Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[special] Photo story: Transalp 2010, deel 2 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2010 9:47 pm    Onderwerp: [special] Photo story: Transalp 2010, deel 2 Reageer met quote

Net als bij de Tour de France heb je tijdens een meerdaagse als de Transalp niet elke etappe dezelfde omstandigheden. Het weer, de benen, het materiaal, de gemoedstoestand... spelen mee en kan elke dag anders zijn. Gelukkig kun je steun vinden bij je metgezel, immers de Transalp rij je altijd als tweetal. Samen ga je de strijd aan met het parcours en meer nog, met jezelf! Afzien en vreugde liggen dan dicht bij elkaar en in een tweetal wordt dat nog eens versterkt. De kunst is dus om goed op elkaar ingespeeld te zijn. Het gezamenlijk voltooien van een etappe en uiteindelijk de gehele Transalp Challange is dan ook dubbele heroïek!

Dat geldt ook voor forumlid JeroenK, die vorige week op pad was met zijn kornuit en ook Gène die met zijn vader de meerdaagse succesvol wist af te ronden. Hij deelde zijn relaas reeds op het forum.

Een meerdaagse levert uiteraard nog veel meer mooi fotomateriaal op en daarom vandaag het vervolg van de door Erik Boschman eerder geschoten fotoserie over de Transalp.

Foto's: Erik Boschman

Meer informatie: www.bike-transalp.de
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Wo Jul 28, 2010 11:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Een selectie van de ruim 2200 foto's vind je hier

dusssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
[HEAD]MarxNL

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 2:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De foto van het stel dat in het gras zit geeft volgens mij aan hoe zwaar het is.

mooie foto's!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 7:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is jeroenK erin gebleven of komt zijn verhaal later?

Mooie plaatjes inderdaad, vooral die gast die zijn shirt staat te wassen op de weg Very happy

JJ
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 8:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:

Die is aan het genieten van een vakantie... al hoewel hij volgens mij dan wel vooral van regen moet houden... Dat terzijde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 8:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DeKerfs schreef:
JJ schreef:

Die is aan het genieten van een vakantie... al hoewel hij volgens mij dan wel vooral van regen moet houden... Dat terzijde.

Jeroen reed samen Gillis in het Team All Terrain Eindhoven, verdomd goed gereden moet ik zeggen ergens rond de eerste 50 gefinished volgens mij!! Chapeau!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
JeroenK

BerichtGeplaatst: Wo Aug 04, 2010 9:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Verrek, ik stond in een of ander finishdorp, fietste ergens naartoe (vast eten) en in een flits zag ik iemand die op Erik Boschman leek. Ik dacht 'neeee, die is vast niet hier'. Wel dus! Shocked Mooie foto's!

@JJ, ik ben er inderdaad in gebleven, de Alpen dan hè Wink
@DeKerfs, regen?? 1 ochtendje ja, maar dat kan ik wel hebben. In de Transalp werd ik vrolijk van regen! Dan konden veel andere teams in onze buurt nóg slechter dalen.
@Rinse, thanks! 48e bij de heren idd; had ik niet verwacht!

Verhaaltje komt nog wel, nu eerst het 'normale' leven weer opstarten Crying or Very sad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Do Aug 05, 2010 10:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

JeroenK schreef:
Verrek, ik stond in een of ander finishdorp, fietste ergens naartoe (vast eten) en in een flits zag ik iemand die op Erik Boschman leek. Ik dacht 'neeee, die is vast niet hier'. Wel dus! Shocked Mooie foto's!

Ik zag op een gegeven moment iemand in een ooghoek voorbij schieten met een hongerige blik in zijn ogen....was jij dat?

dussssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: