Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Bike MOTION Benelux; groot, groter, grootst! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Zo Okt 25, 2009 8:08 pm    Onderwerp: [nieuws] Bike MOTION Benelux; groot, groter, grootst! Reageer met quote

Volgend weekend is het weer zo ver; van vrijdag 30 oktober tot en met maandag 2 november vindt in de Utrechtse Jaarbeurshallen een nieuwe editie van de Bike Motion beurs plaats. Bij de voorgaande edities berichtten we al over de elk jaar groter wordende beurs en ook dit jaar komt er aan de stijging van het aantal exposanten en ongetwijfeld het aantal bezoekers geen eind.

Bestond de beurs vorig jaar nog uit drie hallen voor 160 verschillende exposanten, dit jaar zal een vierde hal worden toegevoegd om de inmiddels 200 exposanten ruimte te bieden. Opvallend hierbij is de toename van internationale exposanten afkomstig uit België, Duitsland en onder meer ook Frankrijk en Italië. Het karakter van de beurs is nog onveranderd vanaf de eerste editie en is dus geënt op de sportieve fiets(er).

Ook dit jaar zullen er diverse activiteiten op de beurs plaats vinden. Zo zullen enkele legendarische fietsen ten toon worden gesteld. Fietsen met een eigen, bijzonder en soms heroïsch verhaal. De trialbroertjes Kenny en Wesley Belaey zullen verschillende trialdemonstraties geven en wordt op de beurs het startschot gegeven voor de verkiezing van racefiets en mountainbike van het jaar. Verder zal op zaterdag 31 oktober de prijsuitreiking plaats vinden van de RWP Marathoncup, waar enkele treden DP-oranje gekleurd zullen zijn. Inmiddels is het ook een traditie geworden voor de Dirty Pages dirt crowd om tijdens de beurs gezamelijk enkele spots rond de Jaarbeurs af te gaan.

Als je al het nieuws en trends op het gebied van sportieve fietsen en accessoires voor 2010 in levende lijven wilt zien, moet je beslist een gaatje in je agenda vrijhouden voor een bezoekje aan de Bike MOTION. Het toegenomen aantal exposanten betekent namelijk dat er veel nieuws voor de Nederlandse en Belgische consument te zien zal zijn. Zo zullen merken als het Amerikaanse Felt en het Franse Lapierre hun officiële introductie voor de Nederlandse markt in Utrecht bleven!

Openingstijden
De Bike MOTION Benelux 2009 vindt plaats op vrijdag 30 oktober van 14.00 tot 21.00 uur, zaterdag 31 oktober en zondag 1 november van 10.00 tot 17.00 uur. Maandag 2 november is de beurs van 10.00 tot 17.00 uur uitsluitend toegankelijk voor vakhandel en pers.

Voor meer informatie: www.bikemotionbenelux.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Zo Okt 25, 2009 9:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zaterdag maar eens flink veel foto's maken Very happy ,heb er weer zin in
Erikje

BerichtGeplaatst: Zo Okt 25, 2009 9:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoezo foto's maken? Op internet kan je de foto's gewoon vinden hoor, zonder storende elementen eromheen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JeroenK

BerichtGeplaatst: Zo Okt 25, 2009 9:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Erikje schreef:
Op internet kan je de foto's gewoon vinden hoor, zonder storende elementen eromheen.

Hoezo, jij bent er toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
BLRacing

BerichtGeplaatst: Zo Okt 25, 2009 9:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ben benieuwd hoeveel electrobike stands er dit jaar zullen zijn Ban? Very happy
Naar boven
Erikje

BerichtGeplaatst: Zo Okt 25, 2009 9:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JeroenK schreef:
Erikje schreef:
Op internet kan je de foto's gewoon vinden hoor, zonder storende elementen eromheen.

Hoezo, jij bent er toch?

Ja hier suffie, alleen hier word ik gedoogd, op de plekken waar je fotoś kan vinden ben ik er niet.
Naar boven
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Zo Okt 25, 2009 10:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

BLRacing schreef:
Ben benieuwd hoeveel electrobike stands er dit jaar zullen zijn Ban? Very happy

Waarschijnlijk redelijk veel. Het gaat erg goed met de fietsenbranche, economische crisis of niet... die branche lijkt goed door te lopen, waar een glansrol is weggelegd voor de electrisch ondersteunde fietsen die elk jaar een grotere rol in de verkoop op zich nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Zo Okt 25, 2009 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Electrische fietsen = big business
SBTElite

BerichtGeplaatst: Ma Okt 26, 2009 9:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga zelfs 2 dagen heen Surprised

Zondag sta ik op een stand van een MTB reisaanbieder en maandag loop ik m,n eigen rondje en sta waarschijnlijk ook wel weer op de stand.
Heerlijk lekker 2 dagen van fietskwijl plezier Surprised
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
BOSS

BerichtGeplaatst: Ma Okt 26, 2009 10:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Erikje schreef:
Hoezo foto's maken? Op internet kan je de foto's gewoon vinden hoor, zonder storende elementen eromheen.

ja zeg, als iedereen zo zou denken word dat vinden van foto's op internet ook een stuk lastiger.....
Mind u, er zijn fotografen, geloof het of niet, die ook op een beurs foto's kunnen maken zonder storende elementen......(lees: import-friezen die met de handen in de zakken midden in beeld gaan staan.... Laughing Wink )

dussssssss©
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
zonoskar

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2009 2:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat ik een jaartje oversla. Alles was toch al te zien op de Eurobike, dus de Motion heeft voor mij geen toegevoegde waarde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Wytze

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2009 6:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niet alles stond al op de Eurobike!!

Mijn afstudeer project zal te zien zijn op de Cannondale stand, en ik zal zelf ook de
meeste dagen aanwezig zijn. Het is geen race of mtb, maar Ik ben wel heel benieuwd
naar de reacties van de sportieve rijders.
Helaas heb ik er niet meer de tijd voor gehad om veel aan de fiets te veranderd sinds
het bekende filmpje. het enige zichtbare verschil is het licht.
En DP-ers krijgen natuurlijk exclusief persoonlijke uitleg, de code zin is:
"he, er zit een gat in die crank!" Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
JeroenK

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2009 6:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi vormgegeven!

Kan me niet bommen of het technisch gezien zinnig is of niet, dit kan ik wel waarderen.

Enige kritiekpunt: Het lijkt net te groot om een bierblikje in kwijt te kunnen. Da's jammer.
Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2009 7:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je zou er gewoon alleen al voor Wytze zijn fiets heen gaan!
Naar boven
Gène

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2009 9:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga! Niet echt om een nieuwe fiets uit te zoeken, al is het watertanden met alle leuke nieuwtjes eigenlijk wel leuk om te doen. Ik ga ook om informatie in te winnen over reizen e.d. Daarnaast ben ik naastig opzoek naar een nieuwe wielset voor m'n racer. Daarnaast ben ik nou ook wel heel nieuwsgierig naar die bike van Wytze. Het promofilmpje vond ik in ieder geval cool. Is er nog ergens een leuke DP stand?

mzzl
Gène
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2009 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gène schreef:
leuke DP stand?

wij zijn alleen digitaal leuk... Cool
Naar boven
JeroenK

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2009 10:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kom, geef die jongen een DP-standje dan Ban? Laughing Wink
Naar boven
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2009 11:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DP stand, bij Gazelle wellicht Arms wide open
Naar boven
bettes

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2009 8:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou toch graag weten waar jullie te vinden zijn met het DP-team! Dan kan ik deze plek met geweld vermijden!

Tot vrijdag misschien!
Bert
Gary'sGirl

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2009 11:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jurriaan schreef:
DP stand, bij Gazelle wellicht Arms wide open

't DPR-team is in ieder geval zo goed als voltallig op zaterdag aanwezig, sowieso om 15.00u bij de Idworx-stand voor de RWP-cup prijsuitreiking... Arms wide open

@bettes: Confused Crying or Very sad Nou ja... Weet je iig waar je niet moet zijn en wanneer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Plons

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2009 11:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Er zal tenminste één echte race fiets staan...
rrrr
Ruben2

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2009 11:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vraagje: Kan je hier ook weer met je fiets naar binnen raggen? Cool (dirt/street fiets)

Was hier 3/4 jaar geleden denk ik.. toen hadden ze ook iets van Red Bull ofzo? Stond wat materieel om wat me te stunten.. ik weet niet meer wat precies..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
bettes

BerichtGeplaatst: Vr Okt 30, 2009 7:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Plons schreef:
Er zal tenminste één echte race fiets staan...
rrrr

Zal de berijder ook aan te raken zijn? prrrr Arms wide open
Plons

BerichtGeplaatst: Vr Okt 30, 2009 8:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

ge kunt wel dingen aanraken wat ik aanraak... met mijn edele delen..
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Za Okt 31, 2009 5:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Plons schreef:
ge kunt wel dingen aanraken wat ik aanraak... met mijn edele delen..

Daar hebben we in Nederland een woord voor. Laughing
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: