Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Knieen! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Medische vraagbaak
Auteur Bericht
b-dirt

BerichtGeplaatst: Do Mei 20, 2010 10:54 am    Onderwerp: Knieen! Reageer met quote

ik kan nu al zo'n 2 jaar niet meer fietsen ivm gescheurde minisus, ben er ook al 2x geopereerd aan 1 knie maar nu begin ik de zelfde klachten te krijgen met me andere knie. nou gaan ze weer een kijkoperatie doen, maar ik ben het een beetje zat om elk jaar te worden geopereerd.
zijn er mensen met de zelfde klachten? en zijn die er vanaf na een operatie?

groeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rinse Appelstroop

BerichtGeplaatst: Do Mei 20, 2010 10:55 am    Onderwerp: Re: Knieen! Reageer met quote

b-dirt schreef:
ik kan nu al zo'n 2 jaar niet meer fietsen ivm gescheurde minisus, ben er ook al 2x geopereerd aan 1 knie maar nu begin ik de zelfde klachten te krijgen met me andere knie. nou gaan ze weer een kijkoperatie doen, maar ik ben het een beetje zat om elk jaar te worden geopereerd.
zijn er mensen met de zelfde klachten? en zijn die er vanaf na een operatie?

groeten

Ik heb vorig jaar in mijn rechterknie ook een gescheurde meniscus gehad. Ben toen gelijk met fietsen gestopt en serieus rustig geleefd. Die is toen weer uit zichzelf hersteld. Heb er verder dan ook geen last meer van. Dat was wel een scheurtje in het midden van de meniscus, niet aan de zijkant.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
JeF GT

BerichtGeplaatst: Do Mei 20, 2010 2:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In principe kun je perfect fietsen zonder menisci. Met gescheurde gaat dat niet of toch heel moeilijk. Dus eenmaal alles weg is, ga je niet meer moeten geopereerd worden.

Maar voor het zover komt, is mijn vraag of het probleem aan je andere (betere) knie veroorzaakt wordt door het fietsen of iets anders?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
b-dirt

BerichtGeplaatst: Ma Mei 24, 2010 10:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

ja ik vind het heel raar want me geopereerde knie heeft een helle andere klacht, hij steekt boven me knieschijf en als ik hem strek lijkt het wel of me knieschijf weer op z'n plaats schiet,

@ jef gt: ze willen me meniscus er nog niet uithalen ivm leeftijd 17 jaar.
@ rinse: wat bedoel je met rustig geleeft en hoe lang?

greetz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JeF GT

BerichtGeplaatst: Ma Mei 24, 2010 9:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

b-dirt schreef:
ja ik vind het heel raar want me geopereerde knie heeft een helle andere klacht, hij steekt boven me knieschijf en als ik hem strek lijkt het wel of me knieschijf weer op z'n plaats schiet

Dat is een volledig ander probleem... In het slechtse geval is de "goot" voor uw patella niet diep genoeg, in het beste geval kun je dit door je quadriceps specifiek te oefenen redelijk makkelijk oplossen.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Medische vraagbaak
Pagina 1 van 1

Ga naar: