Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] NK 4X Groningen: Nightrace! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Do Sep 17, 2009 12:23 pm    Onderwerp: [nieuws] NK 4X Groningen: Nightrace! Reageer met quote

Een stil gekoesterde wens van de organisatie is eindelijk in vervulling gegaan: Een nightrace op het bikepark in Groningen! En dit is niet alleen een nightrace maar gelijk ook het Nederlands Kampioenschap 4X. Daarnaast zal er ook worden gestreden om de Dutch Fourcross Series 2009 titel. Zeg maar gerust drie vliegen in één klap!

Op zaterdag 3 oktober zullen om 19:30 de lichten worden aangestoken voor de wedstrijd. Er zijn aparte finales voor junioren en dames. Het NK is een open wedstrijd wat inhoudt dat ook buitenlandse rijders kunnen meedoen.

Programma:

10.00 uur: baan open voor training
12.00-14.00 uur: inschrijving
16.00 uur: kwalificaties
18.00 uur: barbecue en muziek
19.30 uur: wedstrijd
21.30 uur: huldiging

Meer informatie en deelname: www.bikepark.nl

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Do Sep 17, 2009 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

huh baan open voor training om 10 uur en inschrijving vanaf 12 uur Confused ,kan iemand mij dat uitleggen.
JeroenK

BerichtGeplaatst: Do Sep 17, 2009 6:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Trekrules schreef:
huh baan open voor training om 10 uur en inschrijving vanaf 12 uur Confused ,kan iemand mij dat uitleggen.

Wat vind je er lastig aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trekrules

BerichtGeplaatst: Do Sep 17, 2009 7:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

JeroenK schreef:
Trekrules schreef:

Wat vind je er lastig aan?

vroeg het me alleen af
legion

BerichtGeplaatst: Do Sep 17, 2009 8:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De baan is in principe natuurlijk altijd open voor training, deze vermelding is ten dele om iedereen aan te geven dat daar dan ook ruim de tijd voor is. Het is dit keer, in tegenstelling tot vorige evenementen, dus ook toegestaan te trainen vóór dat de inschrijving geopend is. Als de inschrijving eenmaal geopend is zullen we overigens wel de eis stellen je in te schrijven alvorens je training te vervolgen, zoals jullie ook gewend zijn van voorgaande evenementen.

Tot 3 oktober!
christoff

BerichtGeplaatst: Do Sep 17, 2009 9:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou graag komen, maar het is 4 okt dh nissan cup in namen en dat mag ik zeker niet missen. mss volgend jaar.
27 september 4X in houffalize van patric meas. ook altijd leuk
http://www.vtt-patricmaes.be/dual.htm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: