerd richting ziekenhuis: Ludo, bedankt! Worship
Verder vond ik het een prachtige tocht (de eerst 50km in ieder geval....) en zeker voor herhaling vatbaar. Het was mijn eerste toertocht en marathon, maar zeker niet de laatste.
Overigens begreep ik dat Geesink sr. vlak voor de steile grasklim was gecrashd, wat mij niet verbaasd: het zag eruit of je vanuit de afdaling in 1x door kon knallen de helling op, maar er zat nog wel een aardige kuil en rand tussen. Hopen maar dat het allemaal weer goedkomt met hem.

@faxe: is het ook mogelijk om je eigen filmpjes te zien als je niet bent gefinished? Als ik mijn startnr inklop besta ik niet, terwijl ik toch nog langs behoorlijk wat cameras ben gefietst...
Naar boven
scalpel 1

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 6:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

om op een paar vragen te antwoorden.

ja het was de vader van robert geesink. deze is ook direct uit italie overgekomen
hij ligt geloof ik nog in het ziekenhuis.

alle opmeringen over pijlingen en route worden samen gevoegd en indiem mogenlijk
veranderd.

er zijn wat ideen maar het is onzettend moeilijk om in dit gebied vergunningen
te krijgen voor mtb laat staat 2500 tot 3500 personen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
faxe

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2010 7:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

suravida schreef:
@faxe: is het ook mogelijk om je eigen filmpjes te zien als je niet bent gefinished? Als ik mijn startnr inklop besta ik niet, terwijl ik toch nog langs behoorlijk wat cameras ben gefietst...

Als je weet hoe laat je op de camerapunten was zou je in de uitslagenlijst kunnen kijken wie daar op hetzelfde moment reed en vervolgens van deze persoon het filmpje bekijken.
Naar boven
[HEAD]MarxNL

BerichtGeplaatst: Di Okt 19, 2010 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog even een actie foto Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mrtnrider

BerichtGeplaatst: Za Okt 23, 2010 3:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.powned.tv/nieuws/sport/2010/10/vader_robert_gesink_dood_door.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
dader

BerichtGeplaatst: Za Okt 23, 2010 4:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Pff niet te geloven, twee weken later overlijd je aan de gevolgen van een val.
Triest hoor. Crying or Very sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
smstrijker

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 1:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/article/detail/523430/2010/10/23/Vader-Gesink-overleden-aan-verwondingen-zware-val.dhtml
helaas waar
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Toertochten Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: