Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] World Cup Schladming verhuist naar Leogang ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Steelboy

BerichtGeplaatst: Vr Apr 09, 2010 8:23 pm    Onderwerp: [nieuws] World Cup Schladming verhuist naar Leogang Reageer met quote

De Oostenrijkse plaats Schladming kiest dit jaar duidelijk haar prioriteiten verkeerd, doordat het onlangs het WK Skieen in 2013 toegekend heeft gekregen, heeft het dorp besloten om de World Cup mountainbike dit jaar dan maar niet te doen. Het aan de andere kant van de Oostenrijkse A10 gelegen Leogang is bereid gevonden om het DH en 4X evenement over te nemen, zodat de wijziging geen al te grote gevolgen voor de kalender heeft. De datum van 19/20 juni blijft eveneens gehandhaafd. In Schladming zelf verhinderen grote werkzaamheden de komende tijd voor het WK Skieen over 3 jaar de doorgang van deze ronde van de Wereldbeker. Jammer, want dankzij het uitgesproken downhill parcours is het evenement al tot Beste Evenement van de World Cup serie benoemd. Maar waarom ze de werkzaamheden voor het skieen niet een paar maanden uit hadden kunnen stellen...?

Bron: persbericht UCI
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Datrudutch

BerichtGeplaatst: Vr Apr 16, 2010 12:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik was vorige zomer in Leogang en ik denk niet dat ze teleurgesteld zullen zijn met het DH parcours daar ik kwam er niet omhoog gelopen met me fiets :P het freeride parcours daar in tegen is wel goed tedoen voor idereen ik vraag me af welke lijnen de profs gaan doen want ik neem aan dat ze geen northshore drops in de worldcup downhill gaan doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: