Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

genezing botbreuken ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Medische vraagbaak Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
nut-case

BerichtGeplaatst: Vr Dec 17, 2010 1:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nou ... vooruit dan..

2e operatie gehad afgelopen 16 november.

zie foto, de 2 pinnen met de haakjes en draden zijn er uit. ook is er voor de operatie een van de langere pinnen daar direct boven los komen zitten en die heeft mijn lijf naar buiten gewerkt. dus ik had een bizarre bult in mijn elleboog.
de operatie wond vna die pinnen waar dehaken aan zitten is intusen bijna dicht gegroeid
ook ga ik nu qweer 2 keer per weer naar de fysio en binnen kort mag ik weer beginnen met kracht training

al met al ziet het er heel erg positief uit en ishet al veel beter als toen ik net uit het gips kwam. helemaal strekken zal waarschijnlijk nooit meer lukken net asl helemaal buigen.
het strekken is een kwestie van de spieren. die zijn een stuk korter geworden omda tik 2 maanden lang in het gips zat toen.

buigen gaat neit omdat er een kopje van mijn boven arm niet op de juiste plaats zit. en als ik mijn arm buig houdt het op een bepaald punt gewoon op. hier willen ze misschien ooit ngo aan gaan opereren.

over 2 weken weer eens rustig aan opde fiets naar t werk en dan zien we wel weer waneer ik kan gaan freeriden:D

\_/ team roekeloos \_/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
A.-W.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 10, 2011 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

klein vraagje,

Ik heb nu een botje gebroken in me hand palm.
Zit wel voor 5 weken in het gips. me vraag is weet iemand hoelang het duurt voordat je pols weer goed is om mee te gaan fietsen? ivm met stijfheid enzo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Jean-Pierre

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 11, 2011 1:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rustig aan beginnen met je dagelijkse bezigheden.
Na een aantal dagen zul je voelen dat het beter gaat, en waarschijnlijk na 2 weeken kun je weer fietsen.

Persoonlijk wachte ik ongeveer 2 weeken en ging ik weer fietsen. Moet gewoon weer je 'oude' pols worden en dat heeft tijd nodig.

Heal up!
Berg-Ab.de
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
A.-W.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 11, 2011 6:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ok beter, want ga begin mei naar winterberg, dus moet het dan wel weer de oude zijjn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
nut-case

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 11, 2011 9:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

haha ja die kans is groot
1e rit is al geschiedenis:)
maar uhh wie ben jij dan?

\_/ team roekeloos \_/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
A.-W.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 11, 2011 10:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sorry, had je topic even gebruikt voor een vraag over mijn gebroke pols
Naar boven
nut-case

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 11, 2011 10:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik snapte t al niet helemaal:)
succes

\_/ team roekeloos \_/
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Medische vraagbaak Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: