Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] World Cup Val di Sole: 4X kwalificatie ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Za Jul 31, 2010 1:04 pm    Onderwerp: [nieuws] World Cup Val di Sole: 4X kwalificatie Reageer met quote

"Anderhalve seconde achter Rinderknecht!" waren de woorden die Joost Wichman vanochtend sprak na zijn 7e plaats op de 4X kwalificatie gisteravond. Dat is een aanzienlijk verschil, zeker op een parcours als hier in Val di Sole, waar iedereen dezelfde kwalificatielijn rijdt en de verschillen normaal minimaal zouden moeten zijn. Achter Roger Rinderknecht waren het Graves, Prokop en Slavik die binnen de 1 seconde wisten te blijven. DP local Daniel Prijkel kon zich ook vrij eenvoudig kwalificeren en eindigde op een 25e plek en mag het vanavond als eerste opnemen tegen Quentin Derbier. De derde Nederlander is vanavond Jelle van den Elzen, die in zijn eerste heat meteen tegen Roger Rinderknecht mag rijden. Lucas Mechura start vanavond niet, nadat hij gisteren tijdens de training front-heavy over de pro-sectie sprong en hard over zijn stuur tegen de grond ging.

Anneke Beerten had een 'walk in the park' en zette de snelste kwalificatietijd bij de dames neer, voor Anita Molcik. Als ze de wedstrijd vanavond naar haar hand zet, zou ze haar tweede World Cup zegen dit seizoen moeten kunnen halen.

It's all about hitting at the right angle... te kort eindigen op een dubbel en je snelheid is weg, te ver, idem!

Joost had zijn Boost-knopje gevonden over de boomstammen.

Niet iets wat we graag zien: Lucas Mechura smakt tegen de grond. Gelukkig doen ze 1 ding in Italie goed: hulpdiensten! Nog een team-edition Intense frame kopen, Christiaan?

Hoewel de Engelse bond besloten heeft om geen enkele 4X-er af te vaardigen naar het WK dit jaar, zien Scott Beaumont het zonnig in voor Val di Sole. "Happy with qualifying 9th!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Za Jul 31, 2010 4:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja,. Steelboy, regel ff die Tazer HT van seizoen 2009voor me, frame met remmen graag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Za Jul 31, 2010 4:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik dacht dat je camera kapot was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Za Jul 31, 2010 6:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

... nu al een van de mooiste heats; de 1/8e met Prijkel.... impressive riding Daniel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Zo Aug 01, 2010 9:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat is er met Jurg gebeurd? Hij was er wel zag ik op DIrt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Aug 01, 2010 10:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Christiaan schreef:

Lijkt me sterk, hij was er namelijk niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Zo Aug 01, 2010 12:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Steelboy schreef:
Christiaan schreef:

Lijkt me sterk, hij was er namelijk niet.

Ik dacht ook dat ik hem gezien had op de practise filmpjes van Dirt...
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: