Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] NK en NSK Marathon op 18 september in Groesbeek ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Vr Apr 02, 2010 9:22 pm    Onderwerp: [nieuws] NK en NSK Marathon op 18 september in Groesbeek Reageer met quote

In de Gelderse gemeente Groesbeek zal op 18 september voor de derde maal het NK en NSK Mountainbike Marathon worden verreden. In 2005 en 2006 vond de nationale titelstrijd op de lange afstand ook al plaats in Groesbeek. Nadat in 2007 en 2009 de titels verdeeld werden op grensoverschrijdende parcoursen in Zuid-Limburg en in 2008 zelfs geheel in België, is de eer ditmaal wederom aan de Hel van Groesbeek.

De start en finish is ditmaal gelegen in het aan Groesbeek grenzende kerkdorp De Horst, waarna de eerste 50 kilometers verreden worden in de heuvelachtige Groesbeekse bossen. Vervolgens loopt het parcours terug naar De Horst en zal er nog een lus door het Duitse Reichswald verreden worden, waarmee de totale lengte van het wedstrijdparcours op 90 kilometer komt. In totaal levert dat zo'n 1500 hoogtemeters op.

Ook dit jaar bestaat er voor niet-licentiehouders de mogelijkheid om het parcours als een cyclo te rijden. Voor hen is er de keuze uit de eerste lus van 50 kilometer, of de volledige afstand inclusief het deel in het Reichswald.

De Hel van Groesbeek vindt plaats op 18 september. Meer info: www.helvangroesbeek.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
willem12

BerichtGeplaatst: Za Apr 03, 2010 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb twee jaar geleden meegedaan aan de recreantenversie van de WK Studenten Marathon in Groesbeek...maar dat is voor Marathon niet echt een selectief parcours. Eerst wat heen en weer in Groesbeek en dan rondje Reichswald. Zeer veel vals plat.

Het gekke is dat de toertocht van Gennep 's winters veel steilere paadjes heeft gevonden Confused
Steelboy

BerichtGeplaatst: Za Apr 03, 2010 8:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat mij betreft mogen ze dat hele stuk Reichwald ook lekker laten zitten... maar ja, beter dat iemand het organiseert, dan helemaal niemand, toch?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
ott

BerichtGeplaatst: Zo Apr 04, 2010 8:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

willem12 schreef:
Ik heb twee jaar geleden meegedaan aan de recreantenversie van de WK Studenten Marathon in Groesbeek...maar dat is voor Marathon niet echt een selectief parcours. Eerst wat heen en weer in Groesbeek en dan rondje Reichswald. Zeer veel vals plat.

Dus te doen op de SiSp? na NSK en NK ook NKSS marathon? Cool
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
@sph@ltdude

BerichtGeplaatst: Do Apr 08, 2010 2:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ott schreef:

Dus te doen op de SiSp? na NSK en NK ook NKSS marathon? Cool

NSKSS?
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: