Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Cross-Check of toch wat anders? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cyclocross Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Vr Jan 15, 2010 8:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

George2 schreef:
Iemand die weet of Soma een beetje te krijgen is in Europa? De enige dealers op de site zijn vrij specifiek gericht op fixxies.

Wink

JJ
G.A. Kalwij

BerichtGeplaatst: Za Jan 16, 2010 8:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Ik zit het verhaal te lezen en misschien nog een optie.. Een stevens gran turismo?
Heb er zelf ook eentje.. momenteel met smart sam's eronder vanwege de ijs bende..

Erikje

BerichtGeplaatst: Za Jan 16, 2010 9:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@JJ
JJ schreef:
George2 schreef:
Iemand die weet of Soma een beetje te krijgen is in Europa? De enige dealers op de site zijn vrij specifiek gericht op fixxies.

Wink

JJ

In dit geval van knipoog raad ik je aan die gasten van Soma eens een schop te geven..... op mijn mail met vraag of zij distri in Europa/Benelux hebben werd negatief gereageerd... en bij jou kon ik ze ook niet vinden. Maar nu ik het weet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Jan 17, 2010 10:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ze hebben inderdaad geen distributie in Europa, ik haal het dan ook direct uit de US.
En dat je het niet in de shop kon vinden klopt, maar niet alles wat ik verkoop staat in de shop, helaas..

JJ
George2

BerichtGeplaatst: Zo Jan 17, 2010 2:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mek~prut schreef:
Sjors!! Eerst gaat de proefrit niet door en nu vergeet je ineens de meest veelzijdige fiets EVER!! Twee woorden jij afvallige: COTIC ROADRAT! Evil Laughing

Sorry Embarassed Ik zal hem meenemen in de overweging...

Wat betreft de proefrit, om verschillende redenen heb ik gekozen het LT-HT plan te laten varen en ben inmiddels een nieuwe fully aan het opbouwen, ga maar eens gluren bij de burenWink

De Cotics zien er wel weer heel erg lekker uit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
hil1

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 9:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voordeel wat nog niemand genoemd heeft van een CC.
Je kan ermee het bos in! Surprised (do-it-all!)
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 10:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

klopt helemaal, die van mij werd afgelopen weekend bij Mateis Cross wedstrijdje bijna aangezien voor een MTB (door iemand die er niet eens was, moet je nagaan..) door de 1.8" banden die ik erin had zitten Very happy

JJ
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 11:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JJ schreef:
die van mij werd afgelopen weekend bij Mateis Cross wedstrijdje bijna aangezien voor een MTB (door iemand die er niet eens was, moet je nagaan..)

Pieter ziet ALLES !!! Cool
Rec

BerichtGeplaatst: Wo Jan 27, 2010 7:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Cotic Roadrat
wreed kontent van

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
George2

BerichtGeplaatst: Zo Jan 31, 2010 12:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hil1 schreef:
Voordeel wat nog niemand genoemd heeft van een CC.
Je kan ermee het bos in! Surprised (do-it-all!)

Goedemorgen Hillie Wink De veelzijdigheid van het ding is al tig keer benoemd, en daar gaat het om toch?

Anyway, ik heb al wat zitten mailen met een zeker iemand van een zekere NL winkel en de opties zijn me steeds duidelijker. Ik neig om het moment sterk naar een racefiets-achtige á la een Pacer omdat dat toch wel het beste past bij het beoogde doel. Voor in het bos heb ik al wat natuurlijk Wink

Nu nog even sparen maar het is wel de bedoeling dat er in de lente iets op de wielen staat. Tot zover in ieder geval bedankt voor alle input, meer is altijd welkom Arms wide open

Ik heb ook de titel een beetje aangepast zodat de vlag wat meer de lading denkt...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cyclocross Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: