Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Route 2: Strijthagen -heerlen startlocatie??? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Vaste routes
Auteur Bericht
chillozz

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2010 9:14 pm    Onderwerp: Route 2: Strijthagen -heerlen startlocatie??? Reageer met quote

heej weet iemand van jullie van de hierboven genoemde locatie de start locatie???

staat op mtbroutes.nl beetje onduidelijk aangegeven aangezien we de route morgen wouden nemen vraag ik me af waar kan ik het beste men auto parkeren bij de dichtsbijzijnde startlocatie ???
iemand ervaring met deze route ?? staat wel hoog aangeprezen
alvast bedankt
m.v.g. chillozz

have fun
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
k@tze

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2010 11:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Chilloz,

Als Discovery-lid moet ik hier toch op antwoorden. In principe kun je je auto het best parkeren bij het Sport en Leisure park (parkeerplaats sporthal VVV Schaesberg). Hier is het officiele startpunt van alle drie de routes.

V.V. Schaesberg
Hofstraat 7
6372 XC Landgraaf

Google Maps Linkje

Vanaf hier kun je gewoon de route oppikken die richting route 1 gaat. Het splitsingspunt kom je vanzelf tegen.

voor meer info kun je ook hier terecht: http://www.mtbclub-discovery.com/vasteroute/

veel plezier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
chillozz

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2010 5:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

danku :P

have fun
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
chillozz

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 28, 2010 7:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vandaag deze route weer eens gereden super route is dit zeg echt perfect :Pgoed aangegeven met de bordjes enzo en waarschuwingen waar t gevaarlijk is heheeh daar schakelen wij dus nog een keer op Very happy t was weer een mooie rit met mooi weer :d

have fun
Naar boven
Oz

BerichtGeplaatst: Ma Jun 07, 2010 11:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij parkeren de auto meestal op de parkeerplaats op de Brunsummerweg (de parallelweg dan. Overdag kun je hier veilig parkeren... Van daaruit kun je de drie lussen bijna aaneengesloten rijden.

Eerste stuk(je) is Brunsummer Heide Ronde. Deze loopt over in Strijthagen Ronde. Die loopt weer over in Brunsummer Heide ronde. Zodra je weer op de Brunsummerweg zit kun je eventueel de Rode Beek ronde als extra'tje doen. Op het einde van de Rode Beek ronde kom je weer uit op de Brunsummer Heide ronde.

Een ding moet ik zondermeer toegeven. Dit is een van de leukste rondes van NL, samen met de Posbank, Drunense duinen en grensgebied Venlo/Roermond.

Brunsummerweg:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=brunssumerweg+brunssum&sll=50.917293,6.036344&sspn=0.020481,0.055575&ie=UTF8&ll=50.918294,6.041536&spn=0.040961,0.111151&z=14

Oz
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Jun 08, 2010 7:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm, dat klinkt goed, volgens mij heb ik daar nog nooit gereden. Het proberen waard dus!

JJ
Oz

BerichtGeplaatst: Di Jun 08, 2010 6:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heel zeker!

Wellicht iets voor een DP XC meeting?!

Oz
Naar boven
chillozz

BerichtGeplaatst: Di Jun 08, 2010 7:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oz schreef:
Heel zeker!

Wellicht iets voor een DP XC meeting?!

Oz

ich ben dabei met men fully Wink
ben der zoiezo veel te vinden vooral op de zondagen Wink
te herkennen aan men bike zie hieronder Wink

have fun
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Vaste routes
Pagina 1 van 1

Ga naar: