Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

RWP-midzomercompetitie 2010 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Wo Jun 09, 2010 4:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
Steelboy, je moet dat anders doen, met een lokkertje..

Ik heb gehoord, dat tenminste 1 van de dames van DPR mee zal doen

Coen en vrouwen JJ? Arms wide open

Kiona komt, weinig keuze voor deze groupie Surprised
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Exar

BerichtGeplaatst: Za Jun 12, 2010 10:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nou vooruit, doe ik ook wel weer mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
klara

BerichtGeplaatst: Di Jun 15, 2010 3:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:

Ik heb gehoord, dat tenminste 1 van de dames van DPR mee zal doen Cool
JJ

Yep, I'll be there! En Kiona ook begreep ik.

Ik kan er vanaf mijn werk zo heen fietsen, dus de drempel is zeer laag om mij weer eens moe te maken op de woensdagavond Smile
Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Di Jun 15, 2010 5:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens nog niet bevestigde bronnen zouden er 3 Cycle Trend man aan de start komen...

Ben benieuwd...

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Wo Jun 16, 2010 8:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geweldig rondje.
Herstellen? In je ritme komen? waarom zouden je dat willen?
7 keer sterven, that's what it was.

En dan als uitdaging blijven lachen... Very happy

Fijne, gemoedelijke sfeer, respect voor elkaar.
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Jun 16, 2010 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Amai, ik had nog 'koers' op de weg terug ook... nadat Klara omgedraaid was, pikte ik aan bij wat wielrenners, vonden ze niet leuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Wo Jun 16, 2010 10:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tjesus wat een kut rondje was dat vanavond zeg! Hobbeldebobbel met veel te krappe bochten, drops en kutklimmetjes! Zelfs met min 26-er viel er nauwelijks te rijden. Ik wil niet eens weten hoe je in hemelsnaam met een 29-er daar zou moeten rijden!

Het kan natuurlijk meespelen dat ik 0,0 conditie heb en dus gewoon op de je-zelf-dood-rijden modus rij want na 1 x liggen in de - lopende - klim en 2 x tegen een boom aanrijden was ik er wel mee klaar en vond ik het een goed excuus om Wilde Willem 1 2 3 naar huis te rijden aangezien die zwaar was gecrashed! Willem had zijn ziektenkostenverzekeringskaart niet bij zich, anders had ik hem direct naar het hospitaal gebracht want waarschijnlijk is er wel meer dan 1 rib daarbinnen aan gort!

Heb hem in ieder geval nog nooit zo horen vloeken...

Bij huize de Wilde aangekomen bleek moeder de vrouw thuis te zijn en kreeg Willem bijna nog klappen van zijn vrouw omdat ie van zijn fiets getetterd was... Kon het nog maar net voorkomen... Nu ligt ie waarschijnlijk op de operatietafel...

Daarna weer terug naar de wedstrijd waar ik getuige was dat Koene Coen 3-de was geworden in de toeristenklasse, Cycle Trend Jasper 2-de achter ons aller JJ die weer eens 1-ste werd.

Misschien tot over 2 weken!

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Jun 16, 2010 10:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Willem is wel naar de EHBO /Spoedeisende gegaan/gebracht? Waar is ie OTB gegaan, op het dropje?

Beterschap van deze zijde!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2010 7:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:
Tjesus wat een kut rondje was dat vanavond zeg! Hobbeldebobbel met veel te krappe bochten, drops en kutklimmetjes! Zelfs met min 26-er viel er nauwelijks te rijden. Ik wil niet eens weten hoe je in hemelsnaam met een 29-er daar zou moeten rijden!

Hahaha, en jij wil 29-ers verkopen, sterker, je rijdt er zelf 1?

Heb een aantal 26-ers in de krappe bochtjes finaal zien weg schuiven of de bochten niet zien halen, compleet van het pad zien hobbelen, terwijl ik daar met mijn reusachtige wielen gewoon minder last van had.. Ik was gruwelijk blij dat ik die grote wielen was, anders had ik het mss ook niet leuk gevonden Wink

Mijn snelheid kwam weer eens niet uit de rechte stukken en klimmetjes, maar juist uit de 'technische' stukjes. Ben blij met mijn Trek Very happy

Ow ja, heerlijk gereden, en maar 1 keer ingehaald door bas op het 4 minuten rondje !

JJ
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2010 7:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Willem heeft zwaar gekneusde ribben, en vandaag een belangrijke dag op zijn werk. Sterkte ermee Willem!

JJ
Exar

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2010 8:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Beterschap Willem! Gewoon wat pillen er in en een beetje stil blijven zitten...

Ik zie in de uitslagen dat die 2e overlap er wel bijna gekomen zou zijn JayJay... Volgende keer toch wel liever een wat langer rondje, want dit was wel erg kort. Het moet wel een uitdaging blijven om JJ te pakken, zeker nu Wilde Willem even uit de running zal zijn.

Schitterend ook dat Oom Agent langskomt om te kijken of de fietsertjes wel binnen de lijntjes kleuren. Ga dan boeven vangen, denk ik dan.
Naar boven
dader

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2010 8:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Haha kwamen ze kijken of het allemaal goed ging? Wat een aanstellers.
Klinkt weer als een leuk rondje.
Beterschap Willem en niet teveel niezen want dat doet altijd erg pijn bij gekneusde ribben Smile
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2010 8:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Exar schreef:
Ik zie in de uitslagen dat die 2e overlap er wel bijna gekomen zou zijn JayJay...

Bla Bla, ik heb je maar 1 keer gezien. Aangezien je me al na 30 mimnuten voor de eerste keer inhaalde en ik als een echte tourfietser aan het einde wel wat trager moet zijn gaan fietsen, had twee keer er makkelijk in gezeten. Je had dus gewoon een slechte avond, jammer Wink

JJ
Exar

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2010 10:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

34 minuten was het, dus een tweede keer had er gewoon in moeten zitten. Ik zal de trainingsintensiteit moeten verhogen want dit was duidelijk nog niet goed genoeg!
Naar boven
willem12

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2010 10:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt mannen en vooral Bram voor ritje naar huis.
In de afdaling met de kombochten kwam er opeens een fietser omhoog... Sad . Ja hij had het lint wel gezien en ja, het kwam hem wat vreemd voor zo'n lint, maar goed, hij fietste hier elke woensdag dus waarom vanavond niet? Ik zag hem vrij laat, remde te hard, in de bocht, teveel grip met 29"Smile, vloog over stuur, tilde mijn arm op om geen sleutelbeenfractuur te krijgen en landde met borstkas op wortels en steentjes. Auw. Veel auw. Nog steeds veel auw eigenlijk.

Alles gekneusd, het reutelt en ratelt met ademen en slapen is opeens een uitdaging i.p.v. een rustmoment.

Ik vertelde tegen JJ dat ik niets gepland had na de RDHF, gewoon omdat mijn horizon niet verder ging. Vooruitziende blik blijkbaar.
Steelboy

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2010 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

En hebt wel al foto's laten maken begrijp ik? Geen breuken of interne bloedingen?

Beterschap!
Naar boven
Gary'sGirl

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2010 12:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sad Gekneusde ribben... Altijd fijn! (NOT!)

Beterschap Willem! En de volgende keer toch maar dingen plannen, na de RdHF. Misschien gaat het dan wel goed?

Overigens... Voor mij lijkt er een stoort van vloek op die 2e race in deze competitie te rusten. Vorig jaar was ik ook al ziek, nu wéér na deze race... Wat is dat toch? Confused
Naar boven
wictor

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2010 4:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Amai. Beterschap Willem!
Naar boven
JeroenK

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2010 7:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vervelend, Willem, hoop dat je er snel weer bovenop bent.

Er kwamen inderdaad wat 'tegen-rijders' op de route en die hadden echt wel door dat er een wedstrijdje was, maar waren te koppig om even weg te gaan of de wedstrijdroute te volgen. Domme lui... Weet niet of het dezelfde waren.

Ik had beter in mijn bed kunnen gaan liggen! Very happy Al meteen bleek dat heel mijn lijf nog flink moe was van de RDHF, dus ben op een zeer zuinig tempo doorgereden. Een écht herstelritje op een vlak asfaltrondje was beter geweest. Toch was het weer leuk en ook weer wat mensen de hand geschud, zoals Jurriaan, die in het echt nog een grotere positivo blijkt dan ie op dit forum overkomt Arms wide open.

Bedankt voor het organiseren weer! Het rondje mocht van mij wat langer zijn, maar ik snap wel dat de rondjes van vorig jaar gezien de aandacht van wet handhavers niet mogelijk waren.
Naar boven
JPR

BerichtGeplaatst: Vr Jun 18, 2010 11:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb wat foto's geschoten. Check de link!

http://jorn1981.pinkbike.com/album/RWP-zomer-competitie-2/?page=3

Naar boven
JeroenK

BerichtGeplaatst: Za Jun 19, 2010 9:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie foto's JPR!
Naar boven
JPR

BerichtGeplaatst: Za Jun 19, 2010 4:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thanks. Als ik het goed heb reed jij de avond op een GF 29'er? Die foto in het avond zonlicht vond ik op zich wel aardig gelukt.
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Za Jun 19, 2010 6:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zeker mooie plaatjes Jorn!

JJ
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Zo Jun 20, 2010 1:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad mooie platen Jorn. Altijd leuk als er mensen foto's maken.

Er waren meer mensen met een camera, staan die foto's ook op het www?
Naar boven
van den Mountainh

BerichtGeplaatst: Ma Jun 28, 2010 6:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Doen er nog mensen mee aan de 3de wedstrijd?
Ik heb net een mailtje gestuurd mss is er nog plek, dan ben ik er ook bij. Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: